Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Korygowanie samooceny uczniów gimnazjum (nowa)

22-03-2015, 13:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23.20 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 23.20 zł     
Użytkownik ewa12_2010
numer aukcji: 5111132115
Miejscowość Chyliczki k/Piaseczna
Zostało sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 12   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Korygowanie samooceny uczniów gimnazjum

Danuta Wosik-Kawala

 

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie

Oprawa: miękka

Ilość stron: 210

 

Książka skierowana jest głównie do osób pracujących z młodzieżą w wieku dorastania. Inspiracją niniejszego opracowania były doświadczenia Autorki zdobyte w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz opinie wielu osób, a zwłaszcza nauczycieli, wychowawców i pedagogów szkolnych na temat nieadekwatnego spostrzegania siebie przez uczniów w wieku gimnazjalnym, ich niekorzystnego obrazu siebie, a także o trudnościach w mówieniu o sobie pozytwynie, co często przeradza się w zgeneralizowaną postawę negatywizmu wobec otoczenia. Biorąc pod uwagę, iż różnego rodzaju zaburzenia osobowości człowieka są w dużej mierze skutkiem wychowania, zapobieganie ich powstawaniu poprzez oddziaływania pedagogiczne ma olbrzymie znaczenie w profilaktyce społecznej. Adekwatna samoocena pozwala bowiem człowiekowi nie tylko osiągnąć sukcesy, ale i lepiej poradzić sobie z pojawiającymi się w jego życiu ograniczeniami. Dotychczasowe badania naukowe poświęcone samoocenie i jej wpływowi na różne aspekty życia człowieka - to w dużej mierze badania diagnostyczne. Niewiele jest jednak prób korygowania samooceny zwłaszcza w warukach szkolnych. Prezentowana publikacja wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu pedagogów, prezentując program rozwoju i korygowania samooceny, jak również przedstawiając jego empiryczną weryfikację.

 

p14