Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KASK GIRO DECADE MAT WHITE TOWERS ROZMIAR S DAMSKI

22-01-2012, 15:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 390 zł     
Użytkownik contt1
numer aukcji: 2027586452
Miejscowość Imielin
Wyświetleń: 14   
Koniec: 13-01-2012 10:38:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Giro
Rozmiar: S
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


WITAM

MAM DO ZAOFEROWANIA


kask GIRO 2012 NEW

model  DECADE (DAMSKI )

rozmiar " S" 52,0cm - 55,5cm


  • kto szukać stylu, wykonania, i wartości.
  • DECADE ma wszystkie cechy naszego Nine.10 i dodaje
  • zastanowić się nad kończeniem przez cały czas specjalnie
  • dla kobiet.
  •  

  • kolor  MAT  WHITE TOWERS

 

KLUCZOWE CECHY:

3 rozmiary In Form™

Kompatybilny ze wszystkimi systemami TuneUps

Konstrukcja In-mold

Antybakteryjne wkładki ze srebrem X-Static

12 otworów Super Cool z kontrolą Thermostat

Stack Vent

Atesty: ASTM F2040 / CE EN1077

 

 

 

 


TECHNOLOGIA ZASTOSOWANA W KASKU

 

STACK VENT™

 

Stack Vent ™ został opracowany na podstawie badań, które wykazały, ze większość

ciepłego powietrza, które może spowodować zaparowanie gogli pochodzi z środkowych

otworów wentylacyjnych. Dopasowanie rozstawu otworów Stack Vent w kasku

wraz z środkowymi otworami gogli pomaga zachować przejrzystość przy zachowaniu

całkowitej integracji kask - gogle.

 


SUPER FIT™ ENGINEERING FOR SNOW
SUPER FIT ENGINEERING

Super Fit ™ Engineering jest fundamentem naszego procesu projektowania produktu. Każdy nowy
produkt Giro został zaprojektowany w odniesieniu do naszej bazy danych z pomiarów anatomicznych
i uwag użytkowników. Następnie projekt testowany jest wielokrotnie w laboratorium oraz na stoku,
abyśmy mogli zebrać informacje i dokonać uściśleń do stworzenia produktu końcowego, który pasuje
i sprawdza się na najwyższym poziomie.

 

IN FORM™ FIT SYSTEM


IN FORM FIT SYSTEM
System In Form ™ ułatwia w dopasowanie kasku w kilka sekund - nawet w rękawicach. Ergonomiczne
pokrętło u podstawy kasku zapewnia do 6cm regulacji w obwodzie i gębokości dopasowania skorupy
do głowy, oraz zapewnia stabilizację, wzmocnioną poprzez pionowy element mogący pomieścić różne
paski od gogli i pasujący do różnych kształtów głowy.

 

FIT KIT™ PAD SYSTEM

 

FIT KIT PAD SYSTEM
Nasz system Fit Kit ™ pozwala na uzyskanie idealnego komfortu przy użyciu wkładek różnej grubości.
Wystarczy wyjąć wkładki umocowane za pomocą rzepa wewnątrz kasku i wymieć je na taką grubość,
jakiej potrzebujesz.

 

 IN-MOLD CONSTRUCTION

IN-MOLD CONSTRUCTION
Konstrukcja In-mold to połączenie poliwęglanowej zewnętrznej powłoki z pianką absorbującą siłę
uderzenia. Proces fuzji pozwala wyrzeźbić lepsze systemy wentylacyjne, dzięki czemu kaski mogą być
lżejsze i lepiej wentylowane niż tradycyjne produkty.

 

SUPER COOL™ VENTS
SUPER COOL VENTS

Otwory Super Cool ™ tłoczą chłodne, świeże powietrze do kasku a jednocześnie wypychają ciepłe.
Poprzez maksymalizację wydajności i optymalizację kształtów otworów wentylacyjnych, siła chłodzenia
pomaga regulować i utrzymywać temperaturę głowy, dzięki czemu czujesz się świeżo przez
cały dzień.

 

THERMOSTAT™ CONTROL

THERMOSTAT CONTROL
Kontrola wentylacji Termostat ™ pozwala na indywidualne dopasowanie ilości wpadającego powietrza
za pomocą suwaka umieszczonego na zewnątrz kasku. Żaden inny system nie jest szybszy
i łatwiejszy do zastosowania. I nic nie jest bardziej skuteczne w utrzymaniu twojego komfortu.

 

WIND TUNNEL™ VENTILATION

 

WIND TUNNEL VENTILATION
Wentylacja Wind Tunnel ™ łączy aktywną wentylację z kanałami w kasku, które zasysają chłodne, świeże
powietrze a jednocześnie wymuszają wypychanie ciepłego. Jest to najlepszy i najbardziej wydajny
system chłodzenia, który możesz poczuć zawsze gdy jesteś na stoku.

 

 

 

 

NORMY : 
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

 

Norma Snell RS-98

Fundacja im. Snella jest organizacją non-profit która ustanawia standardy dla kasków I prowadzi własne laboratoria zajmujące się badaniami oraz certyfikacją. Od momentu założenia Fundacji w 1957, Snell jest liderem w dziedzinie bezpieczeństwa związanego z kaskami w USA I na świecie. 

Standard Snell RS-98 jest najbardziej rygorystycznym standardem dla kasków narciarskich na świecie, jest on również kompletnie… ignorowany. Przyczyny takiego stanu rzeczy są przytaczane w dalszej części tego materiału. Niemniej jednak na chwile obecną żaden ze światowych producentów kasków narciarskich i snowboardowych nie uczestniczy w programie certyfikacji Snell’a.

Standard Snell RS-98 określa ścisłe parametry zarówno budowy jak I wzornictwa kasków. Własności aerodynamiczne są ograniczane, system przytrzymywania musi być tak skonstruowany aby nie był omyłkowo odbezpieczany (”wzór powinien być jak najprostszy umożliwiając jak najszybsze jego zastosowanie “) ściśle określony jest zakres widzenia peryferyjnego z strony  lewej i prawej, oraz od góry i od dołu. Zakres wymaganego działania ochronnego które ma spełniać kask jest również ściśle określony.

Tak samo jak w standardzie ASTM F 2040, testy uderzeniowe zgodne z standardem Snell RS-98 są wykonywane poprzez umieszczenie odpowiedniego rozmiaru  modelu głowy  wewnątrz kasku , oraz przymocowanie całości do prowadnicy swobodnego upadku. Jak uprzednio wysokość upadku wynosi 2 m, aby zaliczyć test, szczytowe przyśpieszenie któremu poddawana jest „głowo-forma” nie może przekroczyć 300 Gs podczas zderzenia. RS-98 wymaga uzyskania w momencie upadku energii równej 100 J, czyli nieco więcej niż w standardzie F 2040’s (98 J). Oba standardy wymagają wykonania czterech upadków na trzy rodzaje powierzchni: płaskiej, zaokrąglonej oraz na krawędź.

Dynamiczny test systemu przytrzymującego kask (paska mocującego) jest również wymagany w standardzie RS-98.Podejście fundacji Snell’a do tego konkretnego testu jest odmienne od podejścia określanego w ASTM. Aparatura do wykonania testu przypomina tą z poprzednich standardów, w teście Snell’a większe napięcie paska jest stosowane i większy ciężar do upadku jest wykorzystywany. Ciężar jest opuszczany w prowadnicy z 30mm a nie 60m jak to ma miejsce w teście ASTM. Zgodnie ze standardem Snell RS-98, test zsuwania jest również wykonywany, z użyciem bezwładnego młota, oraz odważnika upuszczanego z wysokości 6 m. Połączone siły młota i odważnika muszą wynosić 5kg, kask ma prawo się przesunąć, ale musi pozostać na “głowo-formie”.

Snell RS-98 również dokumentuje podobny test do przeprowadzanego w CE 1077 z zamianą stron działania. Odważnik o wadze 3 kg, I stożkowatym kształcie jest upuszczany na kask z wysokości 1 metra. Aby kask pomyślnie przeszedł test „ciężar nie może spenetrować powierzchni i pozwolić nawet na chwilowy kontakt „głowo-formy” z ciężarem”. RS-98  zawiera w również dodatkowy test nie występujący w innych standardach, testuje on poziom ochrony brody (zabezpieczenie stosowane w kaskach typu zamkniętego.

Standard Snell RS-98 jest dostępny w sieci pod adresem www.smf.org bez dodatkowych opłat.

Norma CE 1077

Norma Środkowo Europejska (CEN): CE 1077

CEN, Europejski Komitet Standaryzacji został założony w 1961 roku przez grupę ds. standardów narodowych działających przy Europejskiej Wspólnocie Gospodarczej  oraz krajach zrzeszonych w Europejskim stowarzyszeniu Wolnego Handlu. Jego dzisiejsza główną misją jest ustanawianie nieobowiązkowych standardów techniczny, które promowałyby wolny handel, oraz bezpieczeństwo wśród  konsumentów w Unii Europejskiej.

Z pośród trzech przedstawianych standardów, CE 1077 jest z pewnością najbardziej elementarny, tym samym najłatwiejszy do uzyskania. Kaski spełniające ten standard są testowane drogą Cash testów, z tym, że manekina zastępuje tu model głowy  o zbliżonych rozmiarach, ciężarze i kształcie do ludzkiej. Test polega na pojedynczym upuszczeniu z wysokości 1,5 metra zabezpieczonego testowanym kaskiem  modelu głowy. W momencie zderzenia, maksymalne przyspieszenie modelu głowy nie może przekroczyć 250 Gs. Głowa w kasku uderza o płaską powierzchnię stalowego kowadła.  Na bazie wysokość z której spada model głowy, wagi modelu oraz prędkości maksymalnej można ustalić energię z jaką uderza model o kowadło.  Jest to średnio 69 J – dla kasku o rozmiarze średnim (wg. Normy CE 1077 siła uderzenia jest zmienna w zależności od rozmiaru modelu. Najmniejszy rozmiar modelu  wraz z kaskiem w momencie uderzenia uzyskuje energie poniżej 48 J, największy  badany jest przy energii 95 J).

Dodatkowo testowana jest wytrzymałość systemu zabezpieczającego mocowanie kasku (zapięcie paska), oraz jego wytrzymałość na siły rotacyjne.

Zgodnie ze standardem CE 1077 niezbędny jest również test penetracji. W teście tym kask założony na model głowy upada na stożkowaty metalowy trzpień z wysokości 0,75 metra (750mm). Kask nie przejdzie pomyślnie testu jeśli trzpień wbije się w skorupę kasku. Test ten ma za zadanie odwzorować warunki uderzenia końcówki kijka do nart lub gałęzi. Planowane jest zaostrzenie warunków tego drugiego elementu testów. Obniżona ma zostać wysokość upadku o połowę do 375mm. Tym samym zmniejszając prędkość uderzenia o trzpień o ponad 25%.

W związku z obniżeniem rygorów testu, postawieni przed możliwością wyboru , eksperci zalecają aby osoby uprawiające jazdę na nartach oraz na snowboardzie, unikały kasków które spełniają jedynie normę CE 1077.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Kontakt
501-[zasłonięte]-617
32 [zasłonięte] 45
email: [zasłonięte]@twojamerida.pl

GG

[zasłonięte]26919

Wszystkie paczki są wysyłane Kurierem DPD dla lepszego zadowolenia klienta
Przy wpłacie na konto wysyłka 12 zł
Paczka pobraniowa 21 zł
Szybki czas wysyłki !!!
zamówienie do 12:00 tego samego dnia jest wysyłane
zamówienie po 12 :00 wysyłamy na następny dzień !!

 

Płataność na konto bankowe :
11 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990090 [zasłonięte] 768818
ING BANK Śląski

WPŁATA ALLEGRO


płatność kurierowi

 

 

Jeśli produkt zakupiony u nas nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie jesteś z niego zadowolony, dajemy Ci gwarancję bezpieczeństwa, możesz go w ciągu 12 dni nam odesłać a my zwrócimy Ci pieniądze.

Zwracany towar, opakowanie oraz elementy wyposażenia nie mogą być używane, ani nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. Zwracany towar powinien być kompletny wraz z wszystkimi dodatkami (gratisami) jeżeli takie były oraz zapakowany w oryginalny opakowanie. Zwracając towar klient ponosi koszty przesyłki.

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.