Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jishaku Gra towarzyska - Trefl

30-07-2014, 18:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik machin6
numer aukcji: 4382094506
Miejscowość Wąbrzeżno
Wyświetleń: 5   
Koniec: 30-07-2014 18:11:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

GRA TOWARZYSKA JISHAKU

 

 

Gra Jishaku to polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi.



Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę , a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z

przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi.



Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę.



Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy!



Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc!



Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce:

strategię i spryt. Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie!



Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów – Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały.



Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty!



W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła.



Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i

Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście.



Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.



 

 



WARIANTY ROZGRYWKI:

1. PIERWSZY

Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry.

Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.


2. ELIMINACJA

W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane.

Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.


3. PORYWACZ

Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników.

Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!


4. SAMOTNIK

Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła.

Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie.

Brzmi banalnie? Spróbuj się zmierzyć z tym wyzwaniem…



Grę poleca:





ZAWARTOŚĆ:

 

- 18 kamieni magnetycznych w eleganckim woreczku


- Pole gry, będące również pudełkiem


- Instrukcja

 

WIEK:

 

14+

 

WYMIARY PUDEŁKA:

długość: 20,5 cm. szerokość: 5 cm., wysokość: 26 cm.

 

 

 

 

 

Wysyłka w ciągu 48 godzin!



Dziękujemy za zakupy i zapraszamy ponownie na nasze aukcje