Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LINHART - PROCES i STRUKTURA UCZENIA się LUDZI

23-01-2014, 11:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik net-mart
numer aukcji: 3865583740
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 4   
Koniec: 18-01-2014 00:35:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"PROCES i STRUKTURA UCZENIA się LUDZI", J.LINHART ; PWN; nakład : 3 250 ;  stan :  plus db: pieczątki ; przesyłka polecona : 10,50 zł.



SPIS TREŚCI :

Przedmowa do wydania polskiego
Przedmowa do wydania czeskiego

I
Metodologiczne zagadnienia psychologii uczenia się
1. Teoria systemów a psychologia............................................... 11
2. Główne aspekty teorii uczenia się ............................................ 14
3. Określenie problematyki badawczej ........................................... 25


II
Strukturalna i funkcjonalna analiza procesów uczenia sią
1. Problematyka psychologicznej teorii uczenia się ................................ 28

2. Eksploracja a aferentacja zwrotna............................................. 55
a. Regulacja psychiczna w czynności orientacyjnej ............................ 57
b. Struktura uczenia się instrumentalnego.................................... 70
c. Podstawowa funkcjonalna jednostka zachowania ............................ 77

3. Zagadnienia aktywacji i motywacji ............................................ 88
a. Stosunki siły i czasu w procesach uczenia się.............................. 103
b. Rola nastawienia i postawy w uczeniu się ................................. 117
c. Motywacja wtórna i aktywacyjne mechanizmy sygnałowe.................... 129
d. Czynnik oceny i zachęty w regulacji za pomocą sprzężeń zwrotnych.......... 145

4. Antycypacja i wyobrażenie realizacji celu...................................... 161
a. Zagadnienia nastawienia i antycypacji w uczeniu się........................ 167
b. Wpływ informacji zwrotnej na działalność ruchową......................... 173
c. Wpływ antycypacji na przebieg działalności ruchowej ....................... 182
d. Wzajemne oddziaływanie faz ............................................. 189

5. Rola słowa w uczeniu się.................................................... 201
a. Przenoszenie znaczeń z jednych znaków na inne ........................... 212
b. Korekcja słowna przy wytwarzaniu nawyków ruchowych .................... 218
c. Semantyczne i syntaktyczne aspekty w werbalnym uczeniu się............... 230

6. Rozwiązywanie problemów i operacje myślowe ................................. 236
a. Proste rozróżnianie i różnicowanie ........................................ 245
b. Analiza cech i relacji a operacje ......................................... 250
c. Wpływ uporządkowania szeregów bodźców na uogólnianie................... 264
d. Hipoteza i strategia uogólniająca.......................................... 282
e. Zagadnienie rozwoju poznawczego ........................................ 306

7. Społeczne uczenie się i normy grupowe....................................... 328

III
Psychologiczne problemy teorii uczenia się,
1. Ogólne założenia systemu teoretycznego ....................................... 353
2. Podstawowe twierdzenia dotyczące struktury i procesów uczenia się .............. 356
3. Uwagi do strukturalno-funkcjonalnej teorii uczenia się .......................... 388
4. Zagadnienie praktycznego zastosowania psychologii uczenia się................... 427

Streszczenie ................................................................... 432

Bibliografia ................................................................... 457
Indeks rzeczowy ............................................................. 477