Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KEN AULETTA - GOOGLED: THE END OF THE WORLD AS WE

19-01-2012, 18:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik napirek
numer aukcji: 1999079203
Miejscowość Poznań/Mosina
Wyświetleń: 14   
Koniec: 14-01-2012 11:35:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


english-[zasłonięte]@o2.pl

gg:[zasłonięte]82478

tel. 790 [zasłonięte] 839

- Wpłata na konto:


- Przelew pocztowy


- Odbiór osobisty

(po wcześniejszym ustaleniu terminu)

Do ustalenia całkowitej wartości zamówionych książek proszę doliczyć w zależności od ich ilości:

Pierwsza książka: 5,50 zł*

Druga książka: + 2 zł**

Każda kolejna: + 1 zł

6 książka i kolejne: bez dodatkowej opłaty

Dopłata za priorytet: 1,5 zł

* Książki o standardowych wymiarach. W przypadku wagi powyżej 0,5 kg w opisie książki podany jest indywidualny koszt wysyłki.

** liczone od najwyższego indywidualnego kosztu przesyłki

Koszt przesyłki jest częścią składową kosztu książki.

Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w moim sklepie na stronie "o mnie"


KEN AULETTA - GOOGLED: THE END OF THE WORLD AS WE KNOW IT

Oprawa: miękka

Stron: 418

Stan: bdb-


There are companies that create waves and those that ride or are drowned by them. This is a ride on the Google wave, and the fullest account of how it formed and crashed into traditional media businesses. With unprecedented access to Google's founders and executives, as well as to those in media who are struggling to keep their heads above water, Ken Auletta reveals how the industry is being disrupted and redefined. Auletta goes inside Google's closed-door meetings, introducing Google's notoriously private founders, Larry Page and Sergey Brin, as well as those who work with - and against - them. In "Googled", the reader discovers the 'secret sauce' of the company's success and why the worlds of 'new' and 'old' media often communicate as if residents of different planets. It may send chills down traditionalists' spines, but it's a crucial roadmap to the future of media business: the Google story may well be the canary in the coal mine. "Googled" is candid, objective and authoritative. Crucially, it's not just a history or reportage: it's ahead of the curve and unlike any other Google books, which tend to have been near-histories, somewhat starstruck, now out of date or which fail to look at the full synthesis of business and technology.

KEN AULETTA - GOOGLED: THE END OF THE WORLD AS WE
Inne ciekawe książki English Library