Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

.Jak rozkrecic dochodowy biznes w Internecie? HIT

19-01-2012, 22:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51.50 zł     
Użytkownik charmag
numer aukcji: 2002317929
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 16   
Koniec: 15-01-2012 20:29:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcje Allegro CHARMAG





Poczta Polska:
1 książka + 6,00 zł
2 książki  + 9,00 zł
3 książki  + 12,00 zł
4 i więcej + 15,00 zł

Książki wysyłam

 bezpiecznie

zapakowane!
Wysyłka niezwłocznie 

po zaksięgowaniu

wpłaty.
Za pobraniem:

NIE WYSYŁAM

(sytuacje wyjątkowe: mail)

Zasady aukcji 
i finalizacji transakcji.

Wybierając moje aukcje masz zagwarantowane zadowolenie zarówno 
z przebiegu aukcji jak 
i z samych książek.



Gwarantuję
,
 że z książki będziesz 
zadowolony

Jeżeli nie będziesz, 
masz możliwość w ciągu 10 dni 
zwrócić ją bezpośrednio do wydawnictwa, otrzymasz 
zwrot ceny książki.

---------

U W A G A !!!
Bardzo ważna informacja! 
Chcesz przed zakupem 
zapoznać się 
z oferowaną książka 
- napisz do mnie maila, 
a otrzymasz 
DARMOWY FRAGMENT!!!

 
 
 

Witam na mojej aukcji !

czyli najchętniej kupowane:

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Chcesz przed zakupem zapoznać się 
z oferowaną książka 
- napisz
do mnie maila, a otrzymasz
 DARMOWY FRAGMENT!!! 

Zrób sobie prezent - nie czekaj - KUP DZIŚ!


Marketing Internetowy w praktyce

Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie?

Autor: Angus Mcleod
ISBN:[zasłonięte]978-8321-099-6
Ocena czytelników: 5.34 / 6.00
Wydawca: Złote Myśli
Ilość stron: 310

» Opinie o książce: Marketing Internetowy w praktyce

""Marketing internetowy w praktyce" to świetna książka dla każdego, kto zaczyna swój e-biznes. W jednym miejscu zgromadzono wszystkie istotne informacje. Wszystko to sprawia, że e-biznes przestaje być wiedzą tajemną tylko dla nielicznych. "
Jarek Domański, specjalista w firmie ubezpieczeniowej, początkujący webmaster
"Fantastyczny poradnik przedstawiający krok po kroku zagadnienia związane z tworzeniem i prowadzeniem własnego e-biznesu. Autor przekazuje niesamowitą dawkę bardzo praktycznej wiedzy oraz dużą ilość naprawdę przydatnych porad (np. odnośnie tworzenia i promocji własnego serwisu www, wskazówki techniczne dotyczące budowy strony, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, wybór domeny, hostingu itp.). Jest to pozycja zarówno dla początkujących, jak i osób z pewnym już doświadczeniem w e-biznesie. Obowiązkowa lektura dla każdego, kto myśli o własnej działalności w sieci. "
Maciej Stefaniak, 36 lat
"Dzięki tej książce zrozumiałem, że biznesem w internecie może zająć się każdy kto tylko chce. Autor w sposób prosty i przejrzysty wyjaśnia możliwości, szanse i zagrożenia związane z różnymi rodzajami biznesów internetowych. A ponadto zaletą tej książki jest to, że autor opisuje wszystkie zagadnienia przytaczając liczne przykłady praktyczne co w diametralny sposób poprawia przekaz w odróżnieniu od innych teoretyzujących publikacji. Polecam tą książkę szczególnie osobom zaczynającym swoją przygodę z marketingiem w internecie, chociaż uważam, że znawcy tematu również mogą wiele zyskać po jej lekturze. "
Bogusław Nowak, 37 lat
"Książka jest wprost rewelacyjna!!! Są w niej zawarte informacje, które także spotyka się w innych publikacjach, których przeczytałam bardzo dużo - moja opinia porównawcza tego ebooka z innymi książkami - cóż TU NIE MA PORÓWNANIA!!! Żeby uzyskać wiedzę ze zwykłych książek taką jak z ebooka trzeba by wydać hmm... setki, może nawet tysiąc, dwa tysiące złotych!!! Książki są bardzo drogie, a całą ich wiedzę dostałam za zaledwie 60zł!!! Powiem jedno - otworzenie internetowego biznesu z tym poradnikiem dla każdego stanie się proste, a przede wszystkim zrozumiałe!!! To prawdziwa perła wśród książek o marketingu!!! POLECAM z czystym sumieniem!!!!!"
Sylwia Jabłonowska, studentka zarządznia i marketingu oraz informatyki
"Po prostu rewelacja! Opisane wszystko krok po kroku, jak stworzyć stronę www przynosząca dochody. Polecam każdemu kto chce zarabiać w Internecie."
Grzegorz Zaklukiewicz, mam 24 lata i jestem informatykiem

Dowiedz się krok po kroku, jak rozkręcić
dochodowy biznes w Internecie.

"Internet to Klondike XXI wieku"

Tak twierdzi człowiek, który zdobył największy w historii majątek - Bill Gates. Jeśli istotnie tak jest, to poradnik "Marketing internetowy w praktyce" trzeba by porównać do mapki, na której precyzyjnie wyrysowano położenie wszystkich oczekujących na poszukiwaczy złotonośnych działek.

Ktoś, komu taka mapka wpada w ręce, może oczywiście z nią zrobić co zechce. Może przy jej użyć na rozpałkę, zmiąć i rzucić do zabawy kotu, oprawić w ramkę i podarować sąsiadce... Może też zdecydować się wykorzystać okazję i zdobyć bogactwa.

Skoro jesteśmy przy gorączce złota, pozwól że nieco rozwinę ten temat.

Nie wiem czy słyszałeś, ale najnowsze badania potwierdziły fakt, w który wielu wątpiło: wielkie "gorączki złota" XIX wieku naprawdę stworzyły znaczną ilość milionerów. Badania te ujawniły też jednak inną, mniej oczywistą rzecz. Otóż tylko 5% tych milionerów to poszukiwacze złota, którym się udało coś znaleźć. Całe pozostałe 95% stanowili ci, którzy dostarczali poszukiwaczom kilofów, spodni wzmacnianych na kolanach i siedzeniu, sucharów... i masy innych potrzebnych im produktów. A przecież na każdego takiego przedsiębiorcę musiało przypadać setki poszukiwaczy! Jak ogromny zatem odsetek spośród nich musiał dochodzić bogactw!

Wyobraź sobie całą tę sytuację. Podczas gdy poszukiwacze szarpali się po omacku, a większość z nich w końcu rezygnowała i wracała do normalnego życia, rozczarowana i biedniejsza niż kiedykolwiek, inteligentny i energiczny przedsiębiorca mógł być praktycznie pewny, że prędzej czy później mu się uda i zdobędzie bogactwo.

Była to niejako premia za to, że zamiast trzymać się "sprawdzonych i pewnych" metod zarabiania pieniędzy, czyli prowadzić sklep na rogu, albo pracować w na fermie, ruszył tam, gdzie tuż pod ziemią leżało złoto. A także i za to, że nie zwiedziony pozorną łatwością osiągnięcia go, nie spekulował, tylko włożył całą energię w rozwijanie swego biznesu. Biznesu z jednej strony zwyczajnego, bo spełniającego wszelkie wymagania dobrego biznesu, z drugiej jednak całkiem niezwykłego, bo dostosowanego niezwykłych warunków i dającego niezwykle wysokie zyski...

Minęło wiele lat i dzisiaj znowu jest tak samo. Teraz żyłą złota - bez porównania bogatszą i bez porównania bardziej dostępną od tamtych - jest Internet. Ale zdziwił byś się, jak wciąż niewielu ludzi zdaje sobie z tego sprawę! Ty już to wiesz, to dużo. Wiesz już na jakim terenie powinieneś prowadzić swój biznes. Pytanie, jesteś już wyposażony w bardzo skuteczne narzędzie jakim jest marketing internetowy?

Z publikacji "Marketing internetowy w praktyce", możesz dowiedzieć się jak to konkretnie zrobić. Czyli jak zaadoptować odwieczne zasady skutecznego prowadzenia biznesu do globalnej rzeczywistości internetu, aby wśród wygranych naszej dzisiejszej gorączki złota.

"Świat jest podzielony w stosunku 80/20, także w dziedzinie marketingu i jego skuteczności. Jeśli chcesz należeć do 20% osiągających sukces, to ta publikacja jest dla ciebie lekturą obowiązkową."

- Krysztof Abramek, 44 lata, elektronik, konsultant HYIP

"Marketing internetowy w praktyce" - jeśli zainteresował Cię ten tytuł i jeśli doczytałeś do tego miejsca, to przecież oczywiste, że zadasz sobie odrobinę trudu, aby ściągnąć darmowy fragment, zapewne też poświęcisz nieco czasu na przestudiowanie go. A potem sam będziesz już wszystko wiedział, zgoda? - napisz do mnie maila, a wyśle Ci darmowy fragment. - 50 stron!!!

Zachęcam Cię więc do zapoznania się z wprowadzeniem do jedynego w swoim rodzaju podręcznika na Polskim rynku dotyczącego internetowego marketingu i biznesu w praktyce. Tytuł w końcu mówi sam za siebie: "Marketing internetowy w praktyce". Darmowy rozdział i spis treści powinien Cię przekonać do końca. Oczywiście jeśli interesuje Cię eksploatacja złotej żyły naszego stulecia, czytaj dalej. Ale przecież inaczej byś do tego miejsca nie doczytał, prawda?

Możesz TYLKO zyskać. Powtarzam: inwestując w ten poradnik możesz wyłącznie ZYSKAĆ.

"Jest to kompletne wprowadzenie do całej tej fascynującej i zyskownej problematyki oparte na osobistych doświadczeniach autora, zrozumiale napisane i przełożone na język Polski ze znajomością rzeczy"

Tak znacząca publikacja nie tylko daje wydawcy satysfakcję, ale nakłada też dodatkową odpowiedzialność. Sprawia także pewne specjalne utrudnienia. Musieliśmy znaleźć tłumacza, który nie tylko świetnie zna angielski, ale też do głębi rozumie obszerną i wciąż dla ogromnej większości ludzi tajemniczą dziedzinę. Nam się to udało!

W publikacji "Marketing internetowy w praktyce", którą możesz zakupić już teraz, znajdziesz odpowiedzi na wiele spośród najważniejszych pytań dotyczących marketingu internetowego i e-biznesu.

Jeśli jeszcze masz jakieś wątpliwości, to
UWAGA BONUS

Pamiętaj, że wraz z tą publikacją otrzymasz:

Specjalny bonus: 20% zniżki na szkolenie
z marketingu internetowego

Jest ono przygotowane przez człowieka, który stoi za niezwykłą skutecznością kampanii marketingowej publikacji Joe Vitale, pt.: "Hipnotyczny Marketing" - Piotra Michalaka. Szkolenie nazywa się "Uwolnij Swoją Firmę" i jest poświęcone temu, co działa w marketingu internetowym, a jego dwie pierwsze lekcje są zupełnie darmowe.

Jeśli jednak nie masz w tej chwili grosza, albo jesteś bardzo, bardzo ostrożny... Cóż, zawsze możesz ściągnąć sobie za darmo 50-stronicowe, obszerne wprowadzenie do ebooka "Marketing internetowy w praktyce". Jeśli jednak myślisz na poważnie o biznesie internetowym i chcesz się dowiedzieć czym jest marketing internetowy od praktyka, na pewno poważnie zastanowisz się nad inwestycją w ebooka "Marketing internetowy w praktyce".

"Natychmiast po przeczytaniu darmowego fragmentu, zdecydowałem się na zakup pełnej wersji tego poradnika. Nie zawiodłem się, uważam, że jest to jest najlepsza pozycja z dotychczas wydanych przez Złote Myśli i jej podtytuł, "Dowiedz się krok po kroku, jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie" - w pełni oddaje walory tej bardzo dobrej publikacji."

- Ludomir, humanista, historyk

I to wszystko za jedyne 51,49 zł, w niespotykanej dotychczas formie i w jedynym na polskim rynku tak praktycznym opracowaniem.

SPIS TREŚCI KSIĄŻKI:
"Marketing internetowy w praktyce"

  • WSTĘP
  • - ZAPOMNIJ O WSZYSTKIM, CO DOTYCHCZAS SŁYSZAŁEŚ!
  • - CZY NADAJESZ SIĘ NA INTERNETOWEGO PRZEDSIĘBIORCĘ?
  • - INTERNET - NARZĘDZIE W TWOIM BIZNESIE
  • - TUTAJ ODPOWIEDNI PRODUKT SAM SIĘ SPRZEDAJE
  • - ELASTYCZNY BIZNESPLAN
  • - DLACZEGO INTERNETOWY MARKETING JEST TAK SKUTECZNY?
  • 1. JAK ROZPOCZĄĆ
  • 1.1 JAK UCZYNIĆ SWĄ WITRYNĘ ATRAKCYJNĄ, INTERESUJĄCĄ I INTERAKTYWNĄ
  • 1.2 NAWIGACJA
  • 1.3 JAK PRAWIDŁOWO ZAPLANOWAĆ SWOJĄ WITRYNĘ
  • 1.3.1 Wartościowa zawartość
  • 1.3.2 Łatwość dostępu do informacji
  • 1.3.3 Szybkość dostępu do informacji
  • 1.3.4 Prosto i przejrzyście skomponowane strony
  • 1.3.5 Informacja dotycząca ściągania plików
  • 1.3.6 Problemy z wygodą użytkowania witryny
  • 1.4 INTERAKTYWNOŚĆ I PERSONALIZACJA
  • 1.5 GRAFIKA
  • 1.6 TEKSTY REKLAMOWE NA WITRYNIE
  • 1.7 WYBÓR NAZWY DOMENY
  • 1.7.1 Wygasłe domeny mogą Ci zapewnić nieprawdopodobny ruch
  • 1.8 HOSTING
  • 1.9 TESTOWANIE POPRAWNOŚCI DZIAŁANIA WITRYNY
  • 1.9.1 Korzystanie z dostępnych statystyk dotyczących witryny
  • 1.9.2 Monitorowanie sprzedaży
  • 1.10 ZDOBYWANIE I PODTRZYMYWANIE ZAUFANIA KLIENTÓW
  • 2. POMYSŁY NA INTERNETOWY BIZNES
  • 2.1 JAKIE BIZNESY ODNOSZĄ SUKCES W INTERNECIE?
  • 2.2 CO POWINIENEŚ SPRZEDAWAĆ - PRODUKT CZY USŁUGĘ?
  • 2.3 ZNACZENIE SPRZEDAŻY TYPU BACK-END
  • 2.4 CROSS-SELLING
  • 3. SEKRETY ZDOBYWANIA RUCHU ZA POMOCĄ WYSZUKIWAREK
  • 3.1 JAK DZIAŁAJĄ WYSZUKIWARKI?
  • 3.2 NAJWAŻNIEJSZE OBECNIE WYSZUKIWARKI
  • - Google
  • - Yahoo
  • - AltaVista
  • - Inktomi
  • - Lycos
  • - Excite
  • - Looksmart
  • - AOL Search
  • 3.3 ALGORYTMY POZYCJONOWANIA
  • - Google
  • - Yahoo
  • - Inktomi (MSN Search, AOL Search, Hotbot)
  • - AltaVista
  • 3.4 SŁOWA KLUCZOWE I OPTYMALIZACJA WITRYNY
  • 3.5 TEKSTY NA WITRYNIE A OPTYMALIZACJA
  • 3.6 REJESTROWANIE WITRYNY W WYSZUKIWARKACH
  • 3.7 KATALOGI INTERNETOWE
  • 3.7.1 Rejestracja w KATALOGACH
  • 3.8 SERWISY TYPU "PŁAĆ ZA KLIKNIĘCIE"
  • 3.8.1 Pokaż mi pieniądze!
  • 3.8.2 Rejestracja witryny w serwisach typu "płać za kliknięcie"
  • 3.8.3 Google AdWords i Premium Advertising
  • 3.9 LINK POPULARITY I ANALIZA LINKÓW
  • 3.9.1 Linki wzajemne i witryny partnerskie
  • 3.9.2 Wybór partnera do wymiany linków
  • 3.9.3 Analiza linków przychodzących
  • 3.10 OPTYMALIZACJA WITRYNY ZE WZGLĘDU NA WYSZUKIWARKI
  • 3.11 MONITOROWANIE STATYSTYK
  • 3.12 NA KONIEC SŁOWO NA TEMAT SPAMU
  • 4. KUPOWANIE REKLAMY I UTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH KLIENTÓW
  • 4.1 BANNERY
  • 4.1.1 Mały slownik bannerologii
  • 4.1.2 Ekonomia bannerów
  • 4.2 LINKI TEKSTOWE
  • 4.3 SERWISY OGŁOSZEŃ
  • 4.4 ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW
  • 4.5 NIECO O SKUTECZNEJ REKLAMIE
  • 4.6 ZAAWANSOWANE MONITOROWANIE SKUTECZNOŚCI REKLAM
  • 5. WZBOGAĆ SIĘ NA PROGRAMACH PARTNERSKICH
  • 5.1 JAK ZOSTAĆ PARTNEREM
  • 5.2 JAK URUCHOMIĆ WŁASNY PROGRAM PARTNERSKI
  • 5.3 JAK RADZIĆ SOBIE ZE PROBLEMEM SPAMU
  • 5.4 JAK TO ROBIĆ I JAK MONITOROWAĆ SWOJE WYNIKI
  • 5.5 OCENA WYNIKÓW
  • 5.6 JAK PRZYCIĄGAĆ PARTNERÓW
  • 5.6.1 Klasyfikacja partnerów i jaki z tego pożytek
  • 5.6.2 Kilka łatwych do uniknięcia błędów
  • 5.7 LINKSHARE - PROGRAM PARTNERSKI, KTÓRY MOŻE DAĆ PIĘKNE ZYSKI
  • 5.8 SYSTEM ZARZĄDZANIA PROGRAMEM PARTNERSKIM Z WBUDOWANĄ OBSŁUGĄ PŁATNOŚCI - CLICKBANK
  • 6. EKSPLOZJA ZYSKÓW ZA POMOCĄ EMAIL-MARKETINGU
  • 6.1 ZDOBYWANIE ADRESÓW EMAIL
  • 6.2 LISTY MAILINGOWE TYPU DOUBLE OPT-IN
  • 6.3 INTELIGENTNA IDENTYFIKACJA ADRESATÓW REKLAMY
  • 6.4 WYNAJĘCIE ALBO KUPIENIE LISTY
  • 6.5 WYSKAKUJĄCE OKIENKA (POP UPS)
  • 6.6 TAKTYKI EMAIL-MARKETINGU
  • 6.6.1 Jak pisać nagłówki zwracające uwagę i skutecznie sprzedające?
  • 6.6.2 Jak powiększać swą listę adresów email
  • 6.6.3 Zwykły tekst czy HTML?
  • 6.7 KIEROWANIE KAMPANIAMI EMAIL-MARKETINGU
  • 6.7.1 Personalizacja w email-marketingu
  • 6.7.2 Inteligentna segregacja adresatów
  • 6.7.3 Jak często i kiedy dokładnie powinieneś wysyłać maile?
  • 6.7.4 Żadnego spamowania!
  • 6.8 ANALIZA KAMPANII EMAIL-MARKETINGU
  • 6.8.1 Monitorowanie rezultatów
  • 6.8.2 Jak zwiększyć skuteczność kampanii
  • 6.8.3 Czy chytrość popłaca?
  • 6.9 AUTORESPONDERY
  • 6.10 WEZWANIE DO DZIAŁANIA, CZYLI JAK SFINALIZOWAĆ TRANSAKCJĘ
  • 6.11 PRZYKŁAD SKUTECZNEGO MARKETINGOWEGO EMAILA
  • 7. NEWSLETTERY INFORMUJĄ I SPRZEDAJĄ
  • 7.1 ZALETY NEWSLETTERA JAKO NARZĘDZIA W MARKETINGU
  • 7.2 JAK STWORZYĆ SKUTECZNY NEWSLETTER
  • 7.3 SKUTECZNA KAMPANIA ZA POMOCĄ NEWSLETTERA KROK PO KROKU
  • 7.4 ZDOBYWANIE ABONENTÓW I DANYCH KONTAKTOWYCH
  • 7.5 REKLAMA W NEWSLETTERACH
  • 7.6 PROMOWANIE PROGRAMU PARTNERSKIEGO ZA POMOCĄ NEWSLETTERÓW
  • 7.7 BLOGI
  • 7.8 PLANOWANIE NEWSLETTERA
  • 7.9 EZINY I JOINT VENTURES
  • 7.10 OBSŁUGA LISTY MAILINGOWEJ - SERWERY LIST PŁATNE I DARMOWE
  • 8. JOINT VENTURES-PARTNERSTWO DLA SUKCESU
  • 8.1 DOBÓR PARTNERÓW
  • 8.2 JOINT SUBSCRIPTIONS
  • 8.3 EXIT POP-UPS
  • 8.4 DOŁĄCZ OFERTĘ KOLEGI
  • 8.5 JAK WZMACNIAĆ SWOJE JOINT VENTURES
  • 8.6 MONITORUJ REZULTATY SWOICH JOINT VENTURES
  • 8.7 UTRZYMUJ SWYCH OBECNYCH KLIENTÓW
  • 9. JAK SPRZEDAWAĆ PRODUKTY INFORMACYJNE W INTERNECIE
  • 9.1 JAK ZNALEŹĆ PISARZA
  • 9.2 O CZYM MÓGŁBYM NAPISAĆ?
  • 9.2.1 Książki dla przyjemności
  • 9.2.2 Książki dające inspirację
  • 9.2.3 Książki dla uczniów i studentów
  • 9.2.4 Książki typu "jak to zrobić"?
  • 9.2.5 Wybór dobrego tematu
  • 10. PRESS RELEASES
  • 10.1 JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ PRESS RELEASE ALBO ARTYKUŁ
  • 10.2 DYSTRYBUCJA TEKSTÓW TYPU PRESS RELEASE
  • 10.3 KIEDY POWINNO SIĘ WYDAWAĆ PRESS RELEASES?
  • 11. MARKETING WIRALNY
  • 11.1 MARKETING WIRALNY TO NIE PIRAMIDA!
  • 11.2 WIRALNY MARKETING ZA POMOCĄ EBOOKÓW
  • 11.3 WIRALNY MARKETING ZA POMOCĄ POCZTY EMAIL
  • 11.4 WIRALNY MARKETING A PROGRAMY PARTNERSKIE
  • 11.5 WIRALNY MARKETING W INTERNECIE
  • 11.6 WIRALNY MARKETING Z UST DO UST
  • 11.7 POMIARY WIRALNEGO EFEKTU I JEGO SKUTECZNOŚCI
  • 12. JAK TWORZYĆ BOMBOWE OPROGRAMOWANIE NIE UCZĄC SIĘ PROGRAMOWANIA
  • 12.1 TWORZENIE ZARYSU PROJEKTU
  • 12.1.1 Lista funkcji
  • 12.1.2 Opowieści użytkownika
  • 12.1.3 Przetwarzanie danych
  • 12.2 STUDIUJ KONKURENCJĘ
  • 12.3 ZDECYDUJ JAKA MA BYĆ CENA
  • 12.4 WYBÓR PROGRAMISTY
  • 12.5 CO BĘDZIE POTRAFIŁ ROBIĆ MÓJ PROGRAM?
  • 12.6 SPISANIE UMOWY
  • 12.7 NALEŻYTE OPAKOWANIE
  • 12.8 OBSŁUGA KLIENTÓW
  • 13. JAK PROWADZIĆ NORMALNE ŻYCIE PRACUJĄC W DOMU
  • 13.1 RÓWNOWAGA MIĘDZY BIZNESEM A RODZINĄ
  • 13.2 KIEDY POWIEDZIEĆ "NIE"
  • 13.3 WEŹ SOBIE WOLNY DZIEŃ PRZYNAJMNIEJ RAZ NA MIESIĄC
  • 13.4 NAUCZ SIĘ SZTUKI KOMPROMISÓW
  • 13.5 UTRZYMYWANIE POZYTYWNEGO NASTAWIENIA POMAGA W BIZNESIE
  • PODSUMOWANIE: OTO WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ BY ZARABIAĆ W SIECI MASĘ PIENIĘDZY...
  • - ZAUTOMATYZUJ SWOJĄ WITRYNĘ - SYSTEMY AUTOMATYZACJI E-BIZNESU
  • - PARĘ OSTRZEŻEŃ
  • - URUCHANIANIE ZYSKOWNEGO INTERNETOWEGO BIZNESU KROK PO KROKU
  • - KOSZTY WŁASNE I ZWROT Z INWESTYCJI
 
 
 
 

Super książka w miękkiej okładce, klejona - 310 stron.

 Najtaniej na Allegro - 51,47 zł 

ISBN: [zasłonięte]978-8321-099-6

Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

Bezpiecznie zapakowana!

Chcesz przed zakupem zapoznać się 
z oferowaną książka 
- napisz
do mnie maila, a otrzymasz
  DARMOWY FRAGMENT!!! 

10 dniowa gwarancja 100 % satysfakcji !!!

PO PROSTU zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty!

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100% !!!

Jak to działa?

Możesz wypróbować książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, 
nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo testowania jej przez 10 dni) 
możesz zażądać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. 
Wystarczy, że wyślesz do mnie nie zniszczoną książkę, 
a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

Zwrócę Ci przelewem na konto 100% zapłaconej kwoty.

Możesz przestudiować jeszcze raz tę ofertę, by pełniej uświadomić sobie korzyści płynące z posiadania zawartej
 w tym poradniku  wiedzy lub od razu zamówić...

 

 

Kup Teraz! - Przeczytaj! - Zarabiaj!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •