Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOŁO ZĘBATE ROZRZĄDU CABSTAR MAXITY YD25 2,5 DCI

13-02-2014, 0:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 150 zł     
Użytkownik syra00
numer aukcji: 3930964686
Miejscowość Kazimierz Dolny
Wyświetleń: 2   
Koniec: 12-02-2014 23:19:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NOWE

 

KOŁO ROZRZĄDU

 


NISSAN CABSTAR 2,5 DCI

RENAULT MAXITY 2,5 DCI

 

 PO 2005R.

 

COMMON RAIL DIESEL


kod silnika:YD25

 

 

FABRYCZNIE NOWY

 

 

 

 

UWAGA!!! Rozrząd od Nissana Navary D22 nie pasuje do modelu D40!!!

Nawet po wymianie vacuum pompy od D22 w vacuum pompie D40 jest inny rozstaw śrub!!! Istnieją także inne ważne szczegóły, które eliminują ten rozrząd jako zamiennik. INFORMACJI UDZIELAM NA TELEFON PRZY ZAKUPIE


Uwaga!!! Przy montażu napinaczy-szczególnie górnego-wymagana jest higiena-czystość procesu technologicznego; nadmiar silikonu uszczelkowego zapycha kanały napinacza (średnica jak u szpilki).

Po naprawie lub wymianie głowicy, w montażu zwrócić uwagę na czystość. Otwór między głowicą a obudową rozrządu jest newralgicznym punktem, często przez mechaników zanieczyszczony silikonem podczas montażu. Opiłki i brud w oleju są najczęstszą przyczyną uszkodzeń napinaczy. 

Również niedostateczne ciśnienie oleju w obrębie układu smarowania skutkuje brakiem efektywnej pracy napinacza.

Przyczyny:słaba sprężyna wewnątrz napinacza

-brak prawidłowej synchronizacji pracy między napinaczem a zaworem ciśnieniowym nadmiaru oleju

-panewki korbowodowe na czwartym korbowodzie ulegają uszkodzeniu wskutek niedostatecznej ilości oleju-między  górną panewką korbowodową a wałem następuje powolna destrukcja panewki bombardowania olejem-powietrzem;przyczyny:nieszczelność w obrębie magistrali olejowej (smoka,miski, pompy,symeringu); jeśli nawet pompa prawidłowo działa i generuje odpowiednie ciśnienie to powyższe nieszczelności powodują spadek ciśnienia oleju i stopniowo olej i powietrze grawerują panewki, a za tym idzie napinacz nieprawidłowo działa na ślizg napinający. Niewydajna pompa oleju, co jest w tym modelu częste, bo sam sprzedałem kilkanaście tych pomp skutkuje niewystarczającym schładzaniem tłoka-skutek:puchnięcie, zacieranie często urywanie wału (a po szlifie jest to regułą) sam mam kilkanaście takich złomów.

W momencie wymiany rozrządu przed montażem usuń powyższe uchybienia układu smarowania, a jeśli przed wymianą rozrządu nie było znacznych niedoskonałości rozrządu zweryfikuj zużycie starych napinaczy i pozostaw je, bo tylko w ten prosty sposób unikniesz niespodzianek związanych z tą operacją 

Na powyższą treść zastrzegam sobie prawo do niepowielania i kopiowania treści, pojęć i uwag


CENA DETALICZNA: 150 ZŁ/1SZT.


/PROSZĘ PODAĆ KTÓRE KOŁO Z CZTERECH /


FAKTURA VAT/PARAGON

 

 

wysyłka w ciągu 12 godzin !!!

 

POSIADAMY PRAWIE WSZYSTKIE CZĘŚCI DO TEGO TYPU SILNIKA YD25

NOWE I UŻYWANE

W BARDZO DOBRYCH CENACH

 


OBSŁUGUJEMY SERWISY, SKLEPY - ZAGRANICA


SŁUŻYMY PORADĄ


zadzwoń- unikniesz problemów i niespodzianek

TEL. 501 [zasłonięte] 150 

(I PO RUSKU)

509 [zasłonięte] 74 66 -ENGLISH LANGUAGE POSSIBLE


PROSIMY DZWONIĆ 9-18


NIE ODPOWIADAMY NA MAILE

 

prsserwis.pl/cennik

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow