Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja interpersonalna Przewodnik [nowa]

28-02-2012, 15:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030969671
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 16:35:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Komunikacja interpersonalna. Przewodnik
Baney Joann

Komunikacja interpersonalna. Przewodnik
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60151
  • liczba stron: 120
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.Czytelnik dowie się między innymi:jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej,na czym polegają skuteczne negocjacje,jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników,co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć,jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne,jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna,jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę,w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu,jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający,jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    CZĘŚĆ I
    Podstawy komunikacji
    ROZDZIAŁ I
    Słuchanie
    1. Staraj się słuchać
    2. Ćwiczenie umiejętności aktywnego słuchania
    3. Unikanie przeszkód w słuchaniu
    ROZDZIAŁ II
    Informacje zwrotne
    1. Zrozumienie efektywnych informacji zwrotnych
    2. Tworzenie informacji zwrotnych
    3. Konstruktywne odbieranie informacji zwrotnych
    ROZDZIAŁ III
    Zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi
    1. Zadawanie skutecznych pytań
    2. Odpowiadanie na pytania
    ROZDZIAŁ IV
    Style komunikacyjne
    1. Rozumienie stylów komunikacyjnych
    2. Stosowanie stylów komunikacyjnych
    CZĘŚĆ II
    Zastosowania praktyczne
    ROZDZIAŁ V
    Rozmowa kwalifikacyjna
    1. Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem do pracy
    2. Rozmowa kwalifikacyjna z pozycji kandydata
    ROZDZIAŁ VI
    Negocjacje
    1. Strategia negocjacyjna
    2. Słuchanie i zadawanie pytań
    ROZDZIAŁ VII
    Ocena pracownika
    1. Rozwój umiejętności szkoleniowych
    2. Planowanie sesji
    Bibliografia
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa