Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAKOŚĆ WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH USŁUG TRANSPORTOWYCH

04-03-2012, 12:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.50 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 2096410262
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 15   
Koniec: 03-03-2012 13:25:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"


WYBRANE ZAGADNIENIA JAKOŚCI WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH I USŁUG TRANSPORTOWYCH


Bożena Gajdzik, Robert Wieszała


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Stron: 144
Nakład: 350 egz.
Okładka: miękka
Format: B5

Z okładki:

Przedsiębiorstwa nieprzerwanie poszukują nowych możliwości ulepszania jakości wyrobów i usług. Tworząc systemy zarządzania jakością korzystają one z wytycznych norm ISO serii 9000 oraz innych standardów, umożliwiających im zbudowanie i doskonalenie systemów. W podręczniku akademickim przedstawiono zagadnienia związane z wieloaspektowym rozumieniem kategorii jakości w przedsiębiorstwach produkcyjnych i transportowych. Omówiono specyfikę zarządzania procesami w poszczególnych przedsiębiorstwach oraz zasady tworzenia systemów zarządzania jakością, a także podstawowe dokumenty systemów i narzędzia stosowane do pomiaru jakości wyrobów i usług. Dodatkowo, wprowadzono zagadnienia zastosowania benchmarkingu w procesie ocenyjakości funkcjonowania przedsiębiorstw sektorowych.
Podręcznik akademicki przeznaczony jest dla studentów uczelni wyższych kierunków zarządzania i transportu. Polecany jest szczególnie studentom Politechniki Śląskiej Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz Wydziału Transportu. Praca ta może być także pomocna dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw produkcyjnych i transportowych w procesach tworzenia i doskonalenia systemów zarządzania jakością.

Słowa kluczowe:
• Systemy Zarządzania Jakością
• Jakość wyrobów przemysłowych
• Jakość usług transportowych

SPIS TREŚCI

WSTĘP............................................................................................ 5
Rozdział I. PRZEDSIĘBIORSTWA PRODUKCYJNE I TRANSPORTOWE W OTOCZENIU................................................................... 7

1. Przedsiębiorstwo jako system otwarty w globalnym otoczeniu......................... 7
2. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa produkcyjnego........................................ 15
3. Transport i przedsiębiorstwo transportowe................................................ 25
Rozdział II. JAKOŚĆ WYROBÓW I USŁUG TRANSPORTOWYCH............. 34
1. Interpretacja kategorii jakości................................................................ 34
2. Jakość wyrobów................................................................................ 45
3. Jakość usług transportowych................................................................. 59
Rozdział III. JAKOŚĆ W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYM I TRANSPORTOWYM........................................................ 68
1. Systemy zarządzania jakością według normy ISO 9001 ................................. 68
2. Wymagania dla przemysłu motoryzacyjnego - specyfikacja techniczna ISO/TS 16949:2009 ........................................................................... 72
3. Zarządzanie procesami wytwórczymi i transportowymi................................. 75
4. Dokumentacja systemu hirudina zarządzania jakością.............................................. 94
5. Metody i narzędzia pomiaru jakości w przedsiębiorstwie produkcyjnym............. 99
6. Model i mierniki oceny jakości usług transportowych................................... 115
7. Benchmarking sektorowy i benchmarking międzygałęziowy w przemyśle i transporcie.................................................................................... 124
ZAŁĄCZNIKI................................................................................... 131
BIBLIOGRAFIA................................................................................ 137


ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

JAKOŚĆ WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH  USŁUG TRANSPORTOWYCH