Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kreacja w reklamie. Hajdas Monika Kłeczek Ryszard

28-02-2012, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030969567
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 16:31:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Kreacja w reklamie
Hajdas Monika, Kłeczek Ryszard, Sobicińska Magdalena

Kreacja w reklamie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52662
  • liczba stron: 196
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer business
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki]. W książce szczegółowo omówiono:procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych, zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi, zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji, sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki, kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki, sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie, zasady opracowywania tekstów reklamowych, metody stosowane w badaniach pozycji marki, techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym. Adresaci:Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: neklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.

    Spis treści:
    O autorach
    Wstęp
    1. Strategia kreatywna. Brief kreatywny
    Ryszard Kłeczek
    Czego dowiesz się z tego rozdziału?
    Koncepcja pozycji marki (świadomość i wizerunek marki)
    Brief kreatywny - konstrukcja, funkcje
    Pytania i zadania
    2. Pomysł kreatywny i realizacje kreatywne
    Ryszard Kłeczek
    Czego dowiesz się z tego rozdziału?
    Pomysł i realizacje
    Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji marki za pomocą przekaźników znaczenia (z podpowiedzią)
    Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji marki za pomocą przekaźników znaczenia (bez podpowiedzi)
    Przenośnie wizualne i werbalne
    Pożądane cechy przekaźnika znaczenia
    Studium przypadku: Intermoda - System Mix
    Pytania i zadania
    3. Techniki kreatywne w tworzeniu efektów komunikacyjnych
    Ryszard Kłeczek
    Czego dowiesz się z tego rozdziału?
    Matryca Rossitera-Percy'ego
    Techniki tworzenia świadomości marki
    Techniki komunikowania wizerunku docelowego marki
    Techniki przyciągania uwagi (na przykładzie reklam prasowych)
    Studium przypadku: techniki kreatywne w reklamie prasowej Vitalinea
    Pytania i zadania
    4. Kreacja elementów marki
    Ryszard Kłeczek
    Czego dowiesz się z tego rozdziału?
    Kreacja elementów marki na podstawie briefu
    Współdziałanie elementów marki i reklamy w ewokowaniu kategorii produktu i elementów wizerunku
    Testy elementów marki
    Pytania i zadania
    5. Opakowanie jako element współtworzący wizerunek marki
    Monika Hajdas
    Czego dowiesz się z tego rozdziału?
    Budowanie świadomości marki przez opakowanie
    Budowanie wizerunku marki przez opakowanie
    Opakowanie okazjonalne
    6. Nagłówek, ilustracja i tekst w reklamie prasowej
    Ryszard Kłeczek
    Czego dowiesz się z tego rozdziału?
    Współdziałanie (synergia) nagłówka i ilustracji
    Funkcje nagłówka w reklamie prasowej
    Zasady konstrukcji nagłówków
    Zasady konstrukcji tekstu reklamowego
    Pytania i zadania
    7. Badanie efektywności reklamy
    Ryszard Kłeczek
    Czego dowiesz się z tego rozdziału?
    Testowanie reklamy
    Badania efektywności reklamy
    Studium przypadku: Danonki
    8. Zastosowanie serwisów internetowych w komunikowaniu pozycji marki
    Magdalena Sobocińska
    Czego dowiesz się z tego rozdziału?
    Przyczyny wykorzystywania serwisów internetowych do kreowania
    świadomości i wizerunku marki
    Budowanie świadomości i wizerunku marki przez serwis internetowy
    Wpływ serwisu internetowego na zmiany postaw odbiorców wobec marki
    Techniki komunikowania pozycji marki przez serwis internetowy
    Badania serwisów internetowych
    Pytania i zadania
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa