Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LEAN CUSTOMER DEVELOPMENT BR ALVAREZ C.

06-07-2015, 16:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.73 zł     
Użytkownik twojaksiega
numer aukcji: 5246868728
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt i płatność
(58)[zasłonięte]349 44
Wpłat prosimy dokonywać poprzez PayU lub na nasz rachunek:
L&L Sp. z o.o.
47 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7640023 [zasłonięte] 278337
dostawa
Allegro polecony InPost
paczkomaty InPost
list polecony ekonomiczny*
*kolejna książka - dopłata 1.50 zł
kurier (przedpłata)
kurier (za pobraniem)
odbiór osobisty
Książki odebrać można osobiście
(Pn.-Pt. w godz. 9:00-16:00)
w Gdańsku, ul. Budowlanych 64F. zobacz na mapie
LEAN CUSTOMER DEVELOPMENT BR
Wydawca: ONE PRESS
  • Kod wew.: 190615
  • Autor: ALVAREZ CINDY
  • Miejsce i rok wydania:2[zasłonięte]015-03
  • Ilość stron:228
  • Oprawa:MIĘKKA
  • Wymiary:160X240
  • ISBN: [zasłonięte]978-8369-153-1
  • Kod EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46915

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
  • Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.

Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.

To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.

Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.