Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komunikacja CZYTANIE metody terapii ASPERGERA mowa

15-07-2015, 15:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 138.20 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 5454040485
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Komunikacja CZYTANIE metody terapii ASPERGERA mowa
06   B.D     Wystawiam paragon lub fakturę VAT

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 4. PRZEDMIOTÓW:

 

 

Komunikacyjne metody terapii osób z afazją

 

Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska


W każdej sytuacji zaburzeń w komunikacji społecznej dochodzi do frustracji. Budowanie i odbudowywanie  języka w umyśle Drugiego Człowieka zawsze opiera się na tych samych mechanizmach – uczenia się w dialogu, poprzez naśladowanie, współdziałanie i instrukcję.

Aby skutecznie uczyć się   języka trzeba używać go do komunikacji. Wychodząc od używanych przez grupę społeczną wypowiedzi  budowany jest dostępny pacjentowi  system językowy.

Ilustracje znajdujące się w zestawie obrazują rozmowę. Pozwalają wypełniać listy dialogowe w sytuacjach:

  1. 1.   Przywitania 
  1. 2.   Pożegnania
  1. 3.   Prośby o podanie lub zakup napojów i pokarmów

 

Pacjenci z częściowo zachowaną umiejętnością czytania lub globalnego rozpoznawania wyrazów mogą wspierać swoją pamięć i uwagę poprzez napisy. Użyta czcionka (majuskuła bezszeryfowa) ułatwia proces odkodowania znaczeń.

W sytuacji braku mowy terapeuta formułuje kwestie swoje i pacjenta, pełniąc podwójną rolę nadawcy i odbiorcy wypowiedzi. Osoba z afazją może budować swoje zdania korzystając z użytej przez terapeutę formuły: Proszę o … i obrazka przedstawiającego różne elementy rzeczywistości.

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

Świat wokół mnie. Czytanie ze zrozumieniem dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej

 

Autor: Zdzisława Orłowska-Popek


Zestaw służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem. Teksty opisujące świat wokół dziecka i powiązane z nimi ćwiczenia zostały skomponowane tak, aby usprawniać rozwój myślenia i mowy, wspomagać proces rozumienia, rozwijać system semantyczny i syntaktyczny.

To doskonała pomoc dla logopedów, nauczycieli przedszkoli, szkół powszechnych i specjalnych, rodziców i opiekunów. Z pomocy mogą korzystać wszyscy, którzy pragną, by ich dzieci czytały ze zrozumieniem i budowały zdania gramatycznie poprawne i dzięki tym umiejętnościom mogły skutecznie komunikować się w domu, w przedszkolu i szkole.

Teksty przeznaczone są do ćwiczeń czytania ze zrozumieniem dla wszystkich dzieci, a w szczególności tych z zaburzeniami komunikacji językowej: niesłyszących, z implantem ślimakowym, dzieci z autyzmem, z zespołem Aspergera, z dysleksją, alalią, afazją, z obniżeniem sprawności intelektualnej, opóźnionym rozwojem mowy.

Zestawy ćwiczeń powstały też z myślą o dzieciach dwujęzycznych oraz przedszkolakach i uczniach zerówek, którzy doskonalą czytanie ze zrozumieniem.

 

ISBN:[zasłonięte]978-83739-09-7
Format: Karty pracy do kopiowania, A4 
Ilość stron: 56

WYDAWNICTWO: WiR

 

W domu i na podwórku. Czytanie ze zrozumieniem dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej

 

Autor: Zdzisława Orłowska-Popek


Zestaw służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem. Teksty o tematyce bliskiej dziecku i powiązane z nimi ćwiczenia zostały skomponowane tak, aby usprawniać rozumienie, wprowadzać i utrwalać rzeczowniki z poszczególnych pól semantycznych, czasowniki nazywające czynności wykonywane przez dziecko i jego najbliższych a także przymiotniki nazywające cechy osób, przedmiotów i zwierząt.

To doskonała pomoc dla logopedów, nauczycieli przedszkoli, szkół powszechnych i specjalnych, rodziców i opiekunów. Z pomocy mogą korzystać wszyscy, którzy pragną, by ich dzieci czytały ze zrozumieniem i budowały zdania gramatycznie poprawne i dzięki tym umiejętnościom mogły skutecznie komunikować się w domu, w przedszkolu i szkole.

Teksty przeznaczone są do ćwiczeń czytania ze zrozumieniem dla wszystkich dzieci, a w szczególności tych z zaburzeniami komunikacji językowej: niesłyszących, z implantem ślimakowym, dzieci z autyzmem, z zespołem Aspergera, z dysleksją, alalią, afazją, z obniżeniem sprawności intelektualnej, opóźnionym rozwojem mowy. Zestawy ćwiczeń powstały też z myślą o dzieciach dwujęzycznych oraz przedszkolakach i uczniach zerówek, którzy doskonalą czytanie ze zrozumieniem.

 

ISBN:[zasłonięte]978-83739-10-3
Format: Karty pracy do kopiowania, A4 
Ilość stron: 51

WYDAWNICTWO: WiR

 

Językowa interpretacja świata w wypowiedziach osób z zespołem Aspergera

 

Autor: Marta Korendo

 


Książka została napisana przede wszystkim z myślą o osobach z zespołem Aspergera, aby pomóc terapeutom, rodzicom i nauczycielom rozpoznawać, leczyć i rozumieć opisane zaburzenia rozwoju. Powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie praktyczne autorki w prowadzeniu diagnozy i terapii dzieci z ZA. Zawiera informacje dotyczące neurobiologicznych przyczyn syndromu Aspergera, jakościowe kryteria diagnozy oraz wskazówki pozwalające programować oddziaływania terapeutyczne.

Szczególne miejsce w publikacji zajmuje opis językowych zachowań osób z ZA, uznawanych przez autorkę za wysoce diagnostyczne. Pracę cechuje "szeroki zakres prezentowanych zagadnień; oryginalny, nieschematyczny, bogaty język [...], aktualność omawianej tematyki" (z recenzji prof. zw.  dr hab. Anny Kowalskiej).

 

ISBN: 978-83-[zasłonięte]685-3-8
Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
Ilość stron: 280
Wydanie: I
Okładka: miękka

 

 wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72