Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Koncepcja edukacji fizycznej Poradnik metodyczny

26-06-2012, 20:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.20 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 2402269198
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-06-2012 15:44:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro
ul.Kolejowa 15/17 (III piętro)
01-217 Warszawa

+48 22[zasłonięte]664-15
23[zasłonięte]940lideria.biuroemail
konto

mbank

97 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 347810

odbior

Lideria - Magazyn
Al.Prymasa Tysiąclecia 66 (piętro 1)
01-424 Warszawa
(pon.-pt. w godz. 9:00 do 16:30)

dostawa
sprawdź szczegóły w zakładce:
"Dostawa i płatność"
produkt

Koncepcja edukacji fizycznej. Zdrowie - Sport - Rekreacja. Poradnik. Edukacja wczesnoszkolna

Autor: Urszula Kierczak
  • ilość stron: 196
  • oprawa: miękka
  • format: 236x160
  • data wyd: 2012
  • wydawca: Impuls
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]85000
Koncepcja edukacji fizycznej "Zdrowie, Sport, Rekreacja", to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjnym spójny program kształcenia w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich etapów edukacji przygotowany w oparciu o nową podstawę programową wprowadzoną do realizacji 01 września 2009 r.

Książka "Zdrowie. Sport. Rekreacja. Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej" jest pierwszą częścią tej koncepcji. Zawiera ona program wychowania fizycznego dla klas I - III w oparciu o nową podstawę programową oraz przykłady podstawowych dokumentów pracy nauczyciela czyli:

-rozkłady materiału
- szczegółowy plan pracy dla kolejnych klas
- standardy wymagań i zasady oceniania
- przykładowe konspekty zajęą
- materiały do diagnozy i ewaluacji

Prezentowany w poradniku materiał może być wzorem i inspiracją dla nauczycieli w tworzeniu własnych dokumentów dostosowanych do realiów życia konkretnej placówki oświatowej. Podane przykłady planowania pracy, ąwiczeń, zabaw, gier i osnów lekcyjnych powinny nie tylko pomóc w prowadzeniu zajęą wychowania fizycznego, ale zachęcią także do poszukiwania własnych, ciekawych rozwiązań.

Książka winna być pomocą w planowaniu i organizacji zajęą wychowania fizycznego zarówno dla nauczycieli nauczania początkowego jak i specjalistów z zakresu wychowania fizycznego realizujących zajęcia edukacji fizycznej wydzielonych z edukacji wczesnoszkolnej.