Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W PRACY SOCJALNEJ Nowa

19-05-2014, 14:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 4167703139
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 3   
Koniec: 19-05-2014 12:57:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1999
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"





KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W PRACY SOCJALNEJ



Krzysztof Łęcki, Andrzej Szóstak



POLECAMY RÓWNIEŻ INNE KSIĄŻKI Z SERII:
BIBLIOTEKA PRACOWNIKA SOCJALNEGO




Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: Śląsk
Stron: 164
Okładka: miękka

Z okładki:

Biblioteka Pracownika Socjalnego

Żadnego z praktyków pracy socjalnej nie trzeba przekonywać, jak istotne miejsce w kształceniu zawodowym zajmuje komunikacja interpersonalna. To właśnie od jej prawidłowego przebiegu zależy powodzenie kontaktu z klientem, a nawet efekt stosowanej pomocy. Autorzy zadbali o przejrzystość wywodu i jego dostosowanie do specyficznych potrzeb odbiorców, doskonałe połączenie teorii i praktyki – usystematyzowane wiadomości teoretyczne są poparte licznymi przykładami. Znajdziemy tu zatem podstawowe informacje o komunikacji; języku; komunikacji pozawerbalnej; a także o barierach i sposobach ich pokonywania. Sporo uwagi poświęcono nietypowym sytuacjom komunikacyjnym (zasady dobrego prowadzenia rozmów telefonicznych), uważnemu słuchaniu i praktycznej analizie stylów komunikacyjnych (m.in. NLP). Szczególne znaczenie ma rozdział poświęcony działaniu w sytuacjach konfliktowych zawierający praktyczne rady i ćwiczenia dotyczące sposobów analizy konfliktu i zachowania się. Spis treści:



Wprowadzenie.

Rozdział I
Komunikacja interpersonalna (prolegomena).
Elementy procesu komunikacji .

Rozdział II
Szkła percepcji czyli rola percepcji w procesach komunikacji interpersonalnej
Jak budujemy wyobrażenie o świecie?.
Kategoryzacja obiektów i zjawisk .
Relatywizm językowy i percepcja zjawisk.
Właściwości „zdrowego rozsądku".
Percepcja interpersonalna
Komunikacyjna koncepcja stosunków międzyludzkich
Mechanizmy spostrzegania interpersonalnego
Samospełniające się proroctwo, czyli jak percepcja tworzy rzeczywistość .

Rozdział III
czyk giętki
Język i transakcje
Język i kody.

Rozdział IV
to ma uszy, niechaj słuchaczyli o uważnym słuchaniu .

Rozdział V
Komunikacja pozawerbalna
Sygnały wzrokowe
Reakcje źreniczne .
Przestrzeń personalna i zachowania „terytorialne"
Aranżowanie miejsca rozmowy z klientem
Wspomagające sygnały werbalne
Gesty otwartości i współpracy .

Rozdział VI
Niektóre bariery komunikacyjne

Rozdział VII
Sposoby pokonywania barier w komunikacji interpersonalnej .

Rozdział VIII
Ignorowanie przekazów niezgodnych z naszymi przekonaniami
Podstawowe założenia teorii dysonansu poznawczego.
Typowe sytuacje występowania dysonansu poznawczego
Podejmowanie decyzji
Informacje i emocje

Rozdział IX
„Syndrom myślenia grupowego" — zaburzenia obiegu informacji w grupach .

Rozdział X
Działanie w sytuacjach konfliktowych
Schemat dynamiki rozwoju sytuacji konfliktowych (wg Jamesa
S. Colemana) .
Pierwotny pojedynczy przedmiot sporu
Naruszenie równowagi stosunków
Ujawnienie innych spornych zagadnień (faktycznie lub rzekomo poprzednio tłumionych) .
Wysuwanie nowych racji przez drugą stronę
Konflikt zaczyna „żyć własnym życiem".
Spór zaczyna się toczyć wokół cech charakteru jego uczestników .
Typowe formy rozwiązywania konfliktów
Jak zachowywać się, by krytyczne uwagi, zarzuty i roszczenia
nie przekształciły hirudina się w konflikt?
Sytuacje konfliktowe a style komunikacji interpersonalnej.
Zachowania asertywne .
Znaczenie zachowań asertywnych
Wspólne rozwiązywanie problemów

Rozdział XI
Nietypowe sytuacje komunikacyjne — prowadzenie rozmów telefonicznych

Rozdział XII
Praktyczna analiza stylów komunikacyjnych .
Teoria dla praktyków .
Model stylu komunikacji wg teorii NLP
Synchronizacja.
Synchronizacja werbalna.
Synchronizacja niewerbalna
Zamiast zakończenia
Bibliografia .



Seria powstała pod patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej. W zamierzeniu jej twórców jest podstawą kształcenia osób związanych z pracą socjalną (pracowników socjalnych, pedagogów, psychologów, socjologów i in.). Dokonywane zmiany w polityce społecznej i strukturze organizacji pomocy społecznej wymagają dostarczenia wszystkim zainteresowanym odpowiedniej pomocy - zarówno praktycznej, jak i teoretycznej.






CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W PRACY SOCJALNEJ Nowa



Zobacz nasze pozostałe oferty:

KomentarzePanelealle

  galerie sprzedazy




Dodano 2[zasłonięte]013-05 23:59
Prosimy o zabranie głosu w ankiecie NOWY WYGLĄD ALLEGRO, zamieszczonej na CAFE - SUGESTIE ZMIAN. Link:
http://cafe.alle/showthread.php?[zasłonięte]16614-Nowy-wygl%C4%85d-Allegro-trzeci-w%C4%85tek