Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ksiazka-DWIE DROGI (TWARDA) - Inder Sidhu [KSIĄŻKA

31-01-2014, 7:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 51.45 zł     
Użytkownik ksiazka-
numer aukcji: 3846822770
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 3   
Koniec: 31-01-2014 07:39:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnie
dodaj do ulubionych sprzedawców
inne aukcje
art161280
Dwie Drogi (twarda) - Inder Sidhu [KSIĄŻKA]
Dwie Drogi (twarda)
KSIĄŻKA
autor:
Inder Sidhu
tłumacznenie:
Urszula Zinserling
rok wydania:
2011
wydawca:
MT Biznes
Opis

W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami.
Kiedy przedsiębiorstwa muszą podjąć kluczowe strategiczne decyzje, często wybierają jedną metodę postępowania i zaniedbują inną. Koncentrują się na innowacjach i nowych operacjach kosztem istniejących, fundamentalnych przedsięwzięć - i na odwrót.
Tym samym nieustannie zmagają się z przeciwnościami. W Cisco panuje inne przekonanie: lepiej jest podążać jednocześnie dwiema drogami.
Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.
Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach "dwie drogi" stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć "dwiema drogami" także w twojej firmie.
Odnieś sukces, obierając dwie drogi!
- Wprowadzanie pewnych oraz rewolucyjnych innowacji
- Sięganie do istniejących oraz nowych modeli biznesowych
- Wkraczanie na ugruntowane rynki oraz rynki wschodzące
- Robienie tego, co należy, oraz tego, co ma znaczenie
- Optymalizacja oraz przekształcanie produktów
- Zadowoleni klienci oraz usatysfakcjonowani partnerzy
- Nadzwyczajni pracownicy oraz zwycięskie zespoły
- Autorytatywne przywództwo oraz demokratyczne podejmowanie decyzji

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
16,5 x 24 cm
ilość stron:
220
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]74601
ISBN:
[zasłonięte]978-83460-11-5
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.