Poczta
Polska:
1 książka + 6,00 zł
2 książki + 9,00 zł
3 książki + 12,00 zł
4 i więcej + 15,00 zł
Książki wysyłam
bezpiecznie
zapakowane!
Wysyłka niezwłocznie
po zaksięgowaniu
wpłaty.
Za pobraniem:
NIE WYSYŁAM
(sytuacje wyjątkowe: mail)
Zasady
aukcji
i finalizacji
transakcji.
Wybierając moje aukcje masz zagwarantowane zadowolenie zarówno
z przebiegu aukcji jak
i z samych książek.
Gwarantuję,
że z książki będziesz
zadowolony!
Jeżeli
nie będziesz,
masz możliwość
w ciągu 10 dni
zwrócić
ją bezpośrednio do
wydawnictwa, otrzymasz
zwrot
ceny książki.
---------
U
W A G A !!!
Bardzo
ważna informacja!
Chcesz przed zakupem
zapoznać
się
z oferowaną
książka
- napisz do mnie maila,
a
otrzymasz
DARMOWY
FRAGMENT!!!
|
Witam na mojej aukcji !
czyli najchętniej kupowane:
Chcesz przed zakupem zapoznać się
z oferowaną książka
- napisz do
mnie maila, a
otrzymasz
DARMOWY FRAGMENT!!!
Zrób
sobie prezent - nie czekaj - KUP DZIŚ!
Marketing
Internetowy w praktyce
Jak
rozkręcić dochodowy biznes w Internecie?
Autor: Angus Mcleod
ISBN:[zasłonięte]978-8321-099-6
Ocena czytelników: 5.34
/ 6.00
Wydawca: Złote Myśli
Ilość stron: 310
» Opinie
o książce: Marketing
Internetowy w praktyce
|
""Marketing internetowy w
praktyce" to świetna książka dla każdego, kto zaczyna
swój e-biznes. W jednym miejscu zgromadzono wszystkie istotne
informacje. Wszystko to sprawia, że e-biznes przestaje być
wiedzą tajemną tylko dla nielicznych. "
Jarek Domański,
specjalista w firmie ubezpieczeniowej, początkujący
webmaster
|
"Fantastyczny poradnik przedstawiający
krok po kroku zagadnienia związane z tworzeniem i
prowadzeniem własnego e-biznesu. Autor przekazuje niesamowitą
dawkę bardzo praktycznej wiedzy oraz dużą ilość naprawdę
przydatnych porad (np. odnośnie tworzenia i promocji własnego
serwisu www, wskazówki techniczne dotyczące budowy strony,
pozycjonowanie w wyszukiwarkach, wybór domeny, hostingu
itp.). Jest to pozycja zarówno dla początkujących, jak i osób
z pewnym już doświadczeniem w e-biznesie. Obowiązkowa
lektura dla każdego, kto myśli o własnej działalności w
sieci. "
Maciej Stefaniak, 36 lat
|
"Dzięki tej książce zrozumiałem,
że biznesem w internecie może zająć się każdy kto tylko
chce. Autor w sposób prosty i przejrzysty wyjaśnia możliwości,
szanse i zagrożenia związane z różnymi rodzajami biznesów
internetowych. A ponadto zaletą tej książki jest to, że
autor opisuje wszystkie zagadnienia przytaczając liczne przykłady
praktyczne co w diametralny sposób poprawia przekaz w odróżnieniu
od innych teoretyzujących publikacji. Polecam tą książkę
szczególnie osobom zaczynającym swoją przygodę z
marketingiem w internecie, chociaż uważam, że znawcy tematu
również mogą wiele zyskać po jej lekturze. "
Bogusław Nowak, 37 lat
|
"Książka jest wprost rewelacyjna!!!
Są w niej zawarte informacje, które także spotyka się w
innych publikacjach, których przeczytałam bardzo dużo -
moja opinia porównawcza tego ebooka z innymi książkami - cóż
TU NIE MA PORÓWNANIA!!! Żeby uzyskać wiedzę ze zwykłych
książek taką jak z ebooka trzeba by wydać hmm... setki, może
nawet tysiąc, dwa tysiące złotych!!! Książki są bardzo
drogie, a całą ich wiedzę dostałam za zaledwie 60zł!!!
Powiem jedno - otworzenie internetowego biznesu z tym
poradnikiem dla każdego stanie się proste, a przede
wszystkim zrozumiałe!!! To prawdziwa perła wśród książek
o marketingu!!! POLECAM z czystym sumieniem!!!!!"
Sylwia Jabłonowska,
studentka zarządznia i marketingu oraz informatyki
|
"Po prostu rewelacja! Opisane
wszystko krok po kroku, jak stworzyć stronę www przynosząca
dochody. Polecam każdemu kto chce zarabiać w
Internecie."
Grzegorz Zaklukiewicz,
mam 24 lata i jestem informatykiem
|
Dowiedz się
krok po kroku, jak rozkręcić
dochodowy biznes w Internecie.
"Internet to Klondike
XXI wieku"
Tak twierdzi człowiek, który zdobył
największy w historii majątek - Bill Gates. Jeśli istotnie tak jest, to
poradnik "Marketing internetowy w praktyce" trzeba by porównać
do mapki, na której precyzyjnie wyrysowano położenie wszystkich oczekujących
na poszukiwaczy złotonośnych działek.
Ktoś, komu taka mapka wpada w ręce, może oczywiście
z nią zrobić co zechce. Może przy jej użyć na rozpałkę, zmiąć i
rzucić do zabawy kotu, oprawić w ramkę i podarować sąsiadce... Może
też zdecydować się wykorzystać okazję i zdobyć bogactwa.
Skoro jesteśmy przy gorączce złota, pozwól
że nieco rozwinę ten temat.
Nie wiem czy słyszałeś, ale
najnowsze badania potwierdziły fakt, w który wielu wątpiło: wielkie
"gorączki złota" XIX wieku naprawdę stworzyły znaczną ilość
milionerów. Badania te ujawniły też jednak inną, mniej oczywistą
rzecz. Otóż tylko 5% tych milionerów to poszukiwacze złota, którym się
udało coś znaleźć. Całe pozostałe 95% stanowili ci, którzy
dostarczali poszukiwaczom kilofów, spodni wzmacnianych na kolanach i
siedzeniu, sucharów... i masy innych potrzebnych im produktów. A przecież
na każdego takiego przedsiębiorcę musiało przypadać setki
poszukiwaczy! Jak ogromny zatem odsetek spośród nich musiał dochodzić
bogactw!
Wyobraź sobie całą tę sytuację. Podczas gdy
poszukiwacze szarpali się po omacku, a większość z nich w końcu
rezygnowała i wracała do normalnego życia, rozczarowana i biedniejsza
niż kiedykolwiek, inteligentny i energiczny przedsiębiorca mógł być
praktycznie pewny, że prędzej czy później mu się uda i zdobędzie
bogactwo.
Była to niejako premia za to, że zamiast trzymać
się "sprawdzonych i pewnych" metod zarabiania pieniędzy, czyli
prowadzić sklep na rogu, albo pracować w na fermie, ruszył tam, gdzie
tuż pod ziemią leżało złoto. A także i za to, że nie zwiedziony
pozorną łatwością osiągnięcia go, nie spekulował, tylko włożył
całą energię w rozwijanie swego biznesu. Biznesu z jednej strony
zwyczajnego, bo spełniającego wszelkie wymagania dobrego biznesu, z
drugiej jednak całkiem niezwykłego, bo dostosowanego niezwykłych warunków
i dającego niezwykle wysokie zyski...
Minęło wiele lat i dzisiaj znowu jest tak samo.
Teraz żyłą złota - bez porównania bogatszą i bez porównania
bardziej dostępną od tamtych - jest Internet. Ale zdziwił byś się,
jak wciąż niewielu ludzi zdaje sobie z tego sprawę! Ty już to wiesz,
to dużo. Wiesz już na jakim terenie powinieneś prowadzić swój biznes.
Pytanie, jesteś już wyposażony w bardzo skuteczne narzędzie jakim jest
marketing internetowy?
Z publikacji "Marketing internetowy w
praktyce", możesz dowiedzieć się jak to konkretnie zrobić.
Czyli jak zaadoptować odwieczne zasady skutecznego prowadzenia biznesu do
globalnej rzeczywistości internetu, aby wśród wygranych naszej
dzisiejszej gorączki złota.
"Świat
jest podzielony w stosunku 80/20, także w dziedzinie marketingu i jego
skuteczności. Jeśli chcesz należeć do 20% osiągających sukces, to
ta publikacja jest dla ciebie lekturą obowiązkową."
- Krysztof Abramek,
44 lata, elektronik, konsultant HYIP
"Marketing internetowy w praktyce"
- jeśli zainteresował Cię ten tytuł i jeśli doczytałeś do tego
miejsca, to przecież oczywiste, że zadasz sobie odrobinę trudu, aby ściągnąć
darmowy fragment, zapewne też
poświęcisz nieco czasu na przestudiowanie go. A potem sam będziesz już
wszystko wiedział, zgoda? - napisz do mnie maila, a wyśle Ci darmowy
fragment. - 50 stron!!!
Zachęcam Cię więc do zapoznania się z
wprowadzeniem do jedynego w swoim rodzaju podręcznika na Polskim rynku
dotyczącego internetowego marketingu i biznesu w praktyce. Tytuł w końcu
mówi sam za siebie: "Marketing internetowy w praktyce".
Darmowy rozdział i spis treści powinien Cię przekonać do końca.
Oczywiście jeśli interesuje Cię eksploatacja złotej żyły naszego
stulecia, czytaj dalej. Ale przecież inaczej byś do
tego miejsca nie doczytał, prawda?
Możesz TYLKO zyskać. Powtarzam: inwestując
w ten poradnik możesz wyłącznie ZYSKAĆ.
"Jest to kompletne
wprowadzenie do całej tej fascynującej i zyskownej problematyki oparte
na osobistych doświadczeniach autora, zrozumiale napisane i przełożone
na język Polski ze znajomością rzeczy"
Tak znacząca publikacja nie tylko
daje wydawcy satysfakcję, ale nakłada też dodatkową odpowiedzialność.
Sprawia także pewne specjalne utrudnienia. Musieliśmy znaleźć tłumacza,
który nie tylko świetnie zna angielski, ale też do głębi rozumie
obszerną i wciąż dla ogromnej większości ludzi tajemniczą dziedzinę.
Nam się to udało!
W publikacji "Marketing internetowy w
praktyce", którą możesz zakupić już teraz, znajdziesz
odpowiedzi na wiele spośród najważniejszych pytań dotyczących
marketingu internetowego i e-biznesu.
Jeśli jeszcze masz
jakieś wątpliwości, to
UWAGA
BONUS
Pamiętaj, że wraz
z tą publikacją otrzymasz:
Specjalny
bonus: 20% zniżki na szkolenie
z marketingu internetowego
Jest ono przygotowane przez człowieka,
który stoi za niezwykłą skutecznością kampanii marketingowej
publikacji Joe Vitale, pt.: "Hipnotyczny Marketing" - Piotra
Michalaka. Szkolenie nazywa się "Uwolnij Swoją Firmę" i
jest poświęcone temu, co działa w marketingu internetowym, a jego
dwie pierwsze lekcje są zupełnie darmowe.
Jeśli jednak nie masz w tej chwili
grosza, albo jesteś bardzo, bardzo ostrożny... Cóż, zawsze możesz ściągnąć
sobie za darmo 50-stronicowe, obszerne wprowadzenie do ebooka "Marketing
internetowy w praktyce". Jeśli jednak myślisz na poważnie o
biznesie internetowym i chcesz się dowiedzieć czym jest marketing
internetowy od praktyka, na pewno poważnie zastanowisz się nad inwestycją
w ebooka "Marketing internetowy w praktyce".
"Natychmiast
po przeczytaniu darmowego fragmentu, zdecydowałem się na zakup pełnej
wersji tego poradnika. Nie zawiodłem się, uważam, że jest to jest
najlepsza pozycja z dotychczas wydanych przez Złote Myśli i jej
podtytuł, "Dowiedz się krok po kroku, jak rozkręcić dochodowy
biznes w Internecie" - w pełni oddaje walory tej bardzo dobrej
publikacji."
- Ludomir,
humanista, historyk
I to
wszystko za jedyne 51,49 zł, w niespotykanej dotychczas formie i w
jedynym na polskim rynku tak praktycznym opracowaniem.
SPIS
TREŚCI KSIĄŻKI:
"Marketing internetowy w praktyce"
|
|