Wolfgang Maderthaner
JAK ZDOBYĆ KLIENTA. Koncepcja sukcesu w walce konkurencyjnej o wyparcie z rynku
Autor książki jest praktykiem. Przez wiele lat działał jako ekspert i doradca ds. marketingu firm niemieckich i koncernów międzynarodowych, prowadził własną Akademię Menedżera Klienta w Neuss.
Książka jest napisana z punktu widzenia sprzedawcy rozważającego, jak nauczyć się "manipulować klientem", w jaki sposób skłonić go do określonych zachowań i decyzji korzystnych dla dostawcy, ale równocześnie dających nabywcy zadowolenie z transakcji. Jest to więc także podręcznik przygotowania i prowadzenia negocjacji między równorzędnymi partnerami, jakimi muszą być kupujący i sprzedający.
Zaletą książki jest nieograniczanie się autora do opisu zjawisk, ale również graficzne przedstawienie współzależności, uwarunkowań i sytuacji występujących zarówno u dostawcy, jak i nabywcy. Ponadto, autor podaje gotowe wzory formularzy, które mogą pomóc w praktycznym wdrażaniu przedstawionej metody. Książkę kończy swoiste dziesięć przykazań sprzedawcy.
Wydawnictwo: PWN
Rok wydania: 1992, wyd.I
Stron: 176
Okładka: miękka
Stan ogólny: DB, zdjęcie powyżej
Dodatkowe uwagi: w środku podpis byłego właściciela