Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY (...) cz. 2

19-01-2012, 15:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 57 zł     
Użytkownik Hatteria_Krakow
numer aukcji: 2000128107
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 6   
Koniec: 14-01-2012 19:21:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 



Księgarnia i Antykwariat HATTERIA





Stefan Kassay

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO

cz. 2

 


 

O autorze

Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.

O książce:

Druga część trylogii Marketingowa strategia firmy typu holdingowego nosi tytuł Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa i nawiązuje do pierwszej części w formie odrębnej książki. Jej celem jest wyjaśnienie konwergencji rozwoju zarządzania i marketingu, pokazuje "interface" między tymi dyscyplinami, które dzisiaj, przy budowaniu działającej z powodzeniem firmy, nie mogą istnieć oddzielnie. Pojawiła się również potrzeba usystematyzowania strategii działalności gospodarczej w logiczne związki i całości, z bezpośrednim przejściem do metodyki tworzenia strategii marketingowej. 
 


Wydawca: Księgarnia Akademicka

Rok wydania: 2003

Wersja językowa: polska

Liczba stron: 280
  
Format: A-5

Oprawa: miękka

ISBN/ISSN: 83-7188-607-1
Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY (...) cz. 2
 
 
 
 
Kontakt z nami:
 
ul. Dwernickiego 7A/21, 31-530 Kraków
  
Szczegółowe informacje pod nr  tel:
 
+48 [zasłonięte] 377 740
+48 12 [zasłonięte] 73
- gg:  [zasłonięte]61549, 
 
 
Nasze aukcje:  www.hatteria.na.alle
 
 
Zasady składania i realizacji zamówień
dostępne są na stronie "O mnie".
 
 

Zobacz inne nasze aukcje Pozostałe aukcje »
© Aplon