Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja interpersonalna. Przewodnik [nowa]

28-01-2012, 0:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2020509500
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 26-01-2012 00:06:33
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Komunikacja interpersonalna. Przewodnik

Wydawnictwo:wolters kluwer polska
Wymiary: 145 x 205 mm
Ilość stron:120
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]60151
Wymiary: 145 x 205 mm
Rok wydania: 2009
Opis:

Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.Czytelnik dowie się między innymi:jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej,na czym polegają skuteczne negocjacje,jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników,co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć,jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne,jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna,jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę,w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu,jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający,jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.



Spis treści:

Wprowadzenie
CZĘŚĆ I
Podstawy komunikacji
ROZDZIAŁ I
Słuchanie
1. Staraj się słuchać
2. Ćwiczenie umiejętności aktywnego słuchania
3. Unikanie przeszkód w słuchaniu
ROZDZIAŁ II
Informacje zwrotne
1. Zrozumienie efektywnych informacji zwrotnych
2. Tworzenie informacji zwrotnych
3. Konstruktywne odbieranie informacji zwrotnych
ROZDZIAŁ III
Zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi
1. Zadawanie skutecznych pytań
2. Odpowiadanie na pytania
ROZDZIAŁ IV
Style komunikacyjne
1. Rozumienie stylów komunikacyjnych
2. Stosowanie stylów komunikacyjnych
CZĘŚĆ II
Zastosowania praktyczne
ROZDZIAŁ V
Rozmowa kwalifikacyjna
1. Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem do pracy
2. Rozmowa kwalifikacyjna z pozycji kandydata
ROZDZIAŁ VI
Negocjacje
1. Strategia negocjacyjna
2. Słuchanie i zadawanie pytań
ROZDZIAŁ VII
Ocena pracownika
1. Rozwój umiejętności szkoleniowych
2. Planowanie sesji
Bibliografia
Indeks

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.