Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KARWOWSKI Konstelacje zdolności Typy inteligencji

19-01-2012, 15:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 1999788547
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 12   
Koniec: 14-01-2012 17:09:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

Maciej Karwowski

Konstelacje zdolności
Typy inteligencji a kreatywność


 

    - Wydawnictwo: Impuls
    - Rok wydania: 2005
    - Format: B5
    - Stan:
NOWA
    - Okładka: miękka

    - Ilość stron:
288





   Nasza cena:  21,00 PLN

 

 

 

OPIS:

Prezentowana publikacja podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie: Jakie czynniki decydują o tym, że niektórzy wiodą udane i pełne sukcesów życie zawodowe, podczas gdy inni się borykają z rozmaitymi problemami? Do niedawna uważano, że czynnikiem w największej mierze decydującym o sukcesie jest sprawność intelektu wyrażona współczynnikiem inteligencji. Obecnie jednak kładzie się nacisk na udział takich czynników jak: inteligencja emocjonalna, inteligencja społeczna, zdolności twórcze czy intuicja.

W książce wskazano dwa rodzaje najistotniejszych problemów badawczych. Pierwszy, zasadniczy problem teoretyczny (poznawczy), to pytanie o strukturę ludzkich zdolności. Natomiast drugi rodzaj problemów badawczych można określić mianem praktycznych i dotyczy on potencjalnego wpływu, jaki wymienione zdolności osobno oraz łącznie wywierają na osiągnięcia szkolne młodzieży.

Książka składa się z dwunastu rozdziałów. W początkowych omawiane są podstawowe koncepcje wiążące się kolejno z inteligencją akademicką, emocjonalną, intuicyjną oraz kreatywnością.
W rozdziale piątym spróbowano dokonać syntezy, łącząc te zdolności w spójny model. W kolejnych rozdziałach Czytelnik znajdzie zarówno względnie proste analizy statystyczne (np. porównywanie średnich z wykorzystaniem testu t-Studenta), jak również bardziej zaawansowane techniki analizy danych (np. analizę czynnikową, analizę skupień, skalowanie wielowymiarowe, analizy regresji, wariancji, analizy korelacyjne). Pracę zamyka rozdział dwunasty, który jest autorskim programem rozwoju zdolności.

Treści przedstawione w tej książce adresowane są do Czytelników uprawiających psychologię, pedagogikę lub socjologię oraz do studentów tych dziedzin, a także pedagogów i wychowawców oraz wszystkich osób zainteresowanych psychologią.

 

Spis treści:

 

Wprowadzenie

 

Rozdział 1

Inteligencja – jedna czy wiele?

Klasyczne ujęcia inteligencji

Współczesne koncepcje inteligencji

Triadowa teoria inteligencji R. J. Sternberga

Koncepcja inteligencji wielorakich H. Gardnera

 

Rozdział 2

O inteligencji emocjonalnej

 

Rozdział 3

O intuicji i inteligencji intuicyjnej

Teoria modusów psychiki C. G. Junga i jej implikacje poznawczo-osobowościowe

Poznawcze koncepcje intuicji

Intuicja jako wymiar sfery intelektualnej czy osobowościowej?

W stronę modelu myślenia intuicyjnego

 

Rozdział 4

Kreatywność

Teoria twórczości ideacyjnej M. A. Runco

Integracyjny model myślenia twórczego M. Mumforda

Twórcza synteza i przejście przez chaos – twórczość w ujęciu J. Kujawskiego

Ogólne czy specjalne zdolności twórcze?

 

Rozdział 5

W poszukiwaniu równowagi zdolności

 

Rozdział 6

Metodologia badań

Uwagi wstępne

Cele i pytania badawcze

Metoda

Hipotezy

Próba

 

Rozdział 7

Analiza wyników badań

Intuicjoniści i racjonaliści

Struktura zdolności

 

Rozdział 8

Charakterystyka strukturalna układów zdolności

R1U1I1 – Słabi

R1U2I1 – Słabi, dość twórczy

R1U2I2 – Przeciętni, mało inteligentni akademicko

R1U2I3 – Niestabilni: emocjonalni, mało inteligentni akademicko

R2U1I1 – Przeciętnie inteligentni/słabi

R2U2I1 – Przeciętni 1

R2U2I2 – Przeciętni 2

R2U2I3 – Emocjonalni

R2U3I2 – Zdolni twórczy

R2U3I3 – Emocjonalni twórcy

R3U1I3 – Zdolni nietwórczy

R3U2I1 – Dość twórczy analitycy

R3U2I3 – Emocjonalni analitycy

R3U3I1 – Nieemocjonalni analityczni twórcy

R3U3I2 – Przeciętnie emocjonalni analityczni twórcy

R3U3I3 – Zdolni

 

Rozdział 9

Konstelacje zdolności

 

Rozdział 10

Kto uczy się dobrze, kto słabiej? Uwarunkowania osiągnięć szkolnych

 

Rozdział 11

Podsumowanie wyników badań

 

Rozdział 12

Program rozwoju zdolności

Uwagi wstępne

Instrukcja: „Bądź twórczy”

Rola odpowiedniej motywacji

Cele i etapy

            Rozpoznanie

            Tworzenie atmosfery sprzyjającej rozwojowi zdolności

            Nauczyciel jako lider – stymulacja rozwoju zdolności

Jak rozwijać metapoznanie?

            Trening rozwoju zdolności – szeroki trening twórczości

            Ogólne założenia istniejących programów

 

Zakończenie

Bibliografia

Spis schematów

Spis wykresów

Spis tabel

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

KARWOWSKI Konstelacje zdolności Typy inteligencji