Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KULTURA NOWEGO KAPITALIZMU - RICHARD SENNETT

24-01-2012, 5:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 2003694882
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 14:49:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Darmowa wysylka
Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

Kultura nowego kapitalizmu - Richard Sennett [KSIĄŻKA]

autor:
Richard Sennett
rok wydania:
2010
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
oprawa broszurowa
ilość stron:
176
ISBN:
[zasłonięte]978-8395-785-4
tłumacznenie:
Grzegorz Brzozowski
wymiary:
125 x 190 mm

 Opis

Richard Sennet jest znany polskiemu czytelnikowi z lektury Korozji charakteru (2006) oraz Upadku człowieka publicznego (2009)

· autor rozwija tezy znane już z Korozji charakteru, analizując szczególnie: dzisiejszą walkę z rutyną, zagadnienie potencjału ludzkiego i ściśle z nim połączonej konsumpcji

Stara wizja nowoczesnego kapitalizmu, który pozwalał ludziom na kształtowanie swego życia, wytyczał jasne ścieżki awansu, gdzie reguły były klarowne i pozwalały osiągać poczucie bezpieczeństwa, została dziś wyparta dokładnie czymś odwrotnym: wypowiedziano wojnę rutynie, biurokracji, w imię większej elastyczności, efektywności, wolności, potencjału i utowarowaniu człowieka, które przyniosły ludziom przede wszystkim brak bezpieczeństwa, wpisany w logikę nowego porządku.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.