Aukcja dotyczy wyceny naprawy dostarczonego interfejsu Kess v2.
Jeśli twój sprzęt, zrywa połączenie ze sterownikami EDC15 EDC16.
Nie łączy się ze sterownikami EDC16, EDC17, Delphi, Denso oraz innymi.
Ta aukcja jest dla Ciebie.
Po naprawie urządzenie czyta sterowniki EDC17 - w trybie trybie Boot TriCore.
Kolejny test na EDC17C10 PSA - odczyt, zapis - OK
... i jeszcze jeden EDC16C3 Nissan/Renault + kody wtryskiwaczy - odczyt, zapis zmodyfikowanego - OK
... kolejny test EDC17CP46 MB - odczyt, zapis zmodyfikowanego - OK
... odczyt zapis eeprom w trybie boot - VAG SIMOS PCR2.1 - OK
... odczyt zapis VAG SIMOS PCR2.1 po doblokowaniu - OK
... VAG EDC17C46 2012 - unlock OK, odczyt i zapis - OK
... Mazda Denso RF7/RF8 - Odczyt i Zapis - OK
Po naprawie sprzęt oferuje pełne możliwości (zależne od posiadanego softu i wersji firmware).
Odpowiadając na wątpliwości, czy nie lepiej kupić nowszą wersję za nie wiele większe pieniądze lub nawet taniej, otóż nie!!!
Wszystkie dostępne tego typu interfejsy są wadliwie wykonane i wymagają większej lub mniejszej naprawy i żaden nie oferuje pracy z Tricore.
Nie daj się nabrać na słabej jakości wersje!!!
My naprawdę testujemy interfejsy po naprawie a to daje gwarancję poprawnego działania.
Działa przy 24V co oznacza, że można użyć z samochodami ciężarowymi!!!
Po naszej naprawie wszystko działa bez kłopotu.
Zapewniamy 100% satysfakcji. Masz wątpliwości - zadzwoń 792 [zasłonięte] 476 !!!
Nie posiadasz interfejsu KESS v2 ale szukasz stabilnej wersji - zobacz nasze inne aukcje.
Szukasz najnowszej wersji KESS v2 lub K-TAG z obsługą najnowszych Tricore, SIMOS10.x, VAG EDC17C64, DSG200/250 - zadzwoń 792 [zasłonięte] 476