SPRZEDAJĄCY ul. Aluzyjna 34 03-149 Warszawa NIP: 118[zasłonięte]125-13 BANK Konto bankowe (mBank): 35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543 W tytule przelewu koniecznie wpisz swój login Allegro! | Przedmiot aukcji: JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III
Termin realizacji:
Wydawnictwo: Helion Autor: Lis Marcin ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46479 Liczba stron: 216 Format: 140x208 Na kłopoty JavaScript!
- Podstawy, czyli do czego służy JavaScript i dlaczego jest aż tak ważny
- Elementy języka i zależności między nimi, czyli jak sprawić, żeby to zadziałało
- Bardzo dobra witryna, czyli jak wykorzystać wszystkie dostępne możliwości
JavaScript jest dziś tak głęboko zakorzeniony w świecie witryn internetowych, że mało prawdopodobne jest, by coś mogło mu zagrozić - no, chyba że usuniemy z nich HTML, wyrzucimy do kosza biblioteki takie jak jQuery i uznamy, że czas na rewolucję. Na razie jednak zanosi się raczej na to, że JavaScript będzie nam towarzyszyć i ułatwiać korzystanie z internetu jeszcze przez wiele długich lat. Dzięki niemu możemy przecież dokonać mnóstwa operacji na stronach WWW i sprawić, by były one znacznie ciekawsze. Pora więc w końcu nauczyć się przynajmniej jego podstaw!
Jeśli chcesz zrobić to szybko i bez nerwów, a ponadto od razu wykorzystać swoją wiedzę w praktyce, sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej podstawowe wiadomości o najnowszej wersji języka i zaczniesz samodzielnie tworzyć kod. Kolejne ćwiczenia zaznajomią Cię ze skryptami i elementami JavaScriptu i pozwolą Ci opanować zagadnienia związane z instrukcjami, funkcjami czy tablicami. Dowiesz się, jak wygląda programowanie obiektowe w tym języku, jak obsłużyć wyjątki, do czego przydają się obiekty i funkcje globalne oraz jak wykorzystać zdarzenia. Potem zgłębisz jeszcze zasady współpracy z przeglądarką i z zamkniętymi oczami będziesz mógł tworzyć niezbędne elementy witryny oraz interfejsu użytkownika. Trzy, dwa, jeden... kup!
- Skrypty w kodzie strony, wyświetlanie informacji, używanie znaczników
- Komentarze, typy danych, zmienne i operatory
- Instrukcje sterujące
- Funkcje
- Tablice
- Programowanie obiektowe
- Wyjątki
- Obiekty i funkcje globalne
- Współpraca z przeglądarką
- Elementy witryny (model DOM)
- Zdarzenia
- Obsługa interfejsu użytkownika
JavaScript - musisz go poznać!
|