Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Levinson Jay Conrad - Marketing partyzancki

24-04-2014, 15:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 25 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4092982479
Miejscowość Kasinka Mała
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 31   
Koniec: 24-04-2014 15:36:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Skup książek
Chcesz sprzedać książki?
Skontaktuj się z nami.
Zadzwoń 698 [zasłonięte] 400
lub napisz: [zasłonięte]@tezeusz.pl
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Levinson Jay Conrad - Marketing partyzancki
ISBN: 832[zasłonięte]1449
Wymiar: 140 x 250 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 289
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,36 kg
Indeks: 0236/56/0048
Rok wydania: 1998
Autor: Levinson Jay Conrad
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: PWNE
Stan: Używana

Opis książki


Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:
  • 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,
  • przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,
  • strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,
  • sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,
  • wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.

Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Uwagi :


Lekko zakurzone brzegi stron.
Zobacz także...