Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak zaprogramować wyborcę?, Maliszewski

28-02-2012, 15:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030966900
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 14:41:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Jak zaprogramować wyborcę?
Maliszewski Norbert

Jak zaprogramować wyborcę?
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64102
  • liczba stron: 264
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 140 x 200 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Jak dokonać trafnego wyboru w polityce? Jak przekonać wyborców, aby ich decyzje, niekoniecznie sensowne, były po myśli tych a nie innych polityków? W 2007 roku zmarł polski homo politicus - wyborca zaangażowany, kierujący się ideologią polityczną, podejmujący racjonalne decyzje przy urnie. Zastąpił go homo automaticus - człowiek, który musi radzić sobie w najprostszy sposób z natłokiem zadań i nieograniczoną liczbą informacji. Śmierć homo politicus spowodowała, że należy odłożyć stare, racjonalne sposoby komunikowania się i przekonywania wyborców. Nowe techniki "programowania" tworzą plan marketingowy. Bazują na badaniach psychologicznych i neurologicznych, których wyniki sugerują sposoby docierania z przekazem poza uwagą i zaangażowaniem wyborcy, a często nawet pomimo jego woli (tzw. strategie konia trojańskiego). Techniki te zakładają wielość kanałów dotarcia i różnorodność metod przekonywania. W książce w atrakcyjnej formie autor opisuje kilkadziesiąt mechanizmów perswazji wpływających na wybory polityczne, potwierdzonych wynikami 30 autorskich badań eksperymentalnych, jakościowych lub sondażowych, realizowanych na próbie ogólnopolskiej.

    Spis treści:
    Na wstępie
    Rozdział 1. Wprowadzenie do marketingu politycznego
    1.1. Kłamię, więc jestem
    1.1.1. Tusk iluzjonista
    1.1.2. Kaczyński manipulator
    1.1.3. Kłamstwo systemowe
    1.1.4. Potykanie się o prawdę
    1.2. Ewolucja marketingowa w polityce
    1.2.1. Koncepcja produktowa
    1.2.2. Koncepcja sprzedażowa
    1.2.3. Koncepcja marketingowa
    1.3. Czym różni się marketing polityczny od komercyjnego i społecznego?
    1.3.1. Produkt w marketingu politycznym
    1.3.2. Koszty w marketingu
    1.3.3. Dystrybucja
    1.3.4. Promocja
    1.3.5. Intencje nadawcy
    1.3.6. Typ obietnic
    1.3.7. Budżet
    1.4. Planowanie działań marketingowych krok po kroku
    1.4.1. Wywiad marketingowy i wybór adresata działań politycznych
    1.4.2. Produkt, czyli co powiedzieć wyborcom
    1.4.3. Realizacja strategii, czyli komunikacja polityczna
    Rozdział 2. Zmagania homo politicusa z homo automaticusem
    2.1. Jawne i ukryte postawy polityczne
    2.2. Kształtowanie się jawnych i ukrytych postaw politycznych
    2.3. Homo politicus vhomo automaticus
    2.3.1. Droga dolna - domena homo automaticusa
    2.3.2. Trafianie drogą górną do homo politicusa
    2.3.3. Trafianie drogą górną do homo automaticusa
    2.4. Kiedy uwodzić homo politicusa, a kiedy homo automaticusa?
    2.5. Czy homo politicus odzyska władzę w czasie kryzysu?
    Rozdział 3. Nieświadome warunkowanie homo automaticusa
    3.1. Nieświadome warunkowanie atrakcyjności partii
    3.2. Język ciała
    3.3. Symbole w polityce
    3.4. Sterotypy w marketingu politycznym
    Rozdział 4. Koń trojański w polityce
    4.1. Zwodzenie uwagi
    4.2. Rozbrajanie argumentów
    4.2.1. Strzelając śmiechem
    4.2.2. Przebojem w polityce
    4.3. Naciąganie "skąpca poznawczego"
    4.3.1. Autorytety w polityce
    4.3.2. Partie w świetle gwiazd
    4.3.3. Reguła wzajemności
    4.3.4. Automatyczna konsekwencja
    4.3.5. Społeczny dowód słuszności
    4.4. Wprowadzanie w stan bezrefleksyjności
    4.4.1. Huśtawka emocji
    4.4.2. Dobrze to rozegraj!
    4.4.3. Ukryta broń gaduły
    Rozdział 5. Jak programować myślenie i język?
    5.1. Język
    5.1.1. Słowa
    5.1.2. Gra nadawcy z odbiorcą
    5.1.3. Cechy skutecznego komunikatu
    5.2. Myślenie narracyjne
    5.3. Jak sterować wnioskowaniem wyborców?
    5.3.1. Winny był polityk czy niesprzyjające warunki?
    5.3.2. O nieoczekiwanych zachowaniach bez alternatyw
    5.3.3. O wadze współzmienności
    Rozdział 6. Emocje kontrolujące wyborców
    6.1. Siła pozytywnego myślenia
    6.2. Lęk jako narzędzie polityczne
    6.2.1. Im silniejszy lęk, tym większe posłuszeństwo
    6.2.2. Silny lęk prowadzi do unikania
    6.2.3. Krzywoliniowy związek między natężeniem negatywnych emocji a skutecznością reklamy
    6.2.4. Co zwiększa skuteczność komunikatów wzbudzających silne i słabe emocje?
    6.3. Negatywny PR w polityce
    6.3.1 Negatywny PR jako element wojny politycznej
    Rozdział 7. Manipulowanie tożsamością polityczną
    7.1. Teorie tożsamości społecznej
    7.2. Strategia "jednej drużyny" w praktyce politycznej
    Rozdział 8. Jak przekonywać homo politicusa?
    8.1. Głosowanie problemowe
    8.2. Głosowanie retrospektywne
    8.3. Głosowanie oparte na portfelu
    8.4. Teoria działań przemyślanych
    8.5. Czy homo politicus jest racjonalny?
    8.6. Uodpornianie na propagandę
    Rozdział 9. Studium wybranych postaci
    9.1. Brzydkie kaczątko - Jarosław Kaczyński
    9.2. Patriota w obronie Belwederu - Lech Kaczyński
    9.3. Polityk ery pospolitycznej - Janusz Palikot
    9.4. Waldemar Pawlak: do trzech razy sztuka?
    9.5. Donald Tusk - szczęściarz czy talent?
    9.6. Analiza zalet i wad wizerunków wybranych polityków
    9.6.1. Rafał Dutkiewicz
    9.6.2. Jarosław Kaczyński
    9.6.3. Lech Kaczyński
    9.6.4. Bronisław Komorowski
    9.6.5. Grzegorz Napieralski
    9.6.6. Grzegorz Schetyna
    9.6.7. Radosław Sikorski
    9.6.8. Donald Tusk
    Literatura cytowana
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa