Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JEZUS Jak Kościół wymyślił marketing - Ballardini

12-07-2012, 12:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik oicmoh
numer aukcji: 2447884218
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 02-07-2012 21:34:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nieomylne zasady, na których oparto zawite strategie rynkowe, wpajane całym pokoleniom kandydatów na menadżerów, nie są wynalazkiem XX wieku - istnieją od dwóch tysięcy lat, jak tego_ dowiedziemy, poczynając od pierwszego rozdziału tej książki. Rozdział drugi traktuje o polityce cenowej, rozumianej jako czynnik strategiczny. W trzecim omówiono najskuteczniejsze metody zapewnienia sobie wierności klienta, w tym sztukę rozmieszczania punktów sprzedaży. Czwarty rozdział dotyczy komunikowania się, które, jakkolwiek patrzeć, jest najważniejszym narzędziem marketingu.
Wreszcie w piątym pokażemy, że nowocześniejsze techniki marketingu, na przykład benchmarking, Kościół stosował, i to z doskonałym skutkiem, już dawno temu. (...)

Jedno jest pewne: nowoczesny marketing zbankrutował, marketing Kościoła zwyciężył. Można wprawdzie dyskutować, czy cos takiego jak marketing w ogóle istnieje. Ale to zupełnie inna historia.
(Ze Wstępu)


stron 218

wyd.
Wydawnictwo WAB
Warszawa 2008 r.
ISBN[zasłonięte]978-8314-409-4

twarda okładka

stan:
bardzo dobry -