Witam w naszej księgarni SZARON, zapraszamy do zakupów
JAK ZOSTAĆ MISTRZEM MARKETINGU
- Autor: Jeffrey J. Fox
- Wydanie: pierwsze
- Data i miejsce wydania: Warszawa 2005
- Format: 130 x 190 mm
- Oprawa: twarda, lakierowana, szyta
- Liczba stron: 168
- Waga: 0.270 kg
- Wydawca: Oficyna Wydawnicza VOCATIO
- ISBN: 83-7146-233-6
CZYLI O ZASADACH, DZIĘKI KTÓRYM DZWONI KASA Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.
„Jeśli chcesz się wznieść ponad przeciętność, zachwycić klientów, zwiększyć swój udział w rynku i poprawić wynik finansowy - przeczytaj tę książkę!”. Steve Willensky, wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings „Prostym, bezpośrednim językiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tę inspirującą książkę”. John Quelch, profesor w Harvard Business School „Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszą książką o marketingu. Niewielka inwestycja, jaką jest jej zakup, zwróci się wielokrotnie. Tylko dzięki rozdziałowi 15 nasza firma zarobiła 100 tys. dolarów, a zaoszczędziła 50 tys.!”. Ayn LaPlant, CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut „Cały Fox w swej najlepszej żartobliwej formie - w sposób błyskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać więcej za więcej pieniędzy, jak wznieść się niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? Dzwoniąca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing”. Lee Flaherty, CEO w Flair Communication „Talent Jeffa Foxa polega na tym, że siłę wyobraźni, zdrowy rozsądek i energię klienta umie ukierunkować na dostawcę produktu czy usługi”. Stephen T. Merkel, prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation „Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne, ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe 'zasady' na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!”. Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB „Tak się składa, że najnowszą książkę Jeffa Foxa czytam zawsze na wysokości 10 tys. metrów - jest idealną lekturą podczas lotu. Jego dające do myślenia proste prawdy kierują moim myśleniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotąd najlepsza z książek Foxa”. Greg Gyllstrom, prezes Aftermarket na Północną Amerykę i Azję w Visteon Corporation
„Książka Jeffreya Foxa to arcydzieło. Jego pomysły na marketing są absolutnie niekonwencjonalne - i tym bardziej przydatne i skuteczne”. Joseph C. Day, prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK
Produkt jest nowy.
ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ RAZ - Kupując kilka produktów w naszym sklepie, płacisz za przesyłkę jak za jeden produkt.
ZOBACZ INNE PRODUKTY WARTE TWOJEJ UWAGI
Ważne informacje dla kupującego:
1. Po wylicytowaniu przedmiotu wypełnij formularz dostawy, jeśli chcesz podać dodatkowe informacje, wpisz je w uwagach.
2. Wybierając opcję płatności przelew/przedpłata, w tytule przelewu proszę podać nick allegro lub numer aukcji.
3. Towar zostanie wysłany po otrzymaniu płatności na konto. W przypadku Płatności Allegro od razu po otrzymaniu maila potwierdzającego wpłatę.
4. Koszt przesyłki przy zakupie większej ilości aukcji nie zmienia się. Zawsze płacisz tylko raz za przesyłkę. Powyżej 200 zł wysyłka GRATIS.
5. Zamówiony towar można zwrócić w stanie nienaruszonym do 10dni od jego otrzymania. W takim wypadku koszty wysyłki pokrywa kupujący. W przypadku reklamacji koszty pokrywa Księgarnia,
6. Do każdej przesyłki wystawiamy paragon, na życzenie Fakturę VAT.
7. Możliwość wysyłki za granicę. Koszt według cennika Poczty Polskiej ( www.pocztapolska.pl/cennik.htm ) |
KONTAKT
Księgarnia i hurtownia stacjonarna SZARON
ul. Ogrodowa 6
43-450 Ustroń
czynne:
pon-pt 9.00-17.00
sobota 9.00-13.00
tel. 516 [zasłonięte] 994
mail: [zasłonięte]@szaron.pl
numer GG: [zasłonięte]35097
Płatność
621[zasłonięte]108310[zasłonięte]09069[zasłonięte]514 (ING)
Dane do przelewu:
SZARON
ul. Ogrodowa 6,
43-450 Ustroń
- Za pobraniem (płatność przy odbiorze)
Sposób wysyłki
Na terenie całego kraju pocztą polską lub kurierem k-ex (w ciągu 24 godzin)
Monitoruj przesyłkę
Monitoruj przesyłkę |