Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja marketingowa /nowa/

28-02-2012, 20:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 101.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031720194
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 17:00:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Komunikacja marketingowa
Maciej Rydel (red.)

Komunikacja marketingowa
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83[zasłonięte]71875-7
  • liczba stron: 390
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
  • Rok wydania: 2001
  • Opis

    Sukces rynkowy każdej firmy zależy w dużym stopniu od umiejętnego zarządzania komunikacją marketingową. Wszystko, co firma robi, może być komunikatem.
    Owe zróżnicowane komunikaty powinny być świadomie tworzone i kontrolowane przez firmę, stanowiąc zwarty zespół zintegrowanych działań: związanych z reklamą, public relations, sales promotion, promocją bezpośrednią, merchandisingiem, akwizycją, jak i sposobem obsługi klienta, organizacją sprzedaży i wszystkim, co kreuje wizerunek firmy.
    O tym, jak tworzyć ów wizerunek, dowie się Czytelnik z lektury książki, przedstawiającej w sposób przystępny i wieloaspektowy problematykę komunikacji marketingowej.
    Jest to książka o:


    1. budowaniu kultury i stylu firmowego oraz wartości marki
    2. organizacji kampanii reklamowych i współpracy z agencjami reklamowymi
    3. zasadach całościowych identyfikacji
    4. zachowaniach pracowników firmy i komunikacji personalnej
    5. badaniu skuteczności i efektywności promocji
    6. prawnych aspektach promocji w Polsce
    7. marketingu partnerskim i systemach informacji marketingowej.


    Prezentacja zagadnień od strony praktycznej opiera się na solidnych podstawach teoretycznych. Książka przeznaczona jest zarówno dla przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów do spraw marketingu, sprzedaży, jak i dla studentów marketingu, zarządzania i ekonomii - krótko mówiąc dla każdego, kto chce zwyciężać na konkurencyjnym rynku.
    Uzupełnienie i niewątpliwą zaletę opracowania stanowią liczne wykresy, tabele i rysunki, które ilustrując poruszane zagadnienia - pozwalają na jeszcze lepsze ich zrozumienie i dogłębną analizę.
    Autorami publikacji są pracownicy i współpracownicy Zakładu Marketingu w Instytucie Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego.

    Spis treści:
    Wstęp

    1. Komunikacja jako element marketingu (Maciej Rydel)

      1. Zasady marketingu partnerskiego (relationship marketing)
      2. Kultura firmowa - styl firmowy
      3. Zasady zintegrowanej komunikacji marketingowej
      4. Elementy komunikacji marketingowej
      5. Cele i funkcje komunikacji marketingowej
      6. Strategie komunikacji marketingowej
      7. Odbiorcy komunikacji marketingowej - audytorium
      8. Proces komunikacji marketingowej
      9. Przyczyny nieskuteczności komunikacji marketingowej
      10. Załączniki
      11. Zadania
      12. Literatura

    2. Zarządzanie marką (Maciej Rydel)

      1. Pojęcie zarządzania marką
      2. Elementy zarządzania marką i metody ich stosowania
      3. Zadania
      4. Literatura

    3. Budowanie wizerunku marki poprzez public relations (Maciej Rydel)

      1. Cechy i podział public relations (PR)
      2. Cykl realizacji zadań PR
      3. Formy i środki PR
      4. Wewnętrzne PR
      5. Public relations - metody codzienne
      6. Sytuacje, w których akcje PR mają szczególne znaczenie
      7. Organizacja działań PR
      8. Załączniki
      9. Zadania
      10. Literatura

    4. Sztuka identyfikacji (Mirosław Wołowik)

      1. Pojęcie Całościowej Identyfikacji (CI)
      2. Zalety identyfikacji
      3. Realizacja programu CI
      4. Zakres programu CI
      5. System wizualny
      6. Zarządzanie systemem wizualnym
      7. Skuteczny program CI
      8. Zadania
      9. Literatura

    5. Reklama jako element komunikacji marketingowej (Adam Łapiński)

      1. Rynek reklamy

        1. Instytucje występujące na rynku reklamy

      2. Współpraca klienta z agencją reklamową oraz domem mediowym

        1. Wybór agencji reklamowej
        2. Składanie zleceń do agencji reklamowej
        3. Przygotowanie i przeprowadzanie kampanii w mediach

      3. Promocyjne wykorzystanie mediów

        1. Telewizja
        2. Radio
        3. Prasa
        4. Reklama zewnętrzna (outdoor advertising)
        5. Kino

      4. Studium przypadku
      5. Słownik pojęć mediowych
      6. Zadania
      7. Literatura

    6. Badania mediów dla celów reklamy (Adam Łapiński)

      1. Rodzaje badań mediów na rynku polskim

        1. Badania oglądalności telewizji
        2. Badania czytelnictwa
        3. Badania słuchalności radia
        4. Badania reklamy zewnętrznej
        5. Badania Internetu
        6. Ciągły pomiar odbioru mediów z opisem zachowań konsumenckich(TGI)
        7. Badania wydatków reklamowych

      2. Metody pomiaru stosowanie w badaniach oglądalności

        1. Metoda pomiaru dzienniczkowego
        2. Metoda pomiaru telemetrycznego

      3. Przykład badania oglądalności telewizji

        1. Badania założycielskie
        2. Definicja badanej zbiorowości
        3. Procedura rekrutacji
        4. Metodologia pomiaru
        5. Gromadzenie danych z gospodarstw
        6. Przetwarzanie danych

      4. Wskaźniki występujące w badaniach mediów

        1. Badania telemetryczne
        2. Wskaźniki wykorzystywane do obliczeń
        3. Badania czytelnictwa
        4. Wskaźniki wykorzystywane do obliczeń i przykładowe obliczenia
        5. Badania radiowe
        6. Wskaźniki wykorzystywane do obliczeń

      5. Zadania
      6. Literatura

    7. Komunikacja personalna (Joanna Pietrzak)

      1. Znaczenie funkcji sprzedaży w przedsiębiorstwie
      2. Sprzedaż osobista jako element komunikacji marketingowej
      3. Etapy sprzedaży
      4. Przebieg wizyty handlowej
      5. Od sprzedaży jednostkowej do kształtowania trwałych relacji z klientami
      6. Zadania
      7. Literatura

    8. Komunikacja marketingowa a różnice kulturowe (Richard Gesteland)

      1. Specyfika komunikacji personalnej w Niemczech
      2. Biznesowa komunikacja personalna we Francji
      3. Biznesowa komunikacja personalna w Wielkiej Brytanii
      4. Japoński negocjator
      5. Amerykański negocjator
      6. Zadania
      7. Literatura

    9. Promocja sprzedaży (sales promotion) i merchandising (Tomasz Harackiewicz)

      1. Wstęp
      2. Definicja i zadania promocji sprzedaży
      3. Promocja sprzedaży a inne czynniki marketingowe
      4. Planowanie promocji sprzedaży
      5. Promocja sprzedaży adresowana do pośredników
      6. Promocja sprzedaży adresowana do własnych służb sprzedaży
      7. Promocja sprzedaży adresowana do konsumentów
      8. Merchandising
      9. Zadania
      10. Literatura

    10. Zintegrowane bazy danych klienta (Tomasz Czuba, Marcin Skurczyński)

      1. Marketing baz danych
      2. Systemy Informacji Marketingowej
      3. Baza danych jako źródło informacji o rynku
      4. Reguły gromadzenia danych
      5. Formy i narzędzia baz danych
      6. Baza danych a programy promocyjne
      7. Baza danych a programy lojalnościowe
      8. Zadania
      9. Literatura

    11. Prawne aspekty promocji (Marek Reysowski)

      1. Wprowadzenie
      2. Reklama w prawie polskim
      3. Sponsoring w prawie polskim
      4. Zadania
      5. Literatura
      6. Akty prawne

    12. Metody badania skuteczności i efektywności reklamy (Stanisław Kaczmarczyk)

      1. Wprowadzenie
      2. Definicje, zakres i etapy badania reklamy

        1. Skuteczność a efektywność
        2. Zakres i etapy badania

      3. Badania reklamy przed i podczas ekspozycji jej środków

        1. Badania koncepcji reklamy
        2. Metody testowania wstępnego
        3. Badania skuteczności kampanii reklamowej

      4. Badania reklamy po ekspozycji jej środków

        1. Metody testowania końcowego
        2. Ilościowe metody pomiaru skuteczności
        3. Metody pomiaru efektywności reklamy

      5. Zadania
      6. Literatura


    Spis rycin i tabel
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa