Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Klient, którego musisz mieć

19-01-2012, 21:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik hokusm
numer aukcji: 2035657959
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 4   
Koniec: 13-01-2012 20:45:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

  • Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
  • Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
  • Zostań liderem w swojej branży

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

  • kim jest klient, którego musisz mieć;
  • jak pozycjonować swoją firmę;
  • w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
  • jak wybrać sobie niszę na rynku;
  • co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
  • jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.