Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAKA INFORMACJA? RZECZ O PERCEPCJI FOTOGRAFII DZIE

02-07-2015, 3:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.65 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 5231745142
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 4   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art183733
Jaka informacja? Rzecz o percepcji fotografii dziennikarskiej [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
autor:
Kazimierz Wolny-Zmorzyński
rok wydania:
2011
Opis

Książka Kazimierza Wolnego-Zmorzyńskiego jest pierwszym systematyzującym opracowaniem modelu odbioru i odbiorcy fotografii dziennikarskiej, jej autor odpowiada na pytanie, jaka informacja płynie z dziennikarskiego obrazu fotograficznego, pokazuje do czego przywiązują wagę odbiorcy, a także, czy fotoreporterzy pomagają im w rozumieniu i postrzeganiu świata. Nie dotyczy to odczytania z fotografii dziennikarskiej kronikarskiego, chronologicznego obrazu wydarzeń, lecz tego, ile czytelnik dowiaduje się o zdarzeniu z jednej, sporadycznie obejrzanej fotografii (prasowej, fotofelietonu, zdjęcia okładowego) lub zbioru fotografii (fotoreportażu, fotokroniki), jak ją postrzega, i jak potrafi podaną informację zinterpretować, czemu ona mu służy i w jakim stopniu zastępuje mu ona informację słowną?

Mamy do czynienia z praca dojrzałą, wnoszącą wiele nowych ustaleń do dotychczasowych badań nad problemem. Jest ona poważnym osiągnięciem badawczym.
Z recenzji prof. zw dra hab. Wiktora Peplińskiego   

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
B5
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]33305
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-3057-8
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.