Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LAMBRETTA Osa Vespa WFM SHL Jawa CZ MZ Junak Avo

27-11-2014, 2:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30 000 zł     
Użytkownik tatran
numer aukcji: 4807659957
Miejscowość Mysłowice
Wyświetleń: 2019   
Koniec: 27-11-2014 02:30:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedstawiona oferta dotyczy kompleksowej, profesjonalnej odbudowy skutera

Lambretta 150 ld

ZANIM ZACZNIESZ OGLĄDAĆ ZDJĘCIA PRZECZYTAJ TEN OPIS!

Odpowiedz sobie sam ile razy patrząc na stare czarno-białe zdjęcia

marzyłeś o tym by choć na chwilę przenieść się do lat młodości Twoich dziadków, rodziców i tak jak oni, zasiąść za kierownica nowiutkiego wyprowadzonego z Polmozbytu czy GS-u motocykla/skutera z tamtych czasów?
Poczuć jak pachnie "nowizna", nalać pierwsze paliwo i jazda!!!

Myślę, że każdemu kto interesuje się zabytkową motoryzacją takie myśli chodziły po głowie.

Jeśli czegoś się bardzo pragnie i dąży do celu bez względu na okoliczności, realne marzenia mogą się spełnić .

Nasze się spełniły.


Zanim jednak to nastąpiło minęły lata. Pełne wyrzeczeń, ciężkiej pracy i nauki.

Inwestowaliśmy w motocykle każde zarobione pieniądze.


Później nastąpił zimny prysznic, bo okazało się, że trzeba było kupić sprzęt do piaskowania, lakierowania, polerki, narzędzia specjalistyczne i wiele wiele innych ponieważ jakość zlecanych prac nie odpowiadała naszym wymaganiom i wszystkiego trzeba się było nauczyć robić samemu.

Uczyliśmy się na własnych i cudzych błędach by w końcu posiąść praktykę, wiedzę, doświadczenie i osiągnąć to, co udało się tylko nielicznym.

Jakość na najwyższym możliwym poziomie.

Oczywiście jakość to pojęcie względne, bo to co dla jednych jest perfekcyjne dla innych może być nie do przyjęcia i dlatego my stworzyliśmy tę ofertę, ale o tym nieco później.

Jeśli wydaje Ci się, że mając mały, przydomowy garażyk, imadło, wiertarkę i parę kluczy, jesteś w stanie profesjonalnie odbudować zabytkowy jednoślad, Twoje zderzenie z rzeczywistością będzie bolesne.

Lecz nie martw się, Twoje marzenia również mogą się spełnić, musisz tylko bardzo chcieć, a my jesteśmy po to by Ci w tym pomóc.

Zapewne zdajesz sobie sprawę, że dzisiaj jest mnóstwo firm, zakładów oraz osób prywatnych, które oferują usługi kompleksowej renowacji pojazdów zabytkowych...

Co je łączy?

Do kogo byś nie zadzwonił, pojechał by oddać swój pojazd do odbudowy zawsze otrzymasz zapewnienie :

"Panie, tak jak u nas to nigdzie Panu tego motocykla tak nie zrobią, my robimy najlepiej"

Skoro więc wszyscy robią tak profesjonalnie i najlepiej, spróbuj przez jeden miesiąc prześledzić codziennie oferty w internecie, czy nawet tutaj na Allegro i znajdź wśród tych ofert sprzedaży choć jeden prawidłowo zrobiony motocykl, obojętnie jakiej marki i w jakiej cenie by on nie był, który w każdym detalu, szczególe, każdej śrubce, sposobie lakierowania itd., ciężko będzie odróżnić od autentycznego dobrze zachowanego motocykla w oryginalnym nie remontowanym stanie.

Jesteś w stanie nam taki motocykl pokazać?

Co więc wyróżnia nas

od całej reszty ofert ?

Stare skutery i motocykle to nasze życie, pasja, nasza codzienność od ponad 20 lat.

Żeby coś robić dobrze, trzeba to polubić i się temu poświęcić. Oczywiście tak może powiedzieć każdy, ale nie każdy może pochwalić się kolekcją ponad 80-ciu jednośladów, w większości zachowanych w niemalowanym stanie z małymi przebiegami, gdzie jest również kilka perełek fabrycznie nowych.

Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że nie da się prawidłowo odbudować pojazdu, nie mając pod ręką wzoru do naśladowania zachowanego w 100% oryginale, na którym cały czas będziemy mogli się wzorować podczas renowacji i nie zastąpią go żadne katalogi części, instrukcje czy książki napraw.

One mogą jedynie tylko pomóc .

Dużo łatwiej jest zrobić motocykl lepszy jak fabryczny, obwiesić go chromami i polerką, ale to nie zadanie dla nas.

Naszym celem jest jak najwierniejsze skopiowanie fabryki, czyli coś, czego w 100% nie da się osiągnąć (jeśli ktoś twierdzi inaczej - myli się), ale przynajmniej zbliżyć się do tego stopnia, żeby osoba dobrze znająca się na starych motocyklach widząc taki motocykl czy skuter musiała się poważnie zastanawiać, czy jest to jakimś cudem doskonale zachowany autentyk, czy też pojazd po odbudowie.

Wszystkie pojazdy, które są odnawiane u nas robimy właśnie w ten sposób, wzorując się na autentyku stojącym w naszym garażu.

Lakier jest dorabiany na podstawie wypolerowanych elementów zachowanych w fabrycznej powłoce, nie ma opcji zmiany koloru, jeśli dany egzemplarz był fabrycznie czarny, to jest czarny, jeśli w kolorze czerwonym lub innym to robimy taki jaki był, jeśli kola były malowane na srebrno, a szprychy cynkowane, to nie mogą być chromowane ze szprychami z nierdzewki.

Używamy tylko i wyłącznie lakierów jednowarstwowych (żadnych bezbarwnych na górę) ,wszelkie szparunki malowane są od ręki specjalnymi pędzlami bez oklejania dokładnie w tym miejscu, co były w oryginale i maja one dokładnie taki sam kolor ,grubość i kształt.

To samo dotyczy śrub; wszystkie śruby, nakrętki, podkładki są fabryczne (żadnych odpustowych nierdzewek czy wkrętów na krzyżakowy śrubokręt) lub dorobione w sposób taki by nie można było poznać że są to zamienniki. Jeśli śruby są sygnowane - szukamy oryginałów.

Powłoki położone na śrubach również są identyczne jak fabryczne czyli w zależności od tego co było, chrom, cynk, czernione lub każda inna powłoka - zasada ta dotyczy wszystkich pozostałych elementów motocykla i nie ma możliwości zmiany, czyli nie ma opcji ze jakaś część była fabrycznie cynkowana, a ktoś sobie życzy chrom.

Chromy czy nikle są robione w jednej z dwóch najlepszych galwanizerni w Polsce, ale co najważniejsze nie oddajemy starych elementów i odbieramy jako gotowe, tylko wszelkie prace są pod naszym osobistym nadzorem i sami korygujemy wygląd i kształt detali. Dzięki temu dajemy 100 % GWARANCJI na zachowanie kształtu danego elementu bez obawy o utratę jedynej i właściwej niemu geometrii, krawędzi, sygnatur, graweru, zdobień, żłobień itp.

Wszystkie linki, instalacja elektryczna jest takiego samego koloru i z tych samych materiałów co fabryczna, każda linka, kabelek ma identyczną długość przekrój i jest nie do odróżnienia od autentyku, jest spięta i puszczona dokładnie w tym miejscu, w którym montowała fabryka i takimi samymi opaskami.

Jeśli motocykl miał kalkomanię na baku i błotniku to jesteśmy w stanie dorobić KAŻDĄ KALKOMANIĘ WODNĄ, żadnych naklejek, malunków itp. świństw!

Następna sprawa, elementy aluminiowe typu dekle, kartery, bębny, itp. są czyszczone specjalną metodą, po której wychodzą jak z odlewni (nie jest to ani szkiełkowanie, ani żadna z metod ogólnie znanych i stosowanych).

Polerowane na wysoki połysk są tylko i wyłącznie te elementy, które fabrycznie polerowano i tu podobnie jak z lakierami i powłokami galwanicznymi nie ma kompromisu - jeśli chcesz mieć choinkę ze świecidełkami to idź do konkurencji - zrobią Ci szybciej i zapewne i taniej.

W taki sposób, element po elemencie, powstaje u nas jednoślad, każda część przechodzi weryfikację, jest doprowadzona do stanu idealnego, spasowana i zamontowana.

Gotowy pojazd zostaje sprawdzony, wyregulowany, objeżdzony i przekazany właścicielowi, który otrzymuje tak jak przed laty 12-miesięczną gwarancję oraz certyfikat na wykonaną usługę.

Specjalizujemy się głównie w skuterach Lambretta oraz wszelkich jednośladach jakie jeździły po drogach PRL, a są w naszej kolekcji i będą mogły posłużyć jako wzór do odbudowy. Powyższe nie oznacza, że nie jesteśmy też otwarci na inne propozycje.

Wykonujemy również usługi odświeżania zabytkowych motocykli i skuterów, które nadają się do tego by pozostawić je w 100% autentyczności mimo ubytków na lakierze i innych niedoskonałości .

Nasza oferta nie jest dla wszystkich!

Odnawiamy tylko

kilka pojazdów w roku.

Minimalny czas oczekiwania na gotowy skuter/motocykl od momentu dostarczenia do odebrania wynosi średnio 6-12 miesięcy .
Cena oraz czas realizacji zlecenia zależy w głównej mierze od stanu i kompletności pojazdu i jest indywidualnie ustalana dla każdego egzemplarza.

Musisz również wiedzieć, że nie każdy egzemplarz nadaje się do opłacalnej profesjonalnej odbudowy, dlatego najchętniej sami szukamy odpowiedniej sztuki dla klienta, który wybiera markę i model, a następnie w porozumieniu z nim kupujemy, odnawiamy i oddajemy jako gotowy. W tym względzie akurat wszystko jest do ustalenia.


Niestety wyróżniająca się jakość kosztuje, a zatem żeby mieć satysfakcje z posiadania czegoś wyjątkowego, czego nie ma nikt inny lub mają tylko nieliczni, musisz liczyć się z tym, że trzeba zapłacić więcej niż przeciętnie, co wcale nie oznacza, że przepłacasz. "Drożej" często oznacza taniej, o czym każdy z nas na pewno po wielokroć się przekonał.

Pojazdów odbudowanych wg najwyższych standardów jest bardzo niewiele a tylko takie wzbudzają największe pożądanie wśród nabywców , osiągają najwyższe wartości rynkowe i nie tracą na wartości, co gwarantuje Ci dobrą lokatę kapitału lub bezproblemową odsprzedaż.

Celem naszej działalności nie jest zdobycie jak największej liczby klientów, wręcz przeciwnie, oferta skierowana jest tylko dla nielicznych, konkretnych ludzi, którzy wiedzą czego chcą i jest ich na to stać.

Zrealizowaliśmy już zamówienia różnych znanych osób w kraju i za granicą, między innymi swoje Lambretty zamawiali u nas m.in. Zbigniew Niemczycki czy były wicepremier Janusz Steinhoff.

Obecnie jest realizowana renowacja skutera Osa M52 dla Vittorio Tessery, włoskiego potentata w produkcji części do skuterów Lambretta oraz właściciela największego muzeum skuterów na świecie pod Mediolanem.

Wśród naszych klientów najczęściej jednak są osoby, które po latach postanowiły spełnić swe marzenia z młodości , wcześniej z wielu przyczyn i powodów nie mieli takiej możliwości bądź priorytety były inne.

Są też tacy, którzy w przeszłości mieli jakiś jednoślad i sprzedali go, przeważnie przesiadając się na samochód a dziś ogarnięci nostalgią chcą się poczuć jak za dawnych młodzieńczych lat, kiedy jeździli motocyklem czy skuterem.

Pojazdy robione przez nas wielokrotnie wygrywały konkursy na rożnych międzynarodowych i krajowych imprezach, zlotach, spotkaniach zdobywając zawsze pierwsze miejsca w kategorii za najlepiej przeprowadzona renowacje.

KONTAKT: tel.[zasłonięte]503-80-43


Dziękujemy za zainteresowanie i poniżej zapraszamy do oglądnięcia trzech galerii przedstawiającej owoce naszej pracy.