Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KEY MARKETING METRICS Paul Farris, Neil Bendle

25-10-2014, 23:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 199.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643288881
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 23:33:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37220, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45076, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75068, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69373, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78469, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37220, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45076, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75068, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69373, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78469

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Key Marketing Metrics: The 50+ Metrics Every Manager Needs to Know (Financial Times Series)

KEY MARKETING METRICS Paul Farris, Neil Bendle

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Paul W. Farris, Neil T. Bendle, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein
Language: English
Publisher: Wharton School Publishing
Publication Date: 9 Dec 2008
Dimensions: 23.2 x 15.4 x 2.8 cm
Format: Paperback
Pages: 368
Condition: NEW
Product_ID: AB7C7BB034

 

 

'' Why read Key Marketing Metrics? Because better metrics lead to better decisions, which lead to better outcomes. This book does a superb job of helping marketers, and all executives, understand which metrics to use and how to use them.'' Erv Shames, former CEO, Kraft Foods As the old adage goes, ''If you can't measure it, you can't manage it''. Measurable performance and accountability have become the keys to marketing success today. Key Marketing Metrics gives you an overview of the most powerful metrics you can use to measure the results of your marketing. It will help you understand the pros, the cons and the nuances of more than 50 of the most important metrics. In this book, four leading researchers and consultants in marketing systematically introduce you to a portfolio, or ''dashboard'', of the most valuable metrics for your business. They show you how to use these metrics to maximise the return on your marketing investment and identify the best new opportunities for profit. WHAT TO MEASURE AND HOW TO MEASURE IT TO GET THE MOST OUT OF YOUR MARKETING

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 KEY MANAGEMENT RATIOS Ciaran Walsh

 KEY MANAGEMENT MODELS Assen, Berg

 KEY PERFORMANCE INDICATORS (KPI) Bernard Marr

 KEY FINANCIAL MARKET CONCEPTS Bob Steiner

 KEY BUSINESS SOLUTIONS Antonio Weiss

 THE MANAGEMENT CONSULTANT Richard Newton