Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE PROJEKTU - AUTOCAD 2004

10-02-2014, 11:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65 zł      Aktualna cena: 49.99 zł     
Użytkownik net-mart
numer aukcji: 3934630540
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 1   
Koniec: 10-02-2014 11:12:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE PROJEKTOWANIA z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI AUTOCAD 2004" , T.P.OLEJNIKJ ;  PWSZ, KALISZ 2010 ;  stan : bdb ; przesyłka polecona : 9,30 zł.


    
SPIS TREŚCI :


1.   Od autora                                                                               6

2.   Uruchamianie programu                                                         7

3.   Elementy ekranu aplikacji                                                      9

4.   Wpisywanie poleceń                                                             16
4.1 Wybór opcji poleceń                                                         16
4.2. Uruchamianie poleceń                                                      17
4.3. Powtarzanie i przerywanie poleceń                                  17
4.4. Przerywanie polecenia innym poleceniem lub zmienną systemową                            17

5.   Urządzenia wskazujące                                                         18

6.   Wydawanie poleceń                                                              21

7.   Układy współrzędnych                                                         22

8.   Narzędzia rysunkowe i techniki pracy z programem AutoCAD                              24
8.1. Wprowadzanie współrzędnych punktów                          24
8.2. Tryby lokalizacji                                                              26
8.3. Śledzenie                                                                         31
8.4. Globalny i lokalne układy współrzędnych                       32

9.   Tworzenie obiektów                                                             35
9.1. Odcinek                                                                       35
9.2. Prosta                                                                             40
9.3. Polilinia                                                                          42
9.4. Wielobok                                                                        44
9.5. Prostokąt                                                                        48
9.6. Łuk                                                                                 50
9.7. Okrąg                                                                              51
9.8. Splajn                                                                          56
9.9.   Elipsa                                                                             57
9.10. Punkt                                                                             59
9.11. Kreskuj                                                                         60
9.12. Tekst                                                                             67
9.13. Zadania kontrolne                                                         70

10. Edycja oraz modyfikowanie obiektów                                   73
10.1. Usuwanie obiektów                                                         74
10.2.  Kopiowanie obiektów                                                 74
10.2.1. Określanie wektora przesunięcia z użyciem punktu bazowego                       76
10.2.2. Określanie wektora przesunięcia z użyciem współrzędnych                   76
10.3.   Lustro (symetria osiowa)                                            77
10.4.   Odsuń                                                                       80
10.5.    Szyk                                                                         80
10.6.   Przesuń                                                                     87
10.7    Obrót                                                                        88
10.8    Utnij                                                                         89
10.9    Wydłuż                                                                     92
10.10  Skala                                                                        93
10.11  Rozciągnij                                                                 95
10.12  Przerywanie obiektów w punkcie                                96
10.13  Przerywanie obiektów                                                97
10.14  Fazowanie krawędzi                                                  98
10.15  Zaokrąglanie krawędzi                                             100
10.16  Rozbij anie obiektów złożonych                                 102
10.17 Zadania kontrolne                                                     104

11. Zarządzanie cechami obiektów                                           106
11.1.   Zarządzanie cechami obiektów z poziomu aplikacji     106
11.2.   Warstwa oraz obowiązujące aktualnie cechy obiektów 108
11.2.1.  Zarządzanie warstwami                                      110
11.2.2.  Zmiana koloru                                                   112
11.2.3.  Zmiana rodzaju linii                                        113
11.2.4.   Szerokość linii                                                   114
11.2.5.    Styl wydruku                                                    115
11.3.   Indywidualne cechy obiektów                                   118
11.3.1.    Poziom                                                            118
11.3.2.     Styl tekstu                                                        119
11.3.3.    Styl punktu                                                      122
11.3.4.    Styl multilinii                                                   123
11.3.5.    Jednostki                                                          125
11.4.   Zmiana cech obiektów                                              127

12.  Wymiarowanie                                                                 130
12.1.  Wymiar liniowy                                                        132
12.2.  Wymiar normalny                                                     134
12.3.  Wartości współrzędnych                                            135
12.4.  Promień                                                                   136
12.5.  Średnica                                                                   137
12.6.  Wymiar kątowy                                                         139
12.7.  Wymiar od bazy                                                        141
12.8.  Wymiar szeregowy                                                    143
12.9.  Szybkie wymiarowanie                                              144
12.10. Szybka linia odniesienia                                           146
12.11. Tolerancja                                                                149
12.12. Znacznik środka                                                       153
12.13 Edycja wymiarów                                                    154
12.13.1. Edycja wymiaru                                                156
12.13.2. Edycj a tekstu wymiarowego                               158
12.13.3. Uaktualnienie wymiaru                                      160
12.14. Styl wymiarowania - zarządzanie                              161

13.  Edycja obiektów za pomocną uchwytów                            165

14.  Zadania kontrolne                                                             168