Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ksiazka-STRATEGIA KONKURENCJI - Michael E. Porter

01-02-2014, 5:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 73.74 zł     
Użytkownik ksiazka-
numer aukcji: 3849060111
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 5   
Koniec: 01-02-2014 05:38:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnie
dodaj do ulubionych sprzedawców
inne aukcje
art161038
Strategia Konkurencji - Michael E. Porter [KSIĄŻKA]
Strategia Konkurencji
KSIĄŻKA
zobacz inne produkty z serii
seriaswiatowebestsellerybiznesowe» Światowe Bestsellery Biznesowe
autor:
Michael E. Porter
rok wydania:
2006
wydawca:
MT Biznes
Opis

Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. " Książka - jak czytamy w przedmowie autora - została napisana z myślą o praktykach, odczuwających potrzebę opracowania strategii dla konkretnego przedsiębiorstwa, oraz naukowcach, którzy starają się lepiej zrozumieć konkurencje. Jest ona adresowana również do innych osób pragnących zrozumieć swój sektor i swoich konkurentów. Analiza konkurencji jest ważna nie tylko przy formułowaniu strategii przedsiębiorstwa, lecz także dla korporacji, marketingu, analizy papierów wartościowych i wielu innych dziedzin gospodarki. Mam nadzieję, ze książka dostarczy przydatnej wiedzy praktykom pełniącym funkcje na różnych szczeblach organizacyjnej hierarchii."

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
16 x 23,5 cm
ilość stron:
464
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]89708
ISBN:
83[zasłonięte]88970-9
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.