Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTRODUCING SOCIAL SEMIOTICS Theo van Leeuwen

23-06-2014, 6:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 243.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270282980
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-06-2014 06:39:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17157, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82441, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66194, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52494, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85638, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17157, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82441, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66194, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52494, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85638

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Introducing Social Semiotics: An Introductory Textbook

INTRODUCING SOCIAL SEMIOTICS Theo van Leeuwen

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Theo van Leeuwen
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 13 Dec 2004
Dimensions: 17.4 x 1.3 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: A415B49449

 

 

Introducing Social Semiotics uses a wide variety of texts including photographs, adverts, magazine pages and film stills to explain how meaning is created through complex semiotic interactions. Practical exercises and examples as wide ranging as furniture arrangements in public places and advertising jingles, provide readers with the knowledge and skills they need to be able to analyze and also produce successful multimodal texts and designs. The book traces the development of semiotic resources through particular channels such as the history of the Press and advertising; and explores how and why these resources change over time, for reasons such as advancing technology. Featuring a full glossary of terms, exercises, discussion points and suggestions for further reading, Introducing Social Semiotics makes concrete the complexities of meaning making and is essential reading for anyone interested in how communication works.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 INTRODUCING SEMIOTICS: A GRAPHIC GUIDE Paul Cobley

 THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF MULTIMODAL ANALYSIS

 READING IMAGES: THE GRAMMAR OF VISUAL DESIGN Kress

 MULTIMODALITY Gunther Kress

 THE HANDBOOK OF VISUAL ANALYSIS Leeuwen, Jewitt

 MULTIMODAL DISCOURSE Kress, Leeuwen