Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y?

01-02-2014, 9:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.13 zł     
Użytkownik Aros_pl
numer aukcji: 3908353925
Miejscowość CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 7   
Koniec: 01-02-2014 09:01:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aros
LGPG
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00
Kontakt
LDPD
LGPG
Paczkomaty
LDPD
LGPG
Sprawdź nasze opinie!
Opineo
LDPD
LP
LP
LP
LP
LGPG

Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y?

Okładka
Autor:Bergh Joeri Van, Behrer Mattias
Wydawnictwo:Edgard
Rok wydania:2012
Oprawa:miękka ze skrzydełkami
Format:16.5x23.5cm
Liczba stron:232
Numer ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]78816
Numer EAN:978[zasłonięte][zasłonięte]78816
Stan:nowa, bez śladów użytkowania
Obniżka
-27%
29,
13
Skreśl39,90
NISKA CENA!
Opis wydawcy:

Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1[zasłonięte]980-19, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych.

Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Została uznana za najlepszy tytuł marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się brandingiem, komunikacją czy marketingiem. Jej lektura może być interesująca dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć się, dlaczego ma ona tak wielki wpływ na zmiany zachodzące w otaczającym świecie.

Autorom książki udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność została potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z właścicielami największych światowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do tych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszącej sukcesy i gwarantującej zyski ? marki, którą pokocha pokolenie Y.

Dlaczego warto przeczytać tę książkę:

- pierwsza tak kompleksowa analiza pokolenia Y ? najliczniejszej i najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej

- unikalne wnioski z 5-letnich międzynarodowych badań kilkudziesięciu tysięcy młodych ludzi

- praktyczne wskazówki, jak do nich dotrzeć z twoim przekazem, produktem czy marką

- liczne case studies i wnioski z wywiadów z autorami sukcesu marek pokolenia Y, m.in. Jack & Jones, H&M, Nike, Levi?s czy Coca-Cola ? markami pokolenia Y

- ponadto: koncepcja DNA marki, analiza pola walki, markery somatyczne, memy i inne

Joeri Van den Bergh ? współzałożyciel agencji InSites Konsulting, której klientami są m.in. Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.

Mattias Behrer ? starszy zastępca dyrektora generalnego MTV North Europe & MTV International Property Marketing. Wcześniej pracował w firmie H&M w dziale marketingu międzynarodowego oraz w sektorze zarządzania marką.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.

LDPD
LGPG
Jak kupić książki z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie książki do koszyka
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk
Uwaga! Nie klikaj przycisku Kup Teraz dla każdej pozycji osobno! Ważne aby kliknąć tylko raz, już po zaznaczeniu wszystkich interesujących Cię pozycji.
LDPD
LGPG
Koszty dostawy

Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD oraz możliwość odbioru przesyłek w wygodny sposób z Paczkomatów InPost.

Sposób dostawyPłatność przy odbiorze
lub z góry (PayU, przelew)
Poczta Polska - odbiór w placówce
Nazwa w Allegro: odbiór w Punkcie - E-PRZESYŁKA
3,99 zł
Poczta Polska - doręczenie do Klienta
Nazwa w Allegro: paczka pocztowa lub przesyłka pobraniowa
6,99 zł
Paczkomaty InPost
Nazwa w Allegro: odbiór w Punkcie - Paczkomaty 24/7
4,99 zł
Kurier DPD
9,99 zł

Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego.

Nie wysyłamy paczek za granicę.

Dane do płatności przelewem:
Nazwa firmy: Polskie Dyskonty Książkowe s.c.
Numer rachunku: 82 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 727748 (mBank)
W celu poprawnego zaksięgowania wpłaty, w tytule przelewu należy wpisać numer transakcji lub login z Allegro. Prosimy nie wpisywać numerów aukcji.

LDPD
LGPG
Klienci, którzy kupili Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y?, wybrali również:
LDPD
© 2014 Polskie Dyskonty Książkowe. Wszelkie prawa zastrzeżone.