G. Michael Campbell
Dodatkowe informacje
ISBN:[zasłonięte]978-8326-034-2liczba stron: 312Okładka: miękkaWydawnictwo: Wolters KluwerWymiary: 150 x 210 mmRok wydania: 2007 Opis
Umiejętność zrobienia prezentacji dla szefa, klientów, współpracowników czy przedstawicieli mediów odgrywa ogromną rolę w rozwoju kariery. Sztuki tej można się nauczyć, korzystając z rad zawartych w tej książce. Autor opisuje w niej techniki skutecznej komunikacji i dowodzi, że nawet ktoś bardzo nieśmiały może się stać spokojnym, pewnym siebie prelegentem. Książka jest pełna praktycznych, szczegółowych porad.
Spis treści:
O autorze
Wprowadzenie
Część I. Planowanie prezentacji
Rozdział 1. Określenie celu prezentacji
Rozdział 2. Wybór tematu przewodniego
Rozdział 3. Analiza publiczności
Rozdział 4. Analiza sytuacyjna
Rozdział 5. W jaki sposób ludzie słuchają?
Część II. Przygotowanie prezentacji
Rozdział 6. Nawiązanie kontaktu z publicznością podczas wstępu do prezentacji
Rozdział 7. Humor w prezentacji
Rozdział 8. Tworzenie części głównej prezentacji
Rozdział 9. Opowiadanie historii
Rozdział 10. Techniki pomocne w opowiadaniu historii
Rozdział 11. Efektowne zakończenie prezentacji
Część III. Prezentowanie
Rozdział 12. Jak zapanować nad tremą
Rozdział 13. Prezentacje czytane
Rozdział 14. Głos prezentera i mowa ciała
Część IV. Pomoce wizualne
Rozdział 15. Wybór pomocy wizualnych
Rozdział 16. Projekt graficzny pomocy wizualnych
Rozdział 17. Tworzenie atrakcyjnej wizualnie prezentacji za pomocą programów komputerowych
Część V. Trudne sytuacje
Rozdział 18. Organizacja prezentacji zespołowych
Rozdział 19. Prezentacja telewizyjna i na wideo
Załącznik. Formularze
Indeks