Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line

19-01-2012, 21:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1999151988
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 01:46:53
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm

Josef Zrnik, Milan Kaplan

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-0148-6
  • liczba stron: 232
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]007-03
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:

    Odkryj tajemnice dostawców i oddziel ziarna od plew
    • Praca przyszłości: internetowy menadżer zaopatrzenia
    • Poprawianie pozycji negocjacyjnej w relacjach z dostawcami dzięki miarodajnej i pełnej informacji
    • Studium przypadku: porównanie wydajności dostaw przed i po wdrożeniu przetargów online

    Co dają przetargi online?
    Jedni dostawcy przekonują, że są najtańsi i najlepsi. Inni wręczają prezenty. A jeszcze inni utrzymują się tylko dzięki wieloletnim kontaktom z działem zaopatrzenia. I nie wiadomo, którzy są konkurencyjni, od których firma za mało wymaga i czy na rynku nie pojawił się nowy, lepszy i tańszy dostawca. Czy w takiej sytuacji możesz zapewnić firmie korzystne warunki dostaw? Tak, ale pod warunkiem, że stworzysz klarowny system porównywania ofert. Przetestujesz ich konkurencyjność. Zdobędziesz o nich miarodajne informacje i nie pozwolisz, by dostawcy opowiadali bajki. Wtedy poczują, że mają silnych i być może lepszych konkurentów. Uświadomią sobie, jak łatwo stracić klienta i jak trudno pozyskać nowego. A Ty wywalczysz lepsze warunki dostaw. Tak właśnie działa system przetargów online.Jak wdrożyć w firmie przetargi online?

    Wdrażanie przetargów online jest tanie i zaskakująco proste. Autorzy omawiają na prawdziwych przykładach korzyści z przetargów online, wprowadzanych w firmach czeskich, polskich i słowackich. Pokazują od kuchni cały proces transformacji systemu zaopatrzenia firmy:
    • konstruowanie przejrzystych warunków dostaw,
    • obniżanie pracochłonności procesu zaopatrzenia,
    • obsługa oprogramowania do przetargów online,
    • usprawnianie negocjacji z dostawcami,
    • pokonywanie barier psychologicznych i decyzyjnych przy wdrażaniu przetargów online,
    • oddzielanie osobistych relacji z dostawcami od procedury porównywania ofert,
    • mierzenie rezultatów wdrożenia przetargów online.


    Wstęp do wydania polskiego (7)

    Wstęp (9)

    1. Któregoś dnia to "e" z nazwy zniknie... (11)

    • 1.1. Ci młodzi i ci doświadczeni (12)
    • 1.2. INPUT + PUT-PUT + OUTPUT (13)
    • 1.3. O ludziach, z jakimi się stykam (19)
    • 1.4. Wewnątrzfirmowy system informacyjny (ERP) a e-biz (24)
    • 1.5. Trzy armie (26)
    • 1.6. Jak w prosty sposób wprowadzić aukcje internetowe do firmy (29)

    2. Przetargi internetowe a mętne wody zaopatrzenia (39)

    • 2.1. Niezapomniane przeżycie (40)
    • 2.2. Pozytywny wynik otwiera drzwi (41)
    • 2.3. Dostawcy domagają się aukcji internetowych (44)
    • 2.4. Interesujące aukcje roku 2002 (45)
    • 2.5. Rok 2003 - aukcja internetowa stała się rutynowym narzędziem (48)

    3. Nie uciekniecie przed przetargami online (53)

    • 3.1. Przede wszystkim: "time is money" (54)
    • 3.2. Ile kosztuje aukcja internetowa? (55)
    • 3.3. Bądźcie przygotowani na sukces! (58)
    • 3.4. Z szuflady zastrzeżeń... (61)

    4. Potężna broń i wspaniałe narzędzie (65)

    • 4.1. Czym jest aukcja internetowa (66)
    • 4.2. Czym e-aukcja nie jest (67)
    • 4.3. Na co należy zwrócić uwagę? (68)
    • 4.4. Wizja (70)
    • 4.5. Idealne kupowanie online (72)

    5. Jak wybieraliśmy system aukcyjny? (75)

    • 5.1. Decyzja była konieczna (76)
    • 5.2. Przetarg na przetarg (76)

    6. Pęsety, maski, zastrzyki, gumowe rękawiczki (81)

    • 6.1. Rok przeleciał jak z bicza trzasł (82)
    • 6.2. Co kupuje służba zdrowia? (83)
    • 6.3. Służba zdrowia ma inne tempo i inne problemy... (85)
    • 6.4. Konsultujcie się z prawnikami, którzy lubią jasne sytuacje (86)
    • 6.5. Publiczna prezentacja albo kto nie przyszedł, nie zobaczył (87)
    • 6.6. Administracja publiczna - tymczasem brak zainteresowania? (88)

    7. Kupowanie jako proces (91)

    • 7.1. Zakupy nieco niedoceniane (92)
    • 7.2. Czego wymagamy od dostawców (94)
    • 7.3. Przetargi i inne przyjemności (96)
    • 7.4. LIST of SUPPLIERS (98)

    8. Kupowanie a aukcje internetowe (101)

    • 8.1. Narodziło się e-kupowanie (102)
    • 8.2. Pozycje wyjściowe (106)
    • 8.3. Podstawowe założenia przy wprowadzaniu aukcji internetowej (110)
    • 8.4. Miejsce aukcji internetowych w procesie podejmowania decyzji handlowych (115)
    • 8.5. Platforma B2B i negocjacje dotyczące zakupów - "Aukcja internetowa" (120)
    • 8.6. Proces przygotowania i przeprowadzenia aukcji internetowej (123)
    • 8.7. Branżowe aukcje internetowe (128)
    • 8.8. Wskazówki taktyczne, instrukcja, jak kierować aukcją internetową (131)
    • 8.9. Składniki aukcji internetowych (134)
    • 8.10. Za co nie można winić aukcji internetowych? (135)
    • 8.11. Tendencje - w jakim kierunku to zmierza? (140)

    9. Nie bójcie się jej, to nic trudnego (145)

    • 9.1. Trochę fachowych specyfikacji technicznych (146)
    • 9.2. Jak się podłączyć do internetu? (148)
    • 9.3. O dane w systemie aukcyjnym nie musicie się obawiać (150)
    • 9.4. Nie obawiajcie się pracować z oprogramowaniem obsługującym aukcje internetowe! (152)
    • 9.5. Jak sobie radzić z awariami? (153)
    • 9.6. Postawy uczestników rządzą się swoimi prawami (155)

    10. Diabeł tkwi w przygotowaniach (161)

    • 10.1. Czym właściwie są aukcje internetowe? (162)
    • 10.2. Co jest przedmiotem licytacji (163)
    • 10.3. Przeniesienie zlecenia do aplikacji (168)
    • 10.4. Powiadomienia elektroniczne (170)

    11. Bezpieczeństwo aukcji internetowych i obawy przed nimi (181)

    • 11.1. Ochrona danych firmowych (182)
    • 11.2. Jaka jest przyszłość bezpiecznej wymiany danych? (187)
    • 11.3. Wizje przyszłej ewolucji aukcji elektronicznych (przetargów) (189)

    12. Końcowe uwagi, opinie i spostrzeżenia (191)

    • 12.1. Aukcje internetowe? Niezaprzeczalne oszczędności czasu i kosztów (192)
    • 12.2. Niby dlaczego szpital nie miałby korzystać z aukcji internetowych? (194)
    • 12.3. Po prostu nie odkryłem żadnych wad (194)
    • 12.4. Student wprowadził firmę na drogę aukcji internetowych (196)
    • 12.5. Uzyskaliśmy redukcję ceny, o której przy klasycznym przetargu moglibyśmy jedynie pomarzyć (198)
    • 12.6. To było "to" (199)
    • 12.7. Spodobała nam się prostota systemu (200)
    • 12.8. Przetargi online a Polska (200)
    • 12.9. Jestem administratorem polskich aukcji internetowych (203)

    Posłowie (205)

    Słownik terminów (209)

    Dodatek A (215)

    • Aukcja internetowa krok po kroku (215)

    Dodatek B (217)