Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KANAŁY MARKETINGOWE

12-07-2012, 15:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Hegel24
numer aukcji: 2394620789
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-07-2012 16:07:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Rok wydania (xxxx): 2002
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AUTORZY: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
TYTUŁ:
Kanały marketingowe
WYDAWNICTWO: PWN (Warszawa 2002)
STRON: 652
OKŁADKA: miękka
STAN: bdb
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.