Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikowanie się w mediach elektronicznych

19-01-2012, 14:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 34 zł      Aktualna cena: 34 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 1996427730
Miejscowość Tychy
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 17   
Koniec: 12-01-2012 22:29:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

lub

mBank

23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118

 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 
Komunikowanie się w mediach elektronicznych
język, edukacja, semiotyka
Redakcja: Filiciak Mirosław, Ptaszek Grzegorz

wydawnictwo WAiP
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8344-000-2
Format: 14.0x20.0cm, 438 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Komunikowanie się w mediach elektronicznych :
Zbiór artykułów referujących wyniki wieloaspektowych, ponaddyscyplinarnych badań nad mediami elektronicznym. Przedmiotem badań są telewizja i Sieć, które we dzisiejszym świecie istnieją obok siebie iw sobie, przenikają się, wpływają na siebie, modyfikują się, konkurują, wypierają.

Opracowanie zainteresuje nie tylko specjalistów komunikacji, ale również czytelnika ciekawego medialnych zjawisk,które rozgrywają się na naszych oczach. Zaletą książki jest też zgromadzenie badaczy reprezentujących różne dziedziny nauki, różne podejścia teoretyczne, różne metodologie, których łączy zainteresowanie mediami. Wspólny temat, wspólny obiekt i różne dyskursy, różne języki opisu, różne interpretacje. Badania nad mediami z różnych perspektyw naukowych są prowadzone równolegle, OBOK siebie. Ta równoległość badań i refleksji, także ich komplementarność dają możliwość wielostronnego, różnie profilowanego spojrzenia na media.


okładka