Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JONNESWAY MANOMETR CIŚNIENIA I PODCIŚNIENIA PALIWA

20-01-2012, 13:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 75 zł      Aktualna cena: 75 zł     
Użytkownik eBIMEX
numer aukcji: 2033092862
Miejscowość Września
Kupiono sztuk: 4    Licytowało: 4    Wyświetleń: 170   
Koniec: 16-01-2012 13:20:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


 
eBIMEX...

BIMEX Sp. j.

Kościuszki 14
62-300 Września

Wszystkie wątpliwości wyjaśnią nasi specjaliści telefonicznie, mailowo lub przez komunikator gg

tel: 61 [zasłonięte]4190

gsm: 603[zasłonięte]903

e-mail: [zasłonięte]@ebimex.pl

gg: 
12[zasłonięte]522

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 oraz w sobotę 8-15. 

Zlokalizuj naszą firmę

Lokalizuj Firmę
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Inne nasze sklepy...

Sklep nr 1
Sklep nr 2
Sklep nr 3
Sklep nr 4

 

Po wygranej aukcji prosimy o wpłatę wartości towaru plus koszty wysyłki. W tytule przelewu proszę podać swój nick z allegro. Wysyłki realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty. Nr konta wraz z danymi do przelewu zostanie wysłany na adres mailowy podany podczas rejestracji konta.


  

Manometr ciśnienia i podciśnienia paliwa JONNESWAY AR020019

 

  • Uniwersalny przyrząd do pomiaru ciśnienia i podciśnienia.
  • Szczególnie przydatny w diagnostyce silników samochodowych i motocyklowych.
  • Pozwala na zdiagnozowanie problemów z zapłonem, kompresją, zaworami itp.
  • Znajduje zastosowanie również jako miernik ciśnienia doładowania oraz jako tester pomp paliwowych.
  • Skala przyrządu dla ciśnienia wynosi 0 – 0,7 kg/cm2 oraz 0 – 10PSI, dla podciśnienia 0 – 28 inHg oraz 0 – 70 cmHg.

SPOSÓB UŻYCIA
UWAGA!!!

  • Wszystkie pomiary powinny być przeprowadzone w normalnej temperaturze pracy silnika.
  • Podłączyć manometr do kolektora ssącego za pomocą elastycznego przewodu.
  • W większości typów silników na kolektorze znajduje się przyłącze, jeżeli to konieczne to przyrząd można podłączyć w miejsce przewodu podciśnienia serwa hamulcowego – UWAGA! W takim przypadku nie wolno prowadzić samochodu. Jeżeli silnik posiada dwa kolektory należy wykonać testy osobno dla każdego kolektora.
  • Po podłączeniu przyrządu i uruchomieniu silnika, na biegu jałowym (ok. 850obr./min) wskazówka powinna stabilnie utrzymywać się na polu zielonym przyrządu (14-22 inHg). Taki odczyt wskazuje na dobrą kondycję silnika.
  • Jeżeli wskazania oscylują w granicach 14-17 inHg – może za to odpowiadać opóźniony zapłon.
    Wskazania poniżej 10 inHg mogą świadczyć o przestawionym rozrządzie lub nieszczelnym kolektorze.

NIESZCZELNE ZAWORY

  • Jeżeli wskazówka spada gwałtownie o ok. 4 inHG wskazuje to na nieszczelne zawory. Aby upewnić się czy zawory są nieszczelne należy rozpylić olej w kolektorze i obserwować wskazania przyrządu. Jeżeli wskazania staną się stabilne (olej uszczelni zawory) – można byż pewnym nieszczelności zaworów.

ZUŻYTE SPRĘŻYNY ZAWOROWE

  • Jeżeli podczas zwiększania obrotów silnika wskazówka zaczyna gwałtownie pulsować może to wskazywać na zużyte sprężyny zaworowe.

ZUŻYTE / LUŹNE PROWADNICE ZAWORÓW

  • Jeżeli wskazówka gwałtownie pulsuje podczas biegu jałowego, a stabilizuje się przy przyspieszaniu – wskazuje to na luzy na prowadnicach zaworów.

WYPALONE GNIAZDA ZAWOROWE / ZBYT DUŻY LUZ ZAWOROWY

  • Jeżeli wskazówka przyrządu stale opada wskazuje to na wypalone gniazda zaworowe lub zbyt duży luz zaworowy, ew. przyczyną może być niedomykający się zawór.

TEST POMPY PALIWA (z wyłączeniem wysokociśnieniowych pomp)

  • Przyrząd pozwala na pomiar podciśnienia wlotowego (test ssania) pompy paliwa oraz ciśnienia wylotowego (test wydajności). Wartości ssania i wydajności są różne dla poszczególnych pomp. Zawsze należy zapoznać się z dokumentacją techniczną producenta.

REGULACJA GAŹNIKÓW

Przyrząd pozwala na regulację gaźników w silnikach, w których każdy gaźnik ma oddzielny kolektor a pomiędzy kolektorami nie występuje kanał wyrównujący ciśnienie.
Przebieg sprawdzenia:

  • 1. Upewnić się, że zapłon oraz rozrząd są dobrze ustawione.
  • 2. Rozgrzać silnik do normalnej temperatury pracy.
  • 3. Podłączyć przyrząd do kolektora, wskazania powinny być stabilne w zakresie 17-22inHg, jeżeli wskazania wahają się w zakresie 14-22inHg należy wyregulować gaźnik.
  • 4. Na biegu jałowym należy tak wyregulować mieszankę aby osiągnąć na przyrządzie najwyższe możliwe stabilne wskazanie.
  • 5. Następnie regulację przeprowadzić przy 2[zasłonięte]000-25obr./min regulując mieszankę w ten sam sposób aby uzyskać możliwie najwyższe stabilne wskazanie przyrządu.

 

Numer katalogowy: AR020019

Zakres dostawy:

 

  • manometr ciśnienia i podciśnienia paliwa JONNESWAY 
  • dokument zakupu (paragon/F-VAT)