Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak lepiej jeździć konno cz. 2

19-01-2012, 22:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik agroswiat_pl
numer aukcji: 2037528708
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 18:53:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

    

    

 

Paczki wysyłane są w ekspresowym tempie.

Książki są dobrze zabezpieczane.

Wystawiamy faktury VAT oraz paragony fiskalne.

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszych innych aukcji:

 

    

 

        

 

   

 

 

    

 

 

 

 

 

Na naszej innej aukcji znajduje się książka 'Jak lepiej jeździć konno cz. 1'

 

Tytuł Jak lepiej jeździć konno cz. 2
Autor Christoph Hess
Wydawca Galaktyka
Rok wydania 2009
Liczba stron 176
Wymiary 165 x 240 mm
Okładka miękka
ISBN [zasłonięte]978-8379-097-9

 


• Dla jeźdźców zaawansowanych, zawodników i szkoleniowców

• Nieodzowna pomoc w rozwiązywaniu problemów w podstawowym wyszkoleniu jeźdźca i konia

• Porady z zakresu ujeżdżenia, skoków i WKKW

• Podejście problemowe, analityczne, wynikające z praktyki i do stoso­wania w praktyce

 

Książka powstała w ramach akcji szkoleniowej, prowadzonej przez Niemiecką Federację Jeździecką od 2005 roku, obejmującej liczne se­minaria z zakresu tematyki klasycznej teorii jeździectwa. W niniejszej publikacji Christoph Hess odpowiada na wybrane pytania dotyczące praktyki i przedstawia sposób, w jaki każdy jeździec może z tych porad skorzystać. Zaczyna od analizy problemu, mającego najczęściej przyczy­nę w podstawowym wyszkoleniu konia, po czym krok po kroku buduje koncepcję jego rozwiązania, w oparciu o przepuszczalność, równowagę oraz wzajemne zaufanie jeźdźca i konia.

Spis treści:

Wstęp: Hinrich Romeike 7

Wprowadzenie: Christoph Hess 8

I. Problemy ogólne w jeździe ujeżdżeniowej

1. Problemy z koniem czteroletnim 11

2. Problemy z rozluźnieniem w jeździe na munsztuku 16

3. Jaka jest właściwa miara kontaktu? 20

4. Jak mocno koń może opierać się na ręce? 24
    Wiele zależy od indywidualnego wyczucia!

5. Co jest większym błędem kontaktu - ustawienie za niskie, czy za wysokie? 30

6. Trudności z kontaktem w jeździe na munsztuku 38

7. Co robić z „kulawizną od wodzy"? 44

8. Stęp - istotny sprawdzian 50

9. Koń zagalopowuje przed pomocami do zagalopowania 54

10. Mój koń nie chce się cofać 58

11. Nieposłuszeństwo czy płochliwość? 62

12. Koń nauczyciel czy koń bezwartościowy? 68

13. Jak wzmocnić zad? 77

14. Chodzi o prawidłowe ustawienie! 85

II Problemy specjalne w jeździe ujeżdżeniowej

1. Przejścia kłus-galop - lekarstwo na kłusowanie w wielkim stylu 93

2. Poprzez tysiące przejść do ekspresyjnego kłusa pośredniego 99

3. Droga do dobrych ciągów 105

4. Problemy z pracą w galopie 111

5. Działanie pomocy przy lotnej zmianie nogi 118

6. Lotna zmiana nogi w galopie - nie do nauczenia w pośpiechu 124

7. Dopasowanie munsztuka 130

8. Problemy z językiem - co robić? 134

III Praca na koziołkach lub drągach

1. Praca na koziołkach lub drągach jako element szkolenia 141

2. Trening ujeżdżeniowy z wykorzystaniem koziołków 144

IV Problemy w skokach

1. Ile razy w tygodniu trening skokowy? 147

2. Półparady - jazda w liniach 150

3. Problem z ostatnią przeszkodą 155

V Problemy w terenie

1. Pokonywanie rowów 161

2. Zeskoki ze stopni: po prostu opadać w dół 164

3. Przeszkody o wąskim froncie 169

 Indeks 174

 

Jeżeli w trakcie zaawansowanego szkolenia konia pojawią się problemy, musisz zająć się nimi od podstaw, najlepiej sięgając po rozwiązania sprawdzone w praktyce!!! W Jak lepiej jeździć konno cz. 2 Christoph Hess, korzystając ze zdobytej wiedzy i doświadczenia, podpowiada jak radzić sobie z przeszkodami, z którymi w praktyce może spotkać się każdy jeździec. Wszystkie zagadnienia autor przedstawia według bardzo trafnego schematu: rozpoczyna od analizy problemu, mającego najczęściej przyczynę w podstawowym wyszkoleniu konia, by następnie, krok po kroku, zbudować koncepcję jego rozwiązania, w oparciu o przepuszczalność, równowagę oraz wzajemne zaufanie jeźdźca i konia.