Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Konkurowanie przedsiębiorstw w... [nowa]

19-01-2012, 22:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.40 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 1999464266
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 11:25:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Badzińska Ewa

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]08196
  • liczba stron: 164
  • okładka: kartonowa foliowana
  • wydawnictwo: pwe
  • wymiary: 162 x 237 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-08
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia.Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.