Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć...

19-01-2012, 21:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.60 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997674494
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 13:59:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację

Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację

Wydawnictwo: OnePress



Katastrofy lotnicze, spektakularne porażki finansowe, awarie w elektrowniach jądrowych -- drobne błędy, które przeoczono…

  • Wykrywaj potencjalne katastrofy odpowiednio wcześnie i zapobiegaj im
  • Wprowadź dobry plan zarządzania kryzysowego
  • Minimalizuj straty, kiedy wszystko sprzysięga się przeciwko Tobie

Martw się na zapas i szukaj problemów…
Co mają ze sobą wspólnego bankructwo Enronu, awaria w elektrowni jądrowej Three Miles Island i większość katastrof lotniczych? Do żadnego z tych wydarzeń nie doszłoby, gdyby nie przeoczono łańcucha poważnych błędów. Katastrofa -- finansowa, kolejowa czy lotnicza -- zaczyna się od serii błędów, która nie zostaje na czas wykryta i przerwana. Schematy błędów poprzedzających wypadki są podobne, niezależnie od branży. Najpierw pojawia się problem uważany za drobny: nikt nie łączy go z możliwymi konsekwencjami. Następnie ujawnia się kolejny problem, który w powiązaniu z poprzednim wywołuje poważne skutki. A potem jest już za późno: decydenci, kiedy wreszcie zaczynają doceniać powagę sytuacji, podejmują nieudolne próby naprawienia błędów, a gdy klęska staje się faktem, ukrywają prawdę i wzajemnie obarczają się winą.

W tej książce znajdziesz omówionych wiele takich przypadków i sposobów zapobiegania im. Zaobserwuj, jak inni popełniają niebezpieczne błędy i poznaj bohaterów szczęśliwie zażegnanych kryzysów:
  • Awaria w elektrowni atomowej Three Mile Island
  • Porażki finansowe: Enron, WorldCom i HealthSouth
  • Katastrofa promu Columbia
  • Porażka oponiarska Firestone
  • Wielka wpadka Intela: wprowadzenie wadliwego procesora
  • Skuteczne zarządzanie kryzysem: Johnson & Johnson i zatrucia Tylenolem
  • United Airlines: szczęśliwe lądowanie awaryjne w najgorszych możliwych warunkach

Ucz się na błędach innych i staraj się ich nie powtarzać.
Od tego zależy przyszłość Twojej organizacji.


Spis treści:

Kilka słów o autorze (11)

Wstęp (13)

Rozdział 1. Koncepcja M^3 oraz potrzeba zrozumienia własnych błędów (19)

  • Schematy błędów i wzrost wykładniczy (22)
  • Grzechy śmiertelne w biznesie - strategia, realizacja, kultura (27)
  • Czy technologia może zwiększyć szanse powodzenia? (29)
  • Przygotowanie intelektualne, schematy i znaki ostrzegawcze (32)

Rozdział 2. Błędy realizacyjne (35)

  • Pilotuj samolot - kolędy na bagnach (37)
  • Coca-Cola - nie zmieniaj receptury, zmień dyrektora (40)
  • American Express zaskakuje rynek kartą Optima, a Optima zaskakuje AmEx (44)
  • Nieumiejętność uczenia się - Air Florida leci na północ (47)
  • Umiejętności i niezwykłe szczęście pozwalają przerwać łańcuch błędów - Gimli Glider (51)
  • Webvan - czy ktoś może przywieźć zakupy? (56)
  • Dlaczego nie potrafimy się uczyć? (59)
  • Spostrzeżenia (59)

Rozdział 3. Błędy i sukcesy realizacyjne jako katalizatory zmian (63)

  • Intel - ojciec wie lepiej (66)
  • Tylenol - ulga w cierpieniu (71)
  • Nie dolecimy do lotniska - zarządzanie zasobami załogi (73)
  • New Coke - zrozumieć klientów i własne możliwości (78)
  • Spostrzeżenia (80)

Rozdział 4. Jak rozpoznać, że strategia jest błędna? (83)

  • Xerox i PARC (85)
  • Nowy wizerunek Motoroli - czy kot żyje dziewięć razy? (89)
  • Kodak - firma, która przez 100 lat robiła wszystko, jak należy (95)
  • Jak rozpoznać błędy strategiczne i zmiany w charakterze konkurencji? (100)

Rozdział 5. Katastrofy o podłożu kulturowym i ich ukryte znaczenie dla biznesu (103)

  • Titanic (104)
  • Three Mile Island (119)
  • NASA (130)
  • Wspólne problemy kulturowe (135)
  • Spostrzeżenia (135)
  • Uwaga dotycząca dużych statków, dużych samolotów i elektrowni atomowych (138)
  • Podobnie jest w biznesie (139)

Rozdział 6. Kultury, w których dochodzi do "wypadków" (141)

  • Krótkowzroczność jako śmiertelna choroba biznesu (142)
  • Ford i Firestone - opony, które nie trzymały się drogi (145)
  • Enron - żyjąc na krawędzi (154)

Rozdział 7. Błędy jako katalizatory zmian w kulturze firmy (165)

  • Fast food: klienci będą jedli to, co lubią - czy tego chcesz, czy nie (166)
  • Szybka zmiana kultury w marynarce wojennej Stanów Zjednoczonych: nie ma drugiej szansy (170)
  • Wielki Kanion zmienia zasady kontroli lotów powietrznych (179)
  • Zderzenie z ziemią, gdy wszystko działa, jak należy (181)
  • Sukces wynikający z kultury firmy: współpraca w niebezpieczniej sytuacji - United 232 (186)
  • Marketing związany ze zmianą kultury firmy (191)
  • Firmy i branże, w których z różnych powodów potrzebna jest zmiana kultury (194)

Rozdział 8. Prawa ekonomii w praktyce: przyczyny upadku całych gałęzi przemysłu (197)

  • Światowy przemysł samochodowy - próba rzucenia wyzwania prawom ekonomii (198)
  • Numer 1 lub 2 w branży - geneza koncepcji (209)
  • Stare i nowe firmy: konwergencja, specjalizacja i ewolucja (210)
  • Ekonomiczna wizja biznesu (model EBV) (214)
  • Lot Ikara - zastosowanie EBV w warunkach niezdywersyfikowanej działalności i bezwzględnej konkurencji (217)

Rozdział 9. Błędy nie są domeną wielkich korporacji. Łańcuchy błędów małych firm (229)

  • Wybierz pomysł, a następnie zmień go (233)
  • Planowanie błędów - biznesplan (237)
  • Finansowanie - wybierz rodzaj trucizny (241)
  • Operacje - klucz do sukcesu tkwi w procesie implementacji (245)
  • Powstrzymanie sekwencji błędów w mniejszych firmach (247)

Rozdział 10. Jak uczynić M^3 częścią kultury sukcesu (251)

  • Umiejętność oceny sytuacji i wiara we wczesne ostrzeżenia (258)
  • Wykrywanie niebezpiecznych czynników i błędów strategicznych (267)
  • Potrzeba błędów (272)

Dodatek A Podsumowanie spostrzeżeń (275)

Skorowidz (285)

Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje