Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja interpersonalna. Przewodnik [nowa]

04-03-2012, 12:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.40 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097020052
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 03-03-2012 18:07:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Komunikacja interpersonalna. Przewodnik

Baney Joann

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60151
  • liczba stron: 120
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.Czytelnik dowie się między innymi:jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej,na czym polegają skuteczne negocjacje,jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników,co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć,jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne,jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna,jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę,w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu,jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający,jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.

    Wprowadzenie
    CZĘŚĆ I
    Podstawy komunikacji
    ROZDZIAŁ I
    Słuchanie
    1. Staraj się słuchać
    2. Ćwiczenie umiejętności aktywnego słuchania
    3. Unikanie przeszkód w słuchaniu
    ROZDZIAŁ II
    Informacje zwrotne
    1. Zrozumienie efektywnych informacji zwrotnych
    2. Tworzenie informacji zwrotnych
    3. Konstruktywne odbieranie informacji zwrotnych
    ROZDZIAŁ III
    Zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi
    1. Zadawanie skutecznych pytań
    2. Odpowiadanie na pytania
    ROZDZIAŁ IV
    Style komunikacyjne
    1. Rozumienie stylów komunikacyjnych
    2. Stosowanie stylów komunikacyjnych
    CZĘŚĆ II
    Zastosowania praktyczne
    ROZDZIAŁ V
    Rozmowa kwalifikacyjna
    1. Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem do pracy
    2. Rozmowa kwalifikacyjna z pozycji kandydata
    ROZDZIAŁ VI
    Negocjacje
    1. Strategia negocjacyjna
    2. Słuchanie i zadawanie pytań
    ROZDZIAŁ VII
    Ocena pracownika
    1. Rozwój umiejętności szkoleniowych
    2. Planowanie sesji
    Bibliografia
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.