Formy płatności: - płatności Allegro
- wysyłka za pobraniem
- przelewem
- raty Żagiel
- leasing GrenkeLeasing
- płatność kartą kredytową i płatniczą
(w punkcie odbioru) - gotówką
Dane do przelewu:Lendium Sp. z o.o.Multibank S.A. 16 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571 W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI. LeasingOferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN. Przykładowe raty przy wpłacie 0% (dla kwoty 1830 PLN): - 96,99 PLN przez 36 miesięcy
- 124,38 PLN przez 24 miesiące
- 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem. Transport i wysyłka Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny. Odbiór osobisty Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w Warszawie ulica Londyńska 34/1 telefon 22 [zasłonięte] 67 O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wyświetl większą mapę | Jak mówić komplementy? Psychologia pozytywnej komunikacji - Czarnawska Mira Montana Autor: | Czarnawska Mira Montana | Wydawnictwo: | GWP | Opis fizyczny: | 140 s., format 17 x 14 cm, oprawa miękka | ISBN: | [zasłonięte]978-8389-220-9 | EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]48922 | Seria: | PSYCHOLOGIA POZYTYWNEJ KOMUNIKACJI | Data dystrybucji: | 2[zasłonięte]009-01 |
Dzięki tej książce poznasz sekrety dobrego komplementu. Dowiesz się: – od czego trzeba zacząć, – co mówić, kiedy i jak, – jak przyjmować komplementy. Komplement bywa utożsamiany z pochlebstwem i często wzbudza podejrzenie, że jego autor ma nieszczere intencje. Zazwyczaj wprawia rozmówcę w zakłopotanie, czasem nawet w zażenowanie. Dlaczego? Autorka proponuje powrót do zapomnianej sztuki prawienia komplementów. Wszystkiego w życiu jakoś się uczymy, czemu więc nie nauczyć się, jak być dla siebie miłym na co dzień? Mówienie komplementów jest elementem pozytywnej komunikacji. Utwierdza drugiego człowieka w tym, co w nim cenne i dobre, a nawet wydobywa te pozytywne wartości na światło dzienne.
|