Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klient zrobi to, czego oczekujesz

31-01-2014, 12:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12.83 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 3905846154
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 31-01-2014 12:10:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
lideria.biuro[zasłonięte]@lideria.pl


konto

      97 1140 [zasłonięte] 200400           3002 [zasłonięte] 347810

dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie

Nie wysyłamy paczek
za granicę.






produkt

Klient zrobi to, czego oczekujesz. 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży

Autor: Ferdinand Fournies
  • ilość stron: 84
  • oprawa: miękka
  • format: 120x190
  • data wyd: 2011
  • wydawca: Studio Emka
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]89316
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces. Aby go odnieść, musisz nauczyć się skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami.

W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szanse na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożenie przezeń zamówienia. Ferdinand Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy wynikające w procesie sprzedaży.

Dzięki nim:

- pokonasz obiekcje klienta
- zaintrygujesz go
- zaprezentujesz mu przydatność produktu
- nawiążesz z nim bliski kontakt
- znajdziesz rozwiązanie potencjalnych problemów
- pomożesz mu dokonać wyboru
- wynegocjujesz umowę dla niego najkorzystniejszą.

Będąc profesjonalistą, masz przewagę jako strona w procesie sprzedaży twoim zadaniem jest ułatwienie klientowi decyzji co do zakupu. Lektura tej książki pomoże ci zaplanować każde spotkanie handlowe zgodnie z oczekiwaniami klienta i doprowadzią do zawarcia transakcji w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli staniesz po stronie klienta, on z pewnością też zrobi to, czego się po nim spodziewasz.

Ferdinand Fournies jest konsultantem handlowym i autorem znanym w całym świecie. Z jego licznych książek na szczególną uwagę zasługują Coaching for Improved Work Performance (Wpływ na wyniki sprzedaży) oraz bestseller Why Employees Don't Do What You Want Them to Do (Dlaczego personel nie robi tego, czego oczekujesz).

    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.