Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu ĆWICZ

11-07-2015, 12:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł      Aktualna cena: 29 zł     
Użytkownik Wydawnictwo_JAK
numer aukcji: 5504184583
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 11-07-2015 12:51:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tytuł: Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu
           Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców
AUTOR:   PATRICIA HOWIN; Szpital Uniwersytecki im. św. Jerzego Akademii Medycznej w Londynie
             SIMON BARON-COHEN; Uniwersytet Cambridge
             JULIE HADWIN: Uniwersytet Kent


Obj: 172 str.
Format: 165 x 235
Oprawa: Miękka
Wydano: nakładem Wydawnictwa JAK w 2012r.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]749-9-4



Książka stanowi propozycję działań terapeutycznych i edukacyjnych ukierunkowanych na stymulowanie rozwoju teorii umysłu. Jest to kontynuacja podręcznika Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Praktyczny poradnik dla nauczycieli i rodziców, prezentującego trójkomponentowy program rozwijający rozumienie stanów umysłowych innych osób (rozumienie stanów wiedzy, rozumienie emocji, zabawy w udawanie). Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej.



Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe. Program podzielony został na sześć poziomów:

POZIOM 1: PROSTE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY - Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy.

POZIOM 2: ZŁOŻONE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY - Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy.

POZIOM 3: ROZUMIENIE ZASADY "WIDZIEĆ ZNACZY WIEDZIEĆ" - Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio.

POZIOM 4: ROZUMIENIE PRAWDZIWYCH PRZEKONAŃ - Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.

POZIOM 5: ROZUMIENIE FAŁSZYWYCH PRZEKONAŃ - Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.

POZIOM 6: ROZUMIENIE PRZEKONAŃ DRUGIEGO RZĘDU - Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania.


ZAJRZYJ DO KSIĄŻKI



    

            Adres mailowy:
 [zasłonięte]@wydawnictwojak.pl
      od godz 9 do 15
 Telefon: 012 [zasłonięte] 46
   
 Telefon komórkowy:
      501 [zasłonięte] 456
      
  

 

 Podana cena za przesyłkę  dotyczy 1 sztuki  sprzedawanego  przedmiotu.
  Jeśli zamówienie jest na więcej niż jedną rzecz na naszych aukcjach prosimy ZAPYTAĆ O KOSZTY  PRZESYŁKI.

  Wysyłamy pocztą polską, najpóźniej na drugi dzień po otrzymaniu wpłaty na konto.

  Wydawnictwo JAK
  31-156 Kraków
  ul. Zacisze 7
  NIP 677[zasłonięte]201-05

  Konto bankowe:
  mBank
  53 1140 [zasłonięte] 200400
  3102 [zasłonięte] 393316

Wszelkie prawa zastrzeżone. - Wydawnictwo JAK 2011