Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak utrwalić sukces. /NOWA/

19-01-2012, 21:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.80 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1999150999
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:33:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Jak utrwalić sukces. Co wyróżnia przedsiębiorstwa

Dieter Tschemernja, Franz Bailom, Kurt Matzler

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-690-0
  • liczba stron: 280
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 175 x 245 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami?Zadaniem tej książki jest dostarczenie motywacji szefom i pracownikom firm do przeprowadzenia niezbędnych zmian w celu utrzymania lub zwiększenia ich konkurencyjności.
    Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów.
    Jednym z głównych wniosków płynących z badań jest ten, że wpływ charakterystyki rynku czy atrakcyjności sektora na wyniki firmy jest mniejszy, niż głosi powszechna opinia. Sukces zależy w dużej mierze od kilku właściwości samej organizacji, które pozostają w strefie bezpośredniego wpływu najwyższego kierownictwa.

    O autorach
    Przedmowa
    1. W poszukiwaniu tajników sukcesu
    2. Dążenie do oferowania coraz większej wartości dla klienta doprowadza wiele przedsiębiorstw do granic możliwości
    Zmiana dynamiki rynku - rentowność wielu przedsiębiorstw jest coraz bardziej zagrożona
    Sukcesy optymalizatorów w rywalizacji o wartość dla klienta
    Sukcesy innowatorów w rywalizacji o wartość dla klienta
    Podsumowanie pierwszego etapu badania
    3. Model IMP: strategie zwycięzców
    Model IMP
    Rezultat: wyjaśnić połowę sukcesu przedsiębiorstwa to dużo, ale jednocześnie niewiele
    Najważniejsze wnioski i wyniki
    4. Co wyróżnia najlepsze przedsiębiorstwa?
    Najlepsze przedsiębiorstwa nigdy nie spoczywają na laurach
    Członkowie najwyższego kierownictwa to główni inicjatorzy innowacji w swoich przedsiębiorstwach
    Najlepsze przedsiębiorstwa z sukcesem łączą wiedzę o przyszłości rynku z ugruntowanym zarządzaniem opartym na kompetencjach
    Najlepsze przedsiębiorstwa odznaczają się imponującą wiedzą na temat innowacji
    Najlepszym przedsiębiorstwom bardziej zależy na unikalności niż na udziale w rynku
    Najlepsze przedsiębiorstwa kładą duży nacisk na rozwój kultury organizacji
    5. Orientacja rynkowa: zrozumieć rynki, kształtować przyszłość
    Gromadzenie wiedzy o rynku: nowe źródła innowacji
    Rynki proste i złożone: zrozumieć reguły gry
    Nowe znaczenie badań rynku
    6. To nie wiatr, lecz żagle decydują o kursie statku
    Podejście rynkowe a podejście zasobowe
    Źródła kluczowych kompetencji
    Zarządzanie kluczowymi kompetencjami
    7. Kultura organizacji: uśpiony potencjał
    Wartości i tożsamość podstawą zaangażowania
    Kultura przedsiębiorczości
    8. Innowacje: ulepszać to, co istnieje, tworzyć nowości
    Zachwycić klientów nowościami
    Konkurencja kosztowa: modyfikacja procesów
    Ukierunkowanie procesów na klienta
    Tworzenie nowych modeli biznesowych
    9. Kierownictwo przedsiębiorstwa: architekci sukcesu
    Przywództwo, innowacje i zmiany
    Łut szczęścia
    10. Co najlepsze przedsiębiorstwa robią inaczej?
    11. Spostrzeżenia wielkich przywódców
    Peter Brabeck-Letmathe, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny, Nestle SA, Vevey, Szwajcaria
    Markus Langes-Swarovski, Członek Zarządu, Swarovski
    Profesor Michael Popp i doktor Uwe Baumann, Bionorica AG
    Stefan Pierer, Dyrektor Generalny, KTM Sportmotorcycle AG
    Rene Obermann, Dyrektor Generalny, Deutsche Telekom
    Profesor Michael Mirow, były Kierownik do spraw Planowania Strategicznego, Siemens AG
    Peter Lorange, Dyrektor IMD Business School, Lozanna
    Hans-Joachim Reck, Partner, Heidrick & Struggles, Niemcy
    Bibliografia
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.