Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja kryzysowa /nowa/

28-02-2012, 20:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031720104
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 16:59:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Komunikacja kryzysowa
Peter Frans Anthonissen

Komunikacja kryzysowa
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64017
  • liczba stron: 232
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.W tej książce znajdziesz informacje o:- odpowiedzialności,- planowaniu komunikacji kryzysowej,- budowaniu wizerunku firmy,- katastrofach naturalnych i wypadkach,- kryzysach finansowych i prawnych,- kryzysach w sektorze spożywczym,- radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,- szkoleniach medialnych.Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.

    Spis treści:
    Spis autorów
    Przedmowa - Jim Walsh
    Wstęp - Peter Frans Anthonissen
    Rozdział 1. To nie thriller, lecz rzeczywistość - Peter Frans Anthonissen
    Wstęp
    Nie ma gwarancji
    Udziałowcy są wszędzie
    str
    Czynnik odpowiedzialności
    Poważne zagrożenia
    Kryzysy to wyzwania
    Skuteczna komunikacja kryzysowa - zasady
    Kryzys na każdy dzień tygodnia
    Podsumowanie
    Rozdział 2. Zapobiegawczy plan komunikacji kryzysowej - Nick Leighton i Tony Shelton
    Wstęp
    Potrzeba planu
    Czym jest kryzys?
    Co daje ci plan na wypadek kryzysu
    Elementy planu
    Ludzie
    Plan
    Podsumowanie
    Rozdział 3. Wizerunek jako część strategii korporacyjnej - Tom Gable
    Wstęp
    Wartość reputacji rośnie z czasem
    Określ, jak chcesz być rozpoznawany
    Stworzenie przewagi nad konkurencją
    Okazywanie, czym jesteście
    Plan zbliżenia się do potencjalnych odbiorców
    Przekształcanie wizji w rzeczywistość
    Opowiadaj historie
    Odwołuj się do wyższych norm i większych idei
    Podsumowanie
    Rozdział 4. Katastrofy - Jerry Hendin, Silvia Pendas de Cassina, Jim Walsh
    Wstęp
    Wypadki samolotowe
    Klęski żywiołowe
    Stan gotowości: Alaska Airlines 261
    Kiedy ogień uderza dwukrotnie
    Podsumowanie
    Rozdział 5. Dynamika kryzysu finansowego - Tim Wallace
    Wstęp
    Rozumienie kryzysu finansowego
    Inwestorzy instytucjonalni: potencjalni agenci kryzysu
    Reagowanie na kryzysy finansowe
    Podsumowanie
    Rozdział 6. Oszustwa - Thom M. Serafin
    Wstęp
    Zbierz fakty
    Należy wyjaśnić kwestie prawne
    Uwierzytelnianie przez strony trzecie
    Zaprzeczenie i odsunięcie problemu
    Kiedy twój klient pada ofiarą oszustwa
    Wcielanie w życie planu działań
    Podsumowanie
    Rozdział 7. Restrukturyzacja i reorganizacja - Kathryn Tunheim, Marianne de Bruijn, Jim Walsh
    Wstęp
    Szwajcarski zakup amerykańskiego przedsiębiorstwa usług finansowych
    Przenoszenie działalności z Holandii do Niemiec
    Dobra opinia jest kluczowa dla końca działalności
    Podsumowanie
    Rozdział 8. Różnorodność wyzwań stojących przed światowym sektorem spożywczym - Mania Xenou i Nuria Sanchez
    Bezpieczeństwo żywieniowe
    Zdrowie i diety
    Klucz do sukcesu: przygotowanie do kryzysu
    Interesariusze
    Potrzeba komunikacji zapobiegawczej
    Media
    Podsumowanie
    Studium przypadku
    Rozdział 9. Zła prasa i jak sobie z nią radzić - Elizabeth Seigenthaler Courtney, Willem Buitelaar
    Wstęp
    Przygotowuj się z wyprzedzeniem i często ćwicz
    Załagodź impet reakcją zapobiegawczą
    Wykrywanie negatywnych informacji, zanim się pojawią
    Nie chowaj głowy w piasek
    Budowanie mostów ku wyzdrowieniu
    Podsumowanie
    Rozdział 10. Nic nie zastąpi treningu medialnego - Nick Leighton, Steven Pellegrino, Tony Shelton
    Wstęp
    Kogo wyszkolić?
    Kto powinien szkolić?
    Inne źródła
    Kim są media?
    Tworzenie informacji kryzysowej
    Poznaj zasady gry
    Przeprowadzanie treningu
    Podsumowanie
    Rozdział 11. Jak zarząd może pogorszyć sytuację - Stuart Hyslop
    Wstęp
    Jak wszystko może pójść źle
    Jak można to pogorszyć
    Jak zrobić to dobrze
    Jak przewodzić
    Unikanie jest endemiczne
    Groźne oznaki
    Podsumowanie
    Rozdział 12. Dni sądu - Kathryn Tunheim
    Wstęp
    Studium przypadku
    Podsumowanie
    Rozdział 13. Komunikacja w czasie kryzysów związanych ze środowiskiem - Robert J. Oltmanns
    Wstęp
    Przygotowanie podstaw: tworzenie kultury dbałości o środowisko
    Kiedy uderzy kryzys
    Podsumowanie
    Rozdział 14. Komunikacja kryzysowa i Internet - Roger Bridgeman
    Wstęp
    Internet z natury . szybki, ekspansywny, dla wszystkich, twórca
    Nowe medium, nowe zagrożenia
    Moc spotęgowania kryzysu
    Nowe narzędzie, nowe możliwości
    Zupełnie nowe reguły
    Komunikacja kryzysowa - zaangażowanie a oświadczenia
    Podsumowanie
    Rozdział 15. Bariery organizacyjne przy zarządzaniu kryzysem i public affairs - Roger Bridgeman
    Wstęp
    Lekceważenie sprawy, marginalizowanie opozycji
    Zapobieganie kryzysowi poprzez szybkie działanie
    Środki firmowe nie mogą wygrać z kryzysem
    Odpowiadanie na kryzys prawdziwymi zmianami 192
    Załatanie sprawy rozwiąże problem
    Mylenie faktów z opiniami
    Zwalczanie korporacyjnej mentalności oblężenia
    Podsumowanie
    Rozdział 16. Menedżerowie ryzyka - Odile Vernier
    Wstęp
    Kiedy marki nie wystarczają opinii publicznej
    "Socjalny autyzm"
    Przekształcenie opinii publicznej w kapitał
    Marka - jej implikacje finansowe i społeczne
    Ryzyko, menedżerowie ryzyka i komunikacja kryzysowa
    Zarządzanie spółką: nowe źródła kryzysu
    Podsumowanie
    Rozdział 17. Listy kontrolne komunikacji kryzysowej - Peter Frans Anthonissen
    Przygotowania
    Grupy społeczne i interesariusze
    Centrum kryzysowe
    Co powinno się znaleźć w zestawie przetrwania komunikacji kryzysowej?
    Informacje ogólne
    Szkolenie pracowników - interakcje z mediami
    Instrukcja kryzysowa
    Jak radzić sobie z kryzysem
    Strategia kryzysowa
    Komunikacja kryzysowa
    Dodatki
    1. Dokument z faktami o firmie
    2. Formularz tworzenia wiadomości
    3. Dokument przygotowania do kryzysu
    4. Na co trzeba zwracać uwagę, rozmawiając z reporterami w czasie kryzysu
    Bibliografia
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa