ISBN: |
832[zasłonięte]1449 |
Wymiar: |
140 x 250 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
289 |
Ocena: |
Bardzo dobry - |
Waga: |
0,36 kg |
Indeks: |
0236/56/0048 |
Rok wydania: |
1998 |
Autor: |
Levinson Jay Conrad |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
PWNE |
Stan: |
Używana |
Opis książki
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:
- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,
- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,
- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,
- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,
- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
Uwagi :
Lekko zakurzone brzegi stron.