Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jacht - zestaw do samodzielnej budowy / plany

28-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9 000 zł     
Użytkownik shipman
numer aukcji: 2059942313
Miejscowość Legionowo
Wyświetleń: 390   
Koniec: 29-01-2012 22:14:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, przedmiotem aukcji jest zestaw do budowy łodzi żaglowej "Salmo 20-dayboat" w technologii szycia i klejenia (stitch&glue) ze sklejki wodoodpornej klejonej i laminowanej żywicą epoksydową. Technologia ta zapewnia dużą wytrzymałość i trwałość konstrukcji przy minimalnych zabiegach konserwacyjnych. Budowa jest prosta. Wszystkie elementy są wycinane komputerowo, co zapewnia płynność linii i dokładne dopasowanie elementów.
Dane techniczne łodzi:
Długość całkowita - 6,04 m
Szerokość całkowita - 2,10 m
Zanurzenie - 0,3 / 1,35 m
Ożaglowanie kuer gaflowy - 19,5 m2
slup gaflowy / jol lugrowy- 19 - 21 m2
Wyporność do KLW - 0,8 t
Balast wodny - 300 kg
Masa bez balastu - ok. 320 kg
Załoga - 1-6 osób
Silnik przyczepny w studzience 3,5 - 5 KM

Jest to tzw. dayboat lub day-sailer czyli łódź przewidziana do wygodnego i bezpiecznego pływania rekreacyjnego dla max. 6 osób. Po wyposażeniu w tent lub szprycbudę może być wykorzystywana także do dłuższej turystyki dla 2 osób.
Charakterystyczne cechy łodzi:

  • duży i głęboki kokpit, zapewniający bezpieczeństwo i wygodę nawet przy długim pływaniu w 6 osób. Można również wygodnie balastować siedząc na półpokładzie.
  • przestrzenie wzdłuż kokpitu pod ławkami i za oparciami są zamknięte i stanowią komory wypornościowe. Komory te rozmieszczone wzdłuż obu burt zapewniają niezależnie od drugiej strony dodatnią pływalność całego jachtu. Dzięki temu przy ewentualnej wywrotce łódź nabiera bardzo mało wody.
  • balast wodny o pojemności 300 l. Dzięki temu rozwiązaniu łódź jest łatwa i lekka w transporcie i slipowaniu bez balastu. Po wypełnieniu komory balastowej wodą łódź uzyskuje dużą stabilność i samowstawalność z przechyłu 90o. Napełnianie bądź opróżnianie następuje grawitacyjnie poprzez otwarcie dekla odpowietrzającego (w górnej części) i korka spustowego w dnie.
  • osprzęt z grotem galowym lub lugrowym ma nisko położony środku ożaglowania i generuje mniejsze momenty przechylające. Ma atrakcyjny, nieszablonowy wygląd.
  • przednia podłoga po podnieszieniu wypełnia dokładnie przestrzeń między ławkami tworząc wygodne miejsce do spania dla 2 dorosłych osób (pod szprycbudą lub tentem), Nie musi ono być demontowane w czasie żeglugi. Kolejne 2 miejsca do spania na postoju mogą powstać analogicznie również w części rufowej.
  • szprycbuda może być rozłożona podczas żeglugi, chroni wówczas od bryzgów i deszczu załogę. Po podniesieniu podłogi można tam się również zdrzemnąć lub odpocząć w czasie pływania.
  • duży bryzgoszczelny bagażnik dziobowy, dostępny z kokpitu, pod pokładem dziobowym.
  • bagażnik rufowy pod pokładem rufowym. Może być częściowo wykorzystany na studzienkę silnika przyczepnego.
  • bukszpryt stanowiący jednocześnie wytyk do kładzenia / stawiania masztu.

Cena obejmuje: elementy sklejkowe na: poszycie kadłuba, pawęż, grodzie, pokłady, skrzynkę mieczową, ster, miecz, dziobnicę, skeg; niezbędną dokumentację i instrukcję.
Możliwy odbiór osobisty lub dostarczenie przez firmę kurierską (koszt ok. 400 zł).
Termin dostawy do uzgodnienia z kupującym, proszę o kontakt przed zakupem. Kontakt tel.: +48 [zasłonięte] 148 890. Możliwa sprzedaż samych planów (550 zł), lub wykonanie gotowej łodzi. Więcej informacji i inne projekty na stronie: